Ik krijg altijdneigingen als ik dit soort reacties lees.
Och jee, is Lunatic hier nu gezellig aan het doen???
Dag kerel
Meiden, lekker zo laten.... ken hem langer dan vandaag
Je vergeet iets belangrijks.Als collega instructeur wil ik hier mijn bijval in geven.
Velen denken dat een instructeur pas een goede instructeur is als ie de sterren van de hemel rijdt. Geloof me, er lopen genoeg instructeurs rond die rond de 1.45-1.50 rijden op Assen, maar die niet in staat zijn om een goede analyse van jou te maken en jou stapsgewijs kunnen helpen om je, gegeven jouw specifieke knelpunten, sneller te kunnen laten rijden. Dat heeft te maken met een stukje vakmanschap in de zin van kennis van technieken en deze op een te begrijpen manier over te kunnen brengen naar een ander, met daarnaast het nodige analytische vermogen om in te kunnen schatten hoe mensen emotioneel / sociaal in elkaar zitten en daar op een professionele manier mee om te gaan.
Daarnaast wordt er lesgegeven in alle niveau's, dus heb je ook op alle niveau's instructeurs nodig. Ik durf zelfs de stelling aan dat iemand die 2.08 rijdt, wellicht beter in staat is om iemand die rond de 2.25-2.30 verder op weg te helpen, aangezien die zich beter kan inleven in de knelpunten waar die betreffende cursisten op dat niveau mee geconfronteerd worden.
Maarehm dames, we vallen wel allemaal achter elkaar.. Zullen we de traditie maar verbreken en niet meer doen?
Lekker nog even een dagje meepakken!Ehmm...we zullen plechtig beloven niet meer te vallen!!
(Ik hoop dat we dat waar kunnen maken)
Ik ga 3 okt waarschijnlijk nog een dagje doen. Ik heb dit seizoen niet zo veel kunnen rijden als ik gehoopt had door de valpartijen en gedoe thuis. Ales was wel helemaal geweldig maar de circuitdagen liepen wat in het honderd...ehm...de grindbak. Hopelijk kan ik op deze laatste circuitdag het seizoen toch nog lekker afsluiten.
Nou nou, is het weer die tijd van de maand?Ik krijg altijdneigingen als ik dit soort reacties lees.
Ombouwen tot circuitmotor geen optie?Lekker nog even een dagje meepakken!Ik had gehoopt dit jaar nog een racer te hebben en nog een dagje te kunnen doen, maar dat zit er niet in, aangezien mijn motor niet bij mij weg wilt
Yes, 8 en 9 van wat? 30 teams ofzo? Maaruh, dat is jammer. Doet de rest van het team wel mee? Dan wens ik ze succes met het zoeken naar een gelijkwaardige rijderDie is 16 oktober toch?? Dan heb ik een probleemMijn werkgever is zo aardig geweest om precies op die dag een standbyblok te laten ingaan. Ik kan dat blok er niet uitgooien of verzetten. Dus tenzij ik die eerste dag niet word opgeroepen, kan ik niet meerijden
En Slakkie Racing ging zo goed de vorige keer!!
Voor degenen die dit lezen en geen idee hebben waar dit over gaat: we reden met 2 teams van 3 man mee in een kartendurance in Utrecht. Ons team (Slakkie Racing!!) en het andere team (Prudser Racing) zijn allebei in de top 10 geeindigd toen
Nou, als hij het eind van 't jaar niet verkocht is gaat hij omgebouwd worden denk ik zo. Beleef 0,0 % plezier meer met het rijden op de straat en begin eerdaags met een verkorte cursus met mijn autorijbewijs en dan pak ik toch de auto.. Tja keuzes he. En ik heb ook zoveel geduldOmbouwen tot circuitmotor geen optie?
Yes, 8 en 9 van wat? 30 teams ofzo? Maaruh, dat is jammer. Doet de rest van het team wel mee? Dan wens ik ze succes met het zoeken naar een gelijkwaardige rijderI smell victory
Prima,Denk dat we jou dan ook maar uit het team kicken voor een sneller iemand
Ik heb trouwens Vivian bezig gezien in Ales en dat ging echt hardstikke goed. De cursisten waren heel erg enthousiast en blij met haar en gingen elke dag weer een stukje sneller dus wat wil je nog meer!?
Ehmm...we zullen plechtig beloven niet meer te vallen!!
(Ik hoop dat we dat waar kunnen maken)
Ik ga 3 okt waarschijnlijk nog een dagje doen. Ik heb dit seizoen niet zo veel kunnen rijden als ik gehoopt had door de valpartijen en gedoe thuis. Ales was wel helemaal geweldig maar de circuitdagen liepen wat in het honderd...ehm...de grindbak. Hopelijk kan ik op deze laatste circuitdag het seizoen toch nog lekker afsluiten.
Nou nou, is het weer die tijd van de maand?
Haha, dankje. Ik baal er erg van, vond de vorige endurance erg leuk! Zo gelachen toen. Vooral die gezichten toen we ons pitbord uithingenYes, 8 en 9 van wat? 30 teams ofzo? Maaruh, dat is jammer. Doet de rest van het team wel mee? Dan wens ik ze succes met het zoeken naar een gelijkwaardige rijderI smell victory
Denk dat we jou dan ook maar uit het team kicken voor een sneller iemand
Prima,PenisDick heeft zijn deel al naar me overgemaakt
Maar laten we dit feministische bolwerk van humeurige slakkies niet verder verpesten met onze kartproblematiek
Mooie fotoIk voorspel een goed slakkenjaar in 2011
Laten we de discussie hiermee maar afsluiten
Fototijd
[afbeelding]
Er zit ook niet veel snelheid in die foto.... zeker door Mathieu genomenIk voorspel een goed slakkenjaar in 2011
Laten we de discussie hiermee maar afsluiten
Fototijd
[afbeelding]