Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

*Circuitrijdende dames, part 2!*

Status
Niet open voor verdere reacties.
@MRA & Diablo: Thanx, was een superdagje!!!
@Lunatic: kwam idd rottig je strot uit

EN IK DRUK STEEDS TE VROEG OP WIJZIG REAKTIE

Laatst bewerkt:
@MRA & Diablo: Thanx, was een superdagje!! Heb echt genoten, leuk circuit! Gaan we vaker doen!
@Lunatic: Kwam idd rottig je strot uit.. de beste stuurlui staan nog steeds aan wal. Tis wel duidelijk dat je het niet zo rottig bedoelde

allemaal

Och jee, is Lunatic hier nu gezellig aan het doen???

Dag kerel

Meiden, lekker zo laten.... ken hem langer dan vandaag

Je vergeet iets belangrijks.

Hij of zij moet zadelvast en zeker geen wilde rodeorijder in zijn/haar eigen vrijrijdensessie's.
Ik zie graag respect zowel op de baan als naast de baan ,het is immers een zware baan ,maar iemand moet het doen
Oja,na 1 rondje al zien wat de cursist(te)in zijn/haar mars heeft.

Wat een opmerkingen hier!!

Ik vind het ook onzin dat een instructeur hard over de baan moet kunnen gaan. Die zijn er ook maar dat zegt nog niet dat je daar wat aan hebt. Het gaat er om of je de kunst over kan brengen, foutjes en verbeterpunten ziet en ook een goede uitleg kunt geven. En als je het groepje cursisten goed voor kunt blijven is het toch goed? Ik denk zelfs dat het beter is als de instructeur net ietsje sneller is en niet megasnel. Dan is deze de cursisten net een stapje voor en is het misschien gemakkelijker uitleggen omdat je cursisten tegen dezelfde dingen aanlopen waar jij net voorbij bent.

Ik heb trouwens Vivian bezig gezien in Ales en dat ging echt hardstikke goed. De cursisten waren heel erg enthousiast en blij met haar en gingen elke dag weer een stukje sneller dus wat wil je nog meer!?

Maarehm dames, we vallen wel allemaal achter elkaar.. Zullen we de traditie maar verbreken en niet meer doen?

Ehmm...we zullen plechtig beloven niet meer te vallen!!
(Ik hoop dat we dat waar kunnen maken)
Ik ga 3 okt waarschijnlijk nog een dagje doen. Ik heb dit seizoen niet zo veel kunnen rijden als ik gehoopt had door de valpartijen en gedoe thuis. Ales was wel helemaal geweldig maar de circuitdagen liepen wat in het honderd...ehm...de grindbak. Hopelijk kan ik op deze laatste circuitdag het seizoen toch nog lekker afsluiten.

Lekker nog even een dagje meepakken! Ik had gehoopt dit jaar nog een racer te hebben en nog een dagje te kunnen doen, maar dat zit er niet in, aangezien mijn motor niet bij mij weg wilt

Lekker nog even een dagje meepakken! Ik had gehoopt dit jaar nog een racer te hebben en nog een dagje te kunnen doen, maar dat zit er niet in, aangezien mijn motor niet bij mij weg wilt
Ombouwen tot circuitmotor geen optie?

Yes, 8 en 9 van wat? 30 teams ofzo? Maaruh, dat is jammer. Doet de rest van het team wel mee? Dan wens ik ze succes met het zoeken naar een gelijkwaardige rijder I smell victory

Ombouwen tot circuitmotor geen optie?
Nou, als hij het eind van 't jaar niet verkocht is gaat hij omgebouwd worden denk ik zo. Beleef 0,0 % plezier meer met het rijden op de straat en begin eerdaags met een verkorte cursus met mijn autorijbewijs en dan pak ik toch de auto.. Tja keuzes he. En ik heb ook zoveel geduld

Not.

Yes, 8 en 9 van wat? 30 teams ofzo? Maaruh, dat is jammer. Doet de rest van het team wel mee? Dan wens ik ze succes met het zoeken naar een gelijkwaardige rijder I smell victory

Denk dat we jou dan ook maar uit het team kicken voor een sneller iemand

Prima, Penis Dick heeft zijn deel al naar me overgemaakt

Maar laten we dit feministische bolwerk van humeurige slakkies niet verder verpesten met onze kartproblematiek

Laatst bewerkt:
Ik heb trouwens Vivian bezig gezien in Ales en dat ging echt hardstikke goed. De cursisten waren heel erg enthousiast en blij met haar en gingen elke dag weer een stukje sneller dus wat wil je nog meer!?

Dankjewel!

Ik doe mee met je belofte! Tot nu toe lukt het waarmaken aardig, maar ja tot wanneer???

Rij je 03 oktober op Zolder? Dan zien we elkaar daar, ik en mijn vriend rijden dan ook

Nou nou, is het weer die tijd van de maand?

UPP in tha house

Haha, dankje. Ik baal er erg van, vond de vorige endurance erg leuk! Zo gelachen toen. Vooral die gezichten toen we ons pitbord uithingen De karts zijn trouwens weer vernieuwd, wij waren er niet heel enthousiast over... vind het een verslechtering t.o.v. van de oude karts Heb Koen nog niet gehoord erover en Brian ook niet echt Dus.... victory is yours denk ik

Prima, Penis Dick heeft zijn deel al naar me overgemaakt

Maar laten we dit feministische bolwerk van humeurige slakkies niet verder verpesten met onze kartproblematiek
Juist en nu opzouten

mooie en minder mooie verhalen weer...

@Claudia: balen van je valpartij... wel een verjaardag waar je dus nog eens aan terugdenkt. Sterkte met het herstel!

En Esther heeft ook wel pech he, dit jaar...

en ik wil wel zo'n slakkie instructeur hoor... kan ik nog een hoop van leren

Ik wil ook wel een keer één van jullie als marshall anders, hoor
ik heb namelijk naakt-slak tijd.. kan ik nog genoeg van leren en veel anderen ook

Ik voorspel een goed slakkenjaar in 2011

Laten we de discussie hiermee maar afsluiten

Fototijd

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.