Oeff haha ik ben er in ieder geval uit dat dat hem dus niet gaat wordenDe Pilot Power serie heeft mij ook wel e.a. aan vertrouwen gekost.
Sterkte met het maken van de motor!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Oeff haha ik ben er in ieder geval uit dat dat hem dus niet gaat wordenDe Pilot Power serie heeft mij ook wel e.a. aan vertrouwen gekost.
De Corsa Rosso II is ook een goede band en maar iets minder dan de M9RR in de regen.Dat kan natuurlijk altijd
Heb zelf tot nu toe altijd met Pirelli gereden, ook op straat.
Toch wilde ik ook geen oogkleppen ophebben voor andere evt betere opties (zoals bijv genoemd de M9RR of evt S22)
Ik ga het verschil wel meemaken binnekort dan denk
Geen schade toen, deze foto is op TD slick van afgelopen zondag (vijf maanden jonge Akra ingedeukt).Oeff haha ik ben er in ieder geval uit dat dat hem dus niet gaat worden
Sterkte met het maken van de motor!
Ja, hoog in de 1.57 maar het was niet drijfnat als dat er echt plassen lagen.@Worldbeater reed jij niet 1.58 ofzo op Zandvoort met de M9RR op natte baan? Dat vind ik ook wel indrukwekkend voor deze band.
Bedankt voor de info over de Rosso ll, goed om te weten, zeker mbt prestaties in de regen!De Corsa Rosso II is ook een goede band en maar iets minder dan de M9RR in de regen.
En dat is hij weer beter in het droog.
Nu is deze opgevolgd door de Corsa Rosso IV maar de nu nog goedkopere II is op het circuit net zo goed of beter vermoed ik.
De IV had ik vorig jaar na enkele sessies aan de achterzijde opgerookt.
R.I.P uitlaatdeze foto is op TD slick van afgelopen zondag (vijf maanden jonge Akra ingedeukt).
Zonde! Lekker dan....Motor verkocht, maar nog twee sessies op Supercorsa's gereden en toen spoorde die ineens wel.
Bij de TOMS drie jaar geleden reed er een oude Blade met gemak onder de twee minuten op een S22 band.
(Er zat natuurlijk wel iemand op )
Maar dan moet je ook wel weten wat je doet..
Maar wel een hogere bandenslijtage.
Zag toevallig deze week ieman dop fb die zn diensten aanbood, ik weet niet of ik er zelf op zou gokken.. denk dat ik een setje nieuwe ging kopenIemand van jullie ervaring met repareren van bandenwarmers?
Draad is niet door, alleen de buitenlaag en wat van dat dunne isolatieschuim is gesmolten.
Je kunt patches nylon kopen op bol.com oid, maar dat dunne isolatieschuim vind ik nergens.
Power 5 of de opvolger daarvan power 6?Hallo allemaal,
ik lees al een tijdje mee op het forum maar had nu ook eens graag advies gevraagd.
Ik ben van plan om dit jaar mijn eerste trackday te doen en ik ben hiervoor mijn Street Triple 675R uit 2010 voor aan het klaarzetten.
Bij een velgenset dat ik gekocht had, zat een gloednieuwe Michelin Power RS voorband bij. De vraag is welke achterband ik daar het beste bij match? Momenteel rijd ik nog met Michelin Road 5 op straat, maar dit is naar mijn gevoel niet ideaal voor op circuit. Gezien de Power RS niet meer verkrijgbaar is, dacht ik aan een Power GP te kopen. Of kan ik met een Pilot Power 2CT ook weg mee (pak goedkoper) of geeft dit teveel verschil tussen de banden?
Als volgende set wil ik graag eens de S22's proberen, maar vind het zonde om een goede nieuwe voorband stof te laten vergaren...
In de eerste groepen zal het wel meevallen, zeker met vochtig weer, maar verder liever geen Pilot Power op het circuit.Hallo allemaal,
ik lees al een tijdje mee op het forum maar had nu ook eens graag advies gevraagd.
Ik ben van plan om dit jaar mijn eerste trackday te doen en ik ben hiervoor mijn Street Triple 675R uit 2010 voor aan het klaarzetten.
Bij een velgenset dat ik gekocht had, zat een gloednieuwe Michelin Power RS voorband bij. De vraag is welke achterband ik daar het beste bij match? Momenteel rijd ik nog met Michelin Road 5 op straat, maar dit is naar mijn gevoel niet ideaal voor op circuit. Gezien de Power RS niet meer verkrijgbaar is, dacht ik aan een Power GP te kopen. Of kan ik met een Pilot Power 2CT ook weg mee (pak goedkoper) of geeft dit teveel verschil tussen de banden?
Als volgende set wil ik graag eens de S22's proberen, maar vind het zonde om een goede nieuwe voorband stof te laten vergaren...
Met alle respect, maar ik heb mijn eerste trackdays gedaan met S/T banden (T32 en RS4) en dat ging prima. Lekker laten zitten dus die Road 5'sHallo allemaal,
ik lees al een tijdje mee op het forum maar had nu ook eens graag advies gevraagd.
Ik ben van plan om dit jaar mijn eerste trackday te doen en ik ben hiervoor mijn Street Triple 675R uit 2010 voor aan het klaarzetten.
Bij een velgenset dat ik gekocht had, zat een gloednieuwe Michelin Power RS voorband bij. De vraag is welke achterband ik daar het beste bij match? Momenteel rijd ik nog met Michelin Road 5 op straat, maar dit is naar mijn gevoel niet ideaal voor op circuit. Gezien de Power RS niet meer verkrijgbaar is, dacht ik aan een Power GP te kopen. Of kan ik met een Pilot Power 2CT ook weg mee (pak goedkoper) of geeft dit teveel verschil tussen de banden?
Als volgende set wil ik graag eens de S22's proberen, maar vind het zonde om een goede nieuwe voorband stof te laten vergaren...
Zijn de Power 5 en 6 voldoende voor op circuit? Of toch al voldoende als beginner? Wat ik er zo over zie is dat het vooral wegbanden zijn, maar misschien dat de Power RS dat ook was. Windows van inzet, bedoel je dan de temperaturen waarop de band begint te werken? (sorry voor de vele vragen... )Power 5 of de opvolger daarvan power 6?
Power GP zou ik (zelf) niet combineren met power RS. Die zitten in andere windows van inzet.
Thanks voor de headsup! Dacht dat deze wel een budget circuit band konden zijn, maar zag al eerder in deze thread dat deze niet even geliefd zijn.In de eerste groepen zal het wel meevallen, zeker met vochtig weer, maar verder liever geen Pilot Power op het circuit.
Er zit meer silica in wat hem snel doet opwarmen maar ook makkelijker kan oververhitten.
En dan is het ineens zonder waarschuwing einde grip.
Mijn voorste Road 5 komt bijna aan de blokjes en is ook al van 2019, vandaar dat ik er niet helemaal mee op mijn gemak bij voelMet alle respect, maar ik heb mijn eerste trackdays gedaan met S/T banden (T32 en RS4) en dat ging prima. Lekker laten zitten dus die Road 5's
Kan ook sowieso in de beginners groep, liefst met coaching. Ik heb nu afgelopen twee jaar gemiddeld 15k km per jaar gereden op de baan, maar nog nooit op circuit. Snelheidsrecords zal ik niet snel verbrekenExtra velgensetje voor over een aantal trackdays of zelfs volgend seizoen.
Welke groep ga je rijden??
Ik heb wel twee keer een debuut gezien die gelijk tien seconden sneller was dan mij.
Maarten uit het ONK Supermotard en Rob Hartog die uit de cross kwam.
Vorig jaar reed iemand onder de twee minuten met een Power vijf voorband i.c.m. een Pirelli slick achter en geen bandenwarmers.Mijn voorste Road 5 komt bijna aan de blokjes en is ook al van 2019, vandaar dat ik er niet helemaal mee op mijn gemak bij voel
En Power RS en Road 5 combineren lijkt me ook niet het beste idee...
Wacht maar totdat het virus je te pakken krijgt.Kan ook sowieso in de beginners groep, liefst met coaching. Ik heb nu afgelopen twee jaar gemiddeld 15k km per jaar gereden op de baan, maar nog nooit op circuit. Snelheidsrecords zal ik niet snel verbreken
Verkoop maar vast een nier ...Wacht maar totdat het virus je te pakken krijgt.
Binnen drie jaar in de ZAC wegrace.
Achterband dan.@Nautilus Ik zou de optie overwegen om de voorband te verkopen en een setje S22 te kopen. Kan je in alle omstandigheden meer dan goed mee uit de voeten.
Power 5 en 6 zijn goede sportieve straatbanden die heel lang je rijtalent kunnen overtreffen Een POWER 5 is niet hetzelfde als een ROAD 5 overigens.Zijn de Power 5 en 6 voldoende voor op circuit? Of toch al voldoende als beginner? Wat ik er zo over zie is dat het vooral wegbanden zijn, maar misschien dat de Power RS dat ook was. Windows van inzet, bedoel je dan de temperaturen waarop de band begint te werken? (sorry voor de vele vragen... )
Thanks voor de headsup! Dacht dat deze wel een budget circuit band konden zijn, maar zag al eerder in deze thread dat deze niet even geliefd zijn.
Mijn voorste Road 5 komt bijna aan de blokjes en is ook al van 2019, vandaar dat ik er niet helemaal mee op mijn gemak bij voel
En Power RS en Road 5 combineren lijkt me ook niet het beste idee...
Kan ook sowieso in de beginners groep, liefst met coaching. Ik heb nu afgelopen twee jaar gemiddeld 15k km per jaar gereden op de baan, maar nog nooit op circuit. Snelheidsrecords zal ik niet snel verbreken