(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 820

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gister einde van de middag (rond 17:05u) bij de oprit naar de A5 vanaf Hoofddorp, richting Haarlem (uiteraard), MT XP 68 door de file. Je moest nog even wachten tot een vrachtwagen plaats maakte dus ik hoopte een foto te kunnen maken. Helaas was de vrachtwagenchauffeur heel vriendelijk en was ik te laat.

:W vanuit de 2e auto achter die vrachtwagen ;)
 
Ik zag om 14:30 een okergele sv650? de A1 op rijden bij knooppunt Hoevelaken vanaf de Nijkerkerstraat. Weinig details, zag alleen dat er een sticker op de plaat zat :+ dacht een sv650 te herkennen aan de twee streepjes als achterlicht..
 
Laatst bewerkt:
Nu, McDonalds Beuningen :)

2r7rayc.jpg
 
Leuke dame gespot vandaag met (ook) een RevIt CR jack bij de pomp bij Enkirch in de Moezel, tussen grote groep (15?) motorrijders, waaronder meerdere MF'ers. Wie?
 
Zojuist in Alkmaar op de Schagerweg Brasser ontmoet.
En volgens mij kwam ik Roadrad tegen op de hoek Nauertogt-Schagerweg we hebben nog lief naar elkaar gezwaaid :W
 
Laatst bewerkt:
Ben zelf al maanden niet meer op MF geweest, maar vond het toch mijn plicht een spotje te posten 😁
Vanmiddag rond half 4 op de A2. Een zwarte motor waarvan ik het model noch het kenteken heb onthouden. Ik haalde je in met een zilvergrijze Seat Ibiza st. Jij reed relaxed op de middenbaan. Vervolgens kwam er een ouwe ferrari voorbij en kreeg jij opeens peper in je reet en ging achter dat ding aan.
Een stuk verderop moest ik afslag Gorinchem hebben en jij moest nog een baantje extra opschuiven. Heb mijn zoontje opdracht gegeven te zwaaien, maar hij werd niet opgemerkt geloof ik.

Lang verhaal kort. Je bent gespot 😋
 
Vanochtend om 8:00 op rondweg oost, Veenendaal. Een sporttour met topkoffer. Je reed rechtdoor richting Ede of de A12/Utrecht.
 
Vanochtend 8:30 Kardinaal De Jongweg in Utrecht. Geen idee welk merk en type. Was nog niet helemaal wakker denk ik :z Ik stond bij het stoplicht voor linksaf. Jij ging rechtdoor.
 
Laatst bewerkt:
Vanochtend om 8:00 op rondweg oost, Veenendaal. Een sporttour met topkoffer. Je reed rechtdoor richting Ede of de A12/Utrecht.

Hmm, ik reed daar ook. Grijze Vstrom met topkoffer. Maar vanaf A12 richting Rhenen. En iets later, eerder rond half negen. Jammer. Had een spotje wel leuk gevonden. :')
 
Laatst bewerkt:
Ik reed gisteren mee met de Motorrun van Nieuwenoord [Baarn] (gehandicapten rit) toen ik langs de kant een motor met sticker keurig zag wachten tot we voorbij waren gereden. Heb nog enthousiast geroepen dat ik je MF sticker gezien heb - en wees en passant nog even naar de mijne. Je kunt het niet gemist hebben. Ik heb geen idee waar het precies was - ik rij ook maar achter mijn voorganger aan ;)
 
He, dat ben ik! voor het eerst op de Futura gespot. Gevalletje woon-werk.
thx voor de spot.
Heb ik jouw mf stikker over het hoofd gezien of was je anoniem op de weg?(ingeblikt?)

Koekblik, was wel weer een hel, A4 die bij den haag 20 minuten stil stond :(
 
Laatst bewerkt:
Gistermiddag om 12:45 op de N781/Dr. W. Dreeslaan van Ede richting Wageningen, ter hoogte van Bennekom

elhH562.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan