De Fazerrijders (V/M) Hangplek Deeltje 10

Wat is jouw leeftijd?

  • 18-24

    Stemmen: 30 31,9%
  • 25-30

    Stemmen: 31 33,0%
  • 31-35

    Stemmen: 10 10,6%
  • 36-40

    Stemmen: 11 11,7%
  • 41-45

    Stemmen: 5 5,3%
  • 46-50

    Stemmen: 4 4,3%
  • 51-55

    Stemmen: 1 1,1%
  • 56-60

    Stemmen: 1 1,1%
  • 60+

    Stemmen: 1 1,1%

  • Totaal aantal stemmers
    94
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb vandaag nog even op de R1 van mijn broer gereden en ik merk niks aan mijn polsen.
Nou duurde het ritje niet langer dan een half uur dus misschien is dat te kort dus ik blijf nog even twijfelen tussen de R1 en de Fazer.

Welke Fazer? ;)
Je hebt er namelijk een groot verschil tussen zitten. 78 pk, 98 pk of 150 pk
 
Heren ...
Ik heb jullie hulp nodig en het mag best kritisch zijn.

Ik heb een Fazer 1000 uit 2006 (grijze kuipen en blauwig kader) op het oog met enkel 3000 km op de klok.

Wat zijn de pluspunten en minpunten? Waarop moet ik letten tijdens een testrit?
Ik kom van een ZX10R en ik ben een 'rauw' karakter gewoon... maar wat mag ik van deze motor verwachten?
Ik heb gehoord dat onder het koppel ver te zoeken is en dat je ermee moet rijden als met een 600, maw hoog in de toeren ...

Wat zeggen jullie?
 
Het koppel onderin is inderdaad niet je dat, maar ook weer niet erbarmelijk.
Vanaf zo'n 4.000 tpm is het goed en vanaf 6.000 tpm gaat het echt hard, om bij 9.000 tpm nog een flink eindschot te geven.
Het 2006 model heeft wel een behoorlijke aan/uit reactie met het gas, maar je geeft zelf al aan een rauw karakter wel gewoon te zijn.
Verder mag je een heel strak sturende fiets verwachten, die met een iets kleinere tandwielverhouding echt nog een hele klap beter wordt.
 
Het koppel onderin is inderdaad niet je dat, maar ook weer niet erbarmelijk.
Vanaf zo'n 4.000 tpm is het goed en vanaf 6.000 tpm gaat het echt hard, om bij 9.000 tpm nog een flink eindschot te geven.
Het 2006 model heeft wel een behoorlijke aan/uit reactie met het gas, maar je geeft zelf al aan een rauw karakter wel gewoon te zijn.
Verder mag je een heel strak sturende fiets verwachten, die met een iets kleinere tandwielverhouding echt nog een hele klap beter wordt.


Valt die 'on/off' te verhelpen, of wat dimmen?
 
Vanaf mei heb k trouwens deze jongen te koop;

big.jpg
 
Even een topic vol spammen zodat TdB een nieuw topic kan maken ( dat wil jij toch doen?)
Voor wat betreft de snelheid en de kleuren. Rood zwart en goud zijn de snelste kleuren.
Dus als je een van die kleuren hebt zit je goed. Heb je ze alle drie dan..... })


full


Dus ik zit goed... *O* Hoewel dit al weer een oude foto is...

Want dit komt beter overeen..

full



Eentje uit de oude doos

full


En nog maar eentje. Gewoon omdat het kan..

full



Moet eigenlijk in aparte berichten maar dit gaat ook goed.. :)
 
Laatst bewerkt:
En nog een foto.


Disclamer: Die doperwt was er nu eenmaal bij.. ;)

full
 
Laatst bewerkt:
He verrek..

Ik heb er nog eentje..

full
 
Niet te hard spammen, kan nu op het werk geen nieuw topic openen. :+
Dat wordt vanavond. :Y

Ik doe het graag hoor, het hoeft natuurlijk niet elke keer dezelfde te zijn die het doet (en ook nog de OP moet bijhouden daarna..).
 
De laatste en meest recente. Genomen in Vlissingen . De brommert van mevrouw fatopi staat op de achtergrond.

full
 
Wat is dat voor ding :?

Gewoon een Fz1. Dat zie je toch wel? :+
Maak jij het nieuwe topic maar hoor. Verandering van de wacht...





Op de achtergrond staat een kawasaki. En tussen de motoren zie je een cutterkop die gebruikt wordt bij de aanleg van de tweede maasvlakte.
 
Laatst bewerkt:
Doelde op de cutterkop. Ziet er imposant uit. :Y

Je FZ1 vind ik erg mooi. :9~
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan