De Eerste Sloopkogel-Memorial-PITT-Nachttopic Motorrit. 2022

Doe je mee?

  • Ja

    Stemmen: 17 54,8%
  • Ja, met support

    Stemmen: 1 3,2%
  • 7 mei

    Stemmen: 6 19,4%
  • 14 mei

    Stemmen: 16 51,6%
  • 21 mei

    Stemmen: 4 12,9%
  • 28 mei

    Stemmen: 6 19,4%

  • Totaal aantal stemmers
    31
Er volt me trouwens nog iets anders op: we hebben het er regelmatig over of Stoffel en @Adriano kunnen (en dat is logisch aanzien zij regelmatig actief zijn op MF), maar vergeten we @*ICE* + partner ook niet uit te nodigen??
Hebben we regelmatig contact mee dus die houden we op de hoogte uiteraard.
 
14 mei heb ik late dienst.
En mijn directe collega gaat die dag trouwen.
Dus verlof zit er niet in.
De invaller is reeds bezet.
Veel plezier met de rit ? (en grote verhalen bij het graf van Sloop)
Het lijkt me wel een beetje dubbel gevoel zo.
Aan de ene kant een lekker ritje en aan de andere kant stilstaan bij het overlijden van Sloopkogel.
Wie weet kan ik er volgend jaar wel bij zijn.
 
Omdat @Rob RD om een vrijwillige voorrijderT vroeg en er niemand heeft geprotesteerd hierbij een eerste ideetje voor een route voor de 14e. Met start bij de sigarenboer aan de Rembrandlaan 1 en eindpunt bij de begraafplaats zoals eerder voorgesteld. 120 kilometer binnenweg van diverse soort Woonwijk-ontwijken. ;)
Is dat wat?? Of vinden jullie het te lang of te kort??:

1650569316180.png
 
Mag van mij iets korter, ik denk dat we nu ruim 2 uur zoet zijn. En niet iedereen woont om de hoek.
Oke.. Daarom wilde ik hem juist niet te kort maken: Beetje balans tussen reistijd en toertijd, maar wens genoteerd. Ik wacht nog even of er nog meer reacties komen. Korter maken is niet moeilijk. Welke afstand/tijdsduur zou jouw voorkeur hebben?? uurtje rijden?? :)
 
Omdat @Rob RD om een vrijwillige voorrijderT vroeg en er niemand heeft geprotesteerd hierbij een eerste ideetje voor een route voor de 14e. Met start bij de sigarenboer aan de Rembrandlaan 1 en eindpunt bij de begraafplaats zoals eerder voorgesteld. 120 kilometer binnenweg van diverse soort Woonwijk-ontwijken. ;)
Is dat wat?? Of vinden jullie het te lang of te kort??:

Bekijk bijlage 1752594
daar ben je wel ff mee bezig hoor.. das zeker meer dan 2 uur,..
 
Ik ken auk evt. voâh rèje.. maah hoef nie,, ik doe dat met de SV meets ellek jaah omdattik de route maak.. dus ben dat un beetje gewend.. maah laat andâhs gewaun Nerja voâh rèje…

kenne we de route tzt krège in un GPX voâh de TomTom,.?
 
Goed punt.. als iedereen nou eens even roept hoe lang hij wèl wil toeren dan ga ik op zoek naar een geschikt knaagpunt waar we langs kunnen rijden een stop kunnen maken. ;)
Geweldig bezig Nejra, voor mij hoeft het ook niet zo'n lange rit, de koffers staan dan al klaar voor onze trip naar Kentucky op dinsdagmorgen. Een kijkje bij de gele VMax van Sloop zit ook in de trip, staat vlak bij het verzamelpunt.
 
En waah gaan we vrete :9

Goed punt.. als iedereen nou eens even roept hoe lang hij wèl wil toeren dan ga ik op zoek naar een geschikt knaagpunt waar we langs kunnen rijden een stop kunnen maken. ;)

Brengt me op het punt "tijd plannen".

Voorstel:
Verzamelen bij de sigarenboer aan de Rembrandtlaan om 11.00 (edit: In Maassluis).
wegrijden om 11.30, evt eerst nog even langs de V-max. => Kom je een minuut of 20 later in Hoek van Holland. Zeg tussen 12.00 en half 1.
Daar heb je wat viskramen en snackbar/cafetaria-achtige dingen waarvoor je niet eerst drie woonwijken en een dorpskern door moet. => Happen.
Ruwweg half 2 weer rijden, rond half 3 weer terug in Maassluis bij de begraafplaats.
 
Laatst bewerkt:
Brengt me op het punt "tijd plannen".

Voorstel:
Verzamelen bij de sigarenboer aan de Rembrandtlaan om 11.00.
wegrijden om 11.30, evt eerst nog even langs de V-max. =>
kom je een minuut of 20 later in Hoek van Holland. zeg tussen 12.00 en half 1. daar heb je wat viskramen en snackbar/cafetaria-achtioge dingen waarvoor je niet eerst drie woonwijken en een dorpskern door moet. => happen.
ruwweg half 2 weer rijden, rond half 3 weer terug in massluis bij de begraafplaats.
Ziet er allemaal goed uit, dus alles wat mij betreft een goed plan. Rembrandtlaan waar, welke stad?
Dank @Nejra!
 
Laatst bewerkt:
Is dat een stad of wijk?






:+
"Maassluis (Geluidsfragment uitspraak (info / uitleg)) is een stad en gemeente in de Nederlandse provincie Zuid-Holland. De gemeente heeft een oppervlakte van 10,12 km² (waarvan 1,63 km² water) en telt 34.328 inwoners (31 januari 2022) die Maassluizers worden genoemd. Binnen de gemeentegrenzen liggen geen andere kernen. In de jaren tachtig werd als stadspromotie de leus Maassluis, Eerste stad aan de Waterweg bedacht. Dit etiket is echter topografisch onjuist: Maassluis ligt niet aan de Nieuwe Waterweg, maar aan het Scheur.[1] Sinds 2010 is de slogan Ervaar Maassluis. De gemeente maakt deel uit van het samenwerkingsverband Metropoolregio Rotterdam Den Haag."

Bron: Wikipedia
 
Mogelijk ten overvloede, het zou (in ieder geval voor mij) handig om 13 mei nog even de tijd en adres en dergelijke nog even te vermelden. Dan voorkom je dat mensen het hele topic terug moeten lezen voor de details en om op tijd op de juiste plaats aan te komen.
Afhankelijk natuurlijk hoeveel pagina's hier nog bijkomen.
Tot nu toe redelijk overzichtelijk.
 
Mogelijk ten overvloede, het zou (in ieder geval voor mij) handig om 13 mei nog even de tijd en adres en dergelijke nog even te vermelden. Dan voorkom je dat mensen het hele topic terug moeten lezen voor de details en om op tijd op de juiste plaats aan te komen.
Afhankelijk natuurlijk hoeveel pagina's hier nog bijkomen.
Tot nu toe redelijk overzichtelijk.
Kunnen we doen, maar misschien is het nog handiger als @Rob RD die gegevens in de openingspost zet??
 
Terug
Bovenaan Onderaan