(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 820

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, gespot. Geen idee wat voor motor of waar, maar je komt voor in een Facebook-filmpje van Anne Bikergirl: Anne Bikergirl :9

CvkJZLi.png
 
Laatst bewerkt:
Gespot in Rotterdam rond 17:30 uur op het Weena ter hoogte verkeerslicht bij het Albeda College een blauwe (volgens mij) Yamaha Fazer.

Bij deze gespot :W
 
Laatst bewerkt:
Een paar spotjes van afgelopen week

Dinsdag 27-09, 15:50.
A15 Afrit Hoogvliet tussen de auto's door naar de verkeerslichten.
MK - 33 - ..

Woensdag 28-09, 07:45.
A12 Gouda - Utrecht (in de buurt van Bodegraven).
MT - 42 - ..

Geen foto's deze keer.
Tot Spots :W :]
 
Ik zag Maandag of Dinsdag in Utrecht een R125 staan in Utrecht vlakbij het Station :W
Blauw met Wit en uiteraard stickert !
 
Yeah eerste keer dat ik een MF'er spot! *O*

Vandaag op weg naar m'n auto een Yamaha met kenteken MS-SH-?? gespot bij de BSB in Assen met uiteraard een mooie MF sticker! :W
 
Ook bij BSB Assen gespot.
Een mede vtr rider genaamd longneck
 
Net op de A1 richting amersfoort vlak bij de splitsing naar almere.

Een cruiser-achtig iets, ik riep nog naar je
 
Een paar spotjes van afgelopen week

Dinsdag 27-09, 15:50.
A15 Afrit Hoogvliet tussen de auto's door naar de verkeerslichten.
MK - 33 - ..

Dat zal ik geweest kunnen zijn. Volgens mij was het toen best wel druk en ben 1 andere motor rijder gepasseerd, die stond half achter de tankwagen omdat de blikkers weer zo nodig links en rechts tegen en over de lijnen stonden.

Dank voor de spot.
 
Laatst bewerkt:
Dat zal ik geweest kunnen zijn. Volgens mij was het toen best wel druk en ben 1 andere motor rijder gepasseerd, die stond half achter de tankwagen omdat de blikkers weer zo nodig links en rechts tegen en over de lijnen stonden.

Dank voor de spot.
Aan je profielfoto te zien was je het idd. Geen dank voor het spotten.
En ik stond links hoor (ook nog op de linkerbaan) O-) O-) :]
 
een rode vfr? aan de apeldoornseweg in Arnhem, geparkeerd op de stoep voor een hekje. Zag in mijn spiegel een mf sticker dacht ik. rond 6 uur
 
Altijd met de motor en dan zie ik niemand, een keer door werk in de auto en ja hoor, spotje!

Op de A4 tussen de file door iets voor 6e, een rood wat oudere tourmotor (iets van een bmw?) donker rood, dacht ook met koffer. Je reed achter een roodachtige R1 aan die met z'n gevarenlichten reed.
 
Gisteren zowaar twee spotjes! Beide in Enschede (zuid)West. De eerste was omstreeks 16.30uur, zwarte naked stond op de stoep met eigenaar ernaast (iets mis met je koplamp?) Ik reed langs, toeterde en zwaaide :W was niet te missen.
Tweede was een uurtje later gok ik, op de Haaksbergenstraat in Enschede. Je reed Enschede uit, richting FireZone/Intratuin. Ik was incognito; liep rechts op de stoep. :W
 
Vanochtend 07:30 uur op de laan van wateringse veld ter hoogde van de KFC richting de a4 een mf-er met een gele rugzak op een sportmotor gespot. Ik rij al weken dagelijks op de motor, niks gespot en dan zit ik in mijn koekblik en dan zie ik een mf-sticker voorbij komen!
 
Vanochtend op de A7 Drachten richting Groningen: een BMW GS met rijder in textiel pak.

Ik haalde je om 8:08 in voor afslag Marum, later kwam je me weer voorbij ivm filevorming. Het busje voor me gooide nog zijn knipper uit om naar rechts te gaan op het moment dat jij er aan kwam. Hij zag het op tijd maar voor de zekerheid slalomde je wat naar rechts eromheen.

Je staat beide keren op mijn dashcam :P
 
MF'er op een rode SV gespot.

waar: A28 Utrecht ri Amersfoort
hoe laat: rond/vlak na 17:30

Je reed achter een BMW C1 tussen de file door.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan