GSX-steR
MF veteraan
Nou nou, is het weer die tijd van de maand?
dan ben ik nog chagerijniger ......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nou nou, is het weer die tijd van de maand?
Er zit ook niet veel snelheid in die foto.... zeker door Mathieu genomen
@Basia: Mijn nieuwe foto's van CPZ 13/9/10 zijn binnen, als het kan, mag deze in de OP voor die andere van mij? Voorlopig ff geen circuit en geen nieuwe foto's, dus je hebt ff rust van mij
[afbeelding]
weekend meiden!!!!!
Enne, zeker mooie foto Viv!!!
Hier dan die van m ij ook nog maar eens...
[afbeelding]
Ik voorspel een goed slakkenjaar in 2011
Laten we de discussie hiermee maar afsluiten
Fototijd
[afbeelding]
Als je tijd hebt Basia? Mss heb jem over t hoofd gezien..
Suus, gaaj mee naar Ales, 3-daagse training doen en Mandy en wie nog meer??
Kan Basia ons o.a. mooi leren hoe je een slakkentijd op het circuit rijdt , maar wel met STIJL
Bijzonder mooie foto weer Basia, jij hebt echt een mooie collectie foto's dit jaar erbij!Ik voorspel een goed slakkenjaar in 2011
Fototijd
[afbeelding]
Wel grappig juist, de boel is weer een beetje opgeschudWat een opmerkingen hier!!
Ik vind dat zeker geen onzin, maar ik ben zo te lezen de enige vrouw hier die er zo over denktIk vind het ook onzin dat een instructeur hard over de baan moet kunnen gaan.
Dat is weer een tweede ja! Als iemand het niet kan overbrengen, heb je er als cursist alsnog niets aan.Die zijn er ook maar dat zegt nog niet dat je daar wat aan hebt.
Wat is dan jouw definitie van hard? Denk dat daar ook veel verschil in zitIk vind dat zeker geen onzin, maar ik ben zo te lezen de enige vrouw hier die er zo over denkt
Wat gaaf!!!Suus, gaaj mee naar Ales, 3-daagse training doen en Mandy en wie nog meer??
Kan Basia ons o.a. mooi leren hoe je een slakkentijd op het circuit rijdt , maar wel met STIJL
Fototijd
[afbeelding]
Fototijd
[afbeelding]
zou best willen hoor... deze winter goed sparen en wie weet.
maar heb ook iets gehoord over 3 dagen Assen van RA, dat ligt dan waarschijnlijk beter in budget
eerst maar even 2 weken vakantie houden op Mallorca.... koffer is gepakt
Fijne vakantie!zou best willen hoor... deze winter goed sparen en wie weet.
maar heb ook iets gehoord over 3 dagen Assen van RA, dat ligt dan waarschijnlijk beter in budget
eerst maar even 2 weken vakantie houden op Mallorca.... koffer is gepakt
Ehmm...we zullen plechtig beloven niet meer te vallen!!
(Ik hoop dat we dat waar kunnen maken)
Ik ga 3 okt waarschijnlijk nog een dagje doen. Ik heb dit seizoen niet zo veel kunnen rijden als ik gehoopt had door de valpartijen en gedoe thuis. Ales was wel helemaal geweldig maar de circuitdagen liepen wat in het honderd...ehm...de grindbak. Hopelijk kan ik op deze laatste circuitdag het seizoen toch nog lekker afsluiten.
Met de andere aanwezige dames ging het ook erg goed: Claudia heeft voor haar val zichzelf nog een leuk verjaardagscadeau gegeven met een nieuw PR (hebben jullie al gelezen) en ook Shookspeed heeft haar PR ruimschoots verbroken!!
Esther heeft ook zeer netjes gereden, geloof dat ze met een 2:05 geeindigd is Ze is alleen de 2e race eerder gestopt omdat ze anders zonder benzine kwam te staan Dit kwam dan weer omdat haar man op haar motor reed omdat de zijne stuk was, de sessies sloten op elkaar aan dus geen tijd om te tanken tussendoor.
Tof 7 seconden is goeeedHey Basia,
sorry beetje late reactie kom net terug van weekendje werken IDM Hockenheim...
Idd heel erg mijn best gedaan, 7 seconder eraf en mijn doel voor dit jaar behaald, onder de 2.20 en ben er trots op... bedankt voor je tips... heeft zeker geholpen