De Tweede Sloopkogel-Memorial-PITT-Nachttopic Ponten-Motorrit. 2023

Zondag 4 juni dan maar?

1684920749425.png


Komen niet meer aanmeldingen binnen... Ik wil wel voorrijden. Of we moeten het doorschuiven naar in de zomer, dan kan Nejra mee...
 
Laatst bewerkt:
Ik vind alles best; ik ben zo makkelijk.

Alleen ….. van uitstel komt vaak afstel, en in de zomer zit je weer met allerlei vakanties. Het is een utopie om een datum te vinden waarop iedereen kan :Y.
 
Ik vind alles best; ik ben zo makkelijk.

Alleen ….. van uitstel komt vaak afstel, en in de zomer zit je weer met allerlei vakanties. Het is een utopie om een datum te vinden waarop iedereen kan :Y.

Ja zo sta ik er ook in. En in de zomer vinden sommigen het weer te warm. Nu vinden mensen het weer te koud. Etc etc. Het blijft een drama. Hoop alleen dat @Rob RD weer meegaat en een motor kan lenen aan @Dhr. Bosso. Die waren er de vorige keer ook
 
Zondag 4 juli dan maar?

Bekijk bijlage 1882956

Komen niet meer aanmeldingen binnen... Ik wil wel voorrijden. Of we moeten het doorschuiven naar in de zomer, dan kan Nejra mee...
Kan dan afhankelijk van waar de stoet zich op welk tijdstip bevindt wel aanhaken. Heb 3 op 4 juni laatste nachtdienst dus later op de dag invallen is optioneel.
 
Kan dan afhankelijk van waar de stoet zich op welk tijdstip bevindt wel aanhaken. Heb 3 op 4 juni laatste nachtdienst dus later op de dag invallen is optioneel.
Ik moet ook nog even kijken waar ik aanhaak. Als de route definitief is hier maar delen; graag in gpx formaat, dan gaat ie zo mijn high tech navi in :Y .
 
Ja zo sta ik er ook in. En in de zomer vinden sommigen het weer te warm. Nu vinden mensen het weer te koud. Etc etc. Het blijft een drama. Hoop alleen dat @Rob RD weer meegaat en een motor kan lenen aan @Dhr. Bosso. Die waren er de vorige keer ook

Ik heb andere plannen. Het motorrijden zie ik nog steeds niet zitten met m'n artrose, maar wat denken jullie van het volgende voorstel.

Ik kom direct naar de begraafplaats met mijn auto, en neem een koelbox goed gekoeld :9~ PITT bier mee. Hoeft niemand het op de motor mee te slepen, en het is ook niet lauw. De datum zal me tussen m'n roomblanke billen oxideren.

Nou?
 
Op 3 juli begin ik rond 7:00 met bier (ja in de morgen dus) en als mijn oude lijf het doorstaat gaat de laatste er zo tegen middernacht in dus ik verwacht dat ik niet naar het beginpunt zal komen (als dat nog Arnhem is).

Maar ik zal de hele dag in de Sloopkogel sfeer zijn!
 
Terug
Bovenaan Onderaan