Hee, ik heb ook zo'n sprotje liggen.Hmm... dan moet ik wellicht dus toch op zoek naar een originele bok...
Hier adverteert dus iemand met een bok voor een K1/K100/K1100.
http://link.marktplaats.nl/m881157879
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hee, ik heb ook zo'n sprotje liggen.Hmm... dan moet ik wellicht dus toch op zoek naar een originele bok...
Hier adverteert dus iemand met een bok voor een K1/K100/K1100.
http://link.marktplaats.nl/m881157879
Hee, ik heb ook zo'n sprotje liggen.
Ik heb er niets aan, het komt onder mijn span vandaan. Dan ruil ik wat ik niet gebruik, voor wat ik niet nodig heb. Het is wel ter overname.Ruilen?
Bovenstebevestiging aan het blok linksvoor. (Vorige week met de motor bij Dave geweest, en de vakman aan het werk gezien )
[afbeelding]
G
De K75 is inmiddels afgebouwd. Ik heb de middenbok voorlopig maar weggelaten; niet teveel in investeren.
Ook ik ben afgelopen zaterdag bij EZS geweest om het nieuwe subframe op te halen.
Netjes in de coating:
[afbeelding]
Middenbok bevestiging met ruimte om de versnellingsbakolie te kunnen aftappen:
[afbeelding]
Bovenstebevestiging aan het blok linksvoor. (Vorige week met de motor bij Dave geweest, en de vakman aan het werk gezien )
[afbeelding]
Gemonteerd aan de motor, past probleemloos
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nu nog even:
- Remmen aansluiten voor
- Snelheidsmeter modificeren voor zijspangebruik
- Radiator monteren, afvullen en afpersen
- Rest van de onderhoudsbeurt afmaken (Klepspeling controleren, olie vullen, luchtfilter)
- Zijspanframe passen
- Schoren meten en waarschijnlijk de lengte aanpassen.
- Elektrische aansluiting (verlichting, trekhaak + extra's)
- Kuip monteren (en hier en daar een gat maken voor een schoorstang)
Kortom: bijna klaar
Je weet het, ik hoef er niet teveel voor te hebben. De helft van je vorige aanbieding? Of heb je iets dat ik wil hebben?De K75 is inmiddels afgebouwd. Ik heb de middenbok voorlopig maar weggelaten; niet teveel in investeren.
Kortom: bijna klaar
Ja, een K1100 misschien?Je weet het, ik hoef er niet teveel voor te hebben. De helft van je vorige aanbieding? Of heb je iets dat ik wil hebben?
Ik ben bang dat ik die niet door de ballotage ga krijgen.Ja, een K1100 misschien?
Mooie onderdelen, succes met het verdere werk.
Bedankt! Ik had zelf ook al iets gevonden en gedownload op bmwk.nl. Er is een programma "karamba" waar je je bandenmaat kunt opgeven. Daarna stel je je snelheid in, en genereert het programma een sinus met de juiste frequentie die bij die snelheid hoort. Even een stekkertje maken om de hoofdtelefoonuitgang van je computer op de snelheidsmeter aan te sluiten, en je kunt stilstaand afregelen met het potmetertje wat jij aanwijst.
Ik heb van alles wat je misschien wel wilt hebben; maar een financiële vergoeding lijkt het makkelijkstJe weet het, ik hoef er niet teveel voor te hebben. De helft van je vorige aanbieding? Of heb je iets dat ik wil hebben?
Ja, een K1100 misschien?
Ziet er goed uit corrosie. Hoewel je je nickname wel eens mag veranderen met die mooie coating
Hoeveel Km/H is 50 Hz?
Omdat je span nooit af isJe kan toch ook gewoon de afwijking in je kop stampen
Of op je nav de goede snelheid aflezen is ook best te doen.
Ik heb wel veel navigatie bij me; maar ik heb nu de motor toch bijna helemaal open liggen, dan kan een paar uurtjes voor de km-teller er ook bij.als met heel weinig moeite de originele teller goed te krijgen is dan gaat mijn voorkeur daar wel naar uit.
Navigatie heb ik bijna nooit bij. (ik weet de weg naar mijn werk wel vort)