De Tweede Sloopkogel-Memorial-PITT-Nachttopic Ponten-Motorrit. 2023

Rob RD

De Blèje Rèswèkâh........ Vaak Ben Je Te Bang
Donateur
25 aug 2002
63.667
113.278
Rèswèk
Eind Mei 2023 of verderop in Juni is het de bedoeling dat we weer een dagje gaan socializen ter gedachtenis van de ons ontvallen Sloopkogel. De rit zal ook weer niet honderden kilometers zijn maar wel met veel loos gelul. Er komt nog meer info en een poll voor de datum. Ik ben heb het weekeinde van 3 en 4 juni en 9 en 10 juni mijn motorvakantie naar de Pyreneeen gepland dus die dagen worden het sowieso niet. De bedoeling is om ergens bij Arnhem te starten en daarcandaan zo veel mogelijk ponten te nemen tot we in Maassluis eindigen, daar kunnen we na een paar slokken PITT en de bierzegening van het graf van Sloopkogel onze eigen weg naar huis (of de MAC) zoeken. Het is niet zo dat bij elke rit het graf van Sloop bezocht moet worden maar als je de rivieren afzakt komt dat gewoon zo uit

Meer info komt in de startpost van dit topique te staan, Ik hoop dat @Nejra weer bereid is het zooitje op sleeptouw te nemen en @Dhr. Bosso zal wel weer een brommer van mij willen lenen??? Ik hoop dat @lotje95 ook mee wil, Lotje mag een motor van mij gebruiken, ik zou haast zeggen: neem een 3HE FZR600, die rijden zó leuk


In navolging van het NT, waar dit uiteindelijk een Paragraph van is word het op près gesteld alle poste van mekaah te lèke, de conversatie met onze scootâh pilaut @Disaster-Master zal ik ùitslùitend in ut Haags voere.

Regen of ander kloteweer is no-go
 
Laatst bewerkt:
Arnhem; dan is de heenreis al een toertocht op zich :Y. Kan ik wel mooi mijn nieuwe brommer inrijden*O*.
Arnhem staat niet helemaal vast, als je daarvandaan 100 km moet rijden voor de eerste pont kunne we beter in Heteren starten ofzo, dan heb je de pont bij Wageningen en Opheusden binnen handebreik. Het voordeel van een pontenrit is ook dat er bij veel pontjes een uitspanning is

Gouderak staat ook op mijn lijstje
 
Arnhem staat niet helemaal vast, als je daarvandaan 100 km moet rijden voor de eerste pont kunne we beter in Heteren starten ofzo, dan heb je de pont bij Wageningen en Opheusden binnen handebreik. Het voordeel van een pontenrit is ook dat er bij veel pontjes een uitspanning is

Gouderak staat ook op mijn lijstje
Welja, Heteren, Doe er nog maar 20 km bij voor ik bij de start ben.
 
Ik laat het gebeuren, het Westland was verder. Zolang we maar niet naar Limburg gaan ben ik tevreden.
Ik weet ook voor deze rit niet waar eenieder vandaan moet komen, op enig moment gaan we misschien een Bergen-Rit maken, dan zit je wel aan Limbo vast... het zal niet altijd voor iedereen (makkelijk) toegankelijk zijn. De aankomende Sloopkogel-Nacht-Rit zal tot een man of 6 beperkt moeten worden omdat die eindigt met bier en BBQ in Rèswèk en dan is crashen in Hotel-Rob-RD verplicht
 
Arnhem staat niet helemaal vast, als je daarvandaan 100 km moet rijden voor de eerste pont kunne we beter in Heteren starten ofzo, dan heb je de pont bij Wageningen en Opheusden binnen handebreik. Het voordeel van een pontenrit is ook dat er bij veel pontjes een uitspanning is

Gouderak staat ook op mijn lijstje
Ik vind alles best; ik volg gedwee :Y.
 
Nacht rit ken ook.. is dat dan ook in de nach? Verder t zelfde criterium as hierbove..

Heb gewoon echt een griebes hekel aan regen.


Man!
Ehh.. donderdag..? Ja volgens mijn wel. Sta op de N211 te wachten voor t verkeerslicht vlak voordat je rechts de A4 op ken richting 010. Echt in de zeikregen.. niet te zuinig.. gelukkig in t koekblik. Kwam dr toch een stoet voorbij jonge.. die hadde blijkbaar de afrit verkeerd want ze kwameb vanaf de snelweg en gingen dus weer terug erop.. nâh.. mén niet gezien dat ik met zullek weâh op die tweiwiellâh krúip :N
 
Ik hoop dat @Nejra weer bereid is het zooitje op sleeptouw te nemen
Als het datumtechnisch kan... uiteraard. :t
Vooropgesteld dat het hele zooitje er geen bezwaar tegen heeft om het hele eind achter een stuk knorrend oud-ijzer, een Duitse Dinges of een Indiase bergfiets aan te hobbelen uiteraard. O-)

Zal ik net als de vorige keer dan ook maar eens kijken of ik dat idee met die veerponten en uitspanningen is een min of meer rijdbaar eind route kan gieten??. Het zal dan wel wat langer rijden worden dan die 60 kilometer van de vorige keer. Als dat de norm is kunnen we beter bij Gouda starten (maar dan heb je ponten-gebrek):]:)
 
Arnhem staat niet helemaal vast, als je daarvandaan 100 km moet rijden voor de eerste pont kunne we beter in Heteren starten ofzo, dan heb je de pont bij Wageningen en Opheusden binnen handebreik. Het voordeel van een pontenrit is ook dat er bij veel pontjes een uitspanning is

Gouderak staat ook op mijn lijstje
Nog een paar Bij Wijk bij Duurstede, Culemborg, Bergstoep, Schoonhoven, Krimpen... en dan hebben we het nog alleen maar over de lek. Met aan aanval van creativiteit moet er met de Hollandse ijssel of de Maas ook nog wat kunnen })
Alleen het laatste stuk naar Maassluis zal wel pontloos worden, want volgens mij is het veer tussen Roozenburg en Maassluis tijdelijk (??) uit de vaart.
 
Ik weet ook voor deze rit niet waar eenieder vandaan moet komen, op enig moment gaan we misschien een Bergen-Rit maken, dan zit je wel aan Limbo vast... het zal niet altijd voor iedereen (makkelijk) toegankelijk zijn. De aankomende Sloopkogel-Nacht-Rit zal tot een man of 6 beperkt moeten worden omdat die eindigt met bier en BBQ in Rèswèk en dan is crashen in Hotel-Rob-RD verplicht
Nachtritten... Daar loopT Ik een Déja-Vù-gevoel van te krijgen van heb ik jou daar.. Ergens van Lang geleden, toe ik nog anders heette op MF :P ;) O-) :t
 
Als het datumtechnisch kan... uiteraard. :t
Vooropgesteld dat het hele zooitje er geen bezwaar tegen heeft om het hele eind achter een stuk knorrend oud-ijzer, een Duitse Dinges of een Indiase bergfiets aan te hobbelen uiteraard. O-)

Zal ik net als de vorige keer dan ook maar eens kijken of ik dat idee met die veerponten en uitspanningen is een min of meer rijdbaar eind route kan gieten??. Het zal dan wel wat langer rijden worden dan die 60 kilometer van de vorige keer. Als dat de norm is kunnen we beter bij Gouda starten (maar dan heb je ponten-gebrek):]:)
Lijkt me ook een goed plan! Zeker dat klein gedrukte deeltje... Als ik vanuit Puttershoek eerst naar Arnhem mot rijden word het wel vrij lang, qua kilometers rijden dan.
 
Lijkt me ook een goed plan! Zeker dat klein gedrukte deeltje... Als ik vanuit Puttershoek eerst naar Arnhem mot rijden word het wel vrij lang, qua kilometers rijden dan.
Hmm.. dat geeft natuurlijk te denken... niet iedereen kan of wil 300+ kilometer op een dag rijden... Misschien wel in Arnhem starten voor wie wil en dan halverwege de afstand ergens een tussentijds-aanhaakpunt organiseren??
 
Terug
Bovenaan Onderaan