BMW-Vince
MF veteraan
- 3 jul 2009
- 1.510
- 0
Dat van die grondspeling zit jou erg hoog geloof ik want je komt er steeds op terug.
Als je normaal rijdt heb je geen problemen met de grondspeling. Ook niet met een duo achterop.
De kettingwiel aanpassing is leuk maar niet nodig omdat de fiets van nature al als een beer trekt.
Voor de rest ben ik het wel aadig met je eens.
Het is voor mij een belangrijk issue geweest toen ik met die fiets reed inderdaad.
Is gewoon erg jammer dat zo'n fantastisch rijwielgedeelte belemmerd wordt door verkeerd geplaatste steppies, want dat is eigenlijk de enige reden.
Je kan de banden niet van rand tot rand gebruiken zonder over de grond te schrapen, als je niks aan de fiets hebt veranderd.
Maar zoals gezegd, ik heb aldoende geleerd, en met wat kleine veranderingen is dat probleem weg en heb je echt een fantastische fiets waar menig supersport erg veel moeite mee zal hebben op het circuit. (ik heb toen een dag lang erg veel lol gehad met GSX'en, R1's en Fireblade's, die gasten waren erg verbaast over de mogelijkheden van de FZ1)
Daarnaast is de motor ook meer dan veelzijdig genoeg om in de Alpen met duo en bagage de BMW Alpenkoningen R1200's etc makkelijk bij te blijven.
Leek mij voor iemand die van een supersport fiets komt, geen onhandige informatie om te hebben, omdat je tijdens proefritten vaak niet direct het echte stuurpotentieel van een fiets gaat benutten en dan dus ook niet achter dit soort zaken komt.
Laatst bewerkt: