(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 820

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmorgen om 07:00 uur in A'dam Zuidoost bij het kruispunt bij de A9/Shell die meneer op de oranje Harly met Taz achterop gebonden. :W
Ik zat, om onduidelijke redenen, ingeblikt. :X
:W Op weg naar het werk, wat voor blik zat jij dan?
 
Kevins fanclub gespot oa in bavel gilze baarle.
Groeten basman180
 
:W Op weg naar het werk, wat voor blik zat jij dan?
In een blauwe Peugeot 206.
Ik stond rechts bij het verkeerslicht. Overigens heb ik een MF-sticker op het kenteken.

Vanmorgen zag ik je nog net rechtsaf de Karspeldreef opgaan; dit keer was ik wel op de motor, maar iets later door het trage verkeer voor me. :X

Donderdag trouwens ook nog de motor van Roeleey gespot bij het busstation Bijlmer Arena. :W
 
In een blauwe Peugeot 206.
Ik stond rechts bij het verkeerslicht. Overigens heb ik een MF-sticker op het kenteken.

Vanmorgen zag ik je nog net rechtsaf de Karspeldreef opgaan; dit keer was ik wel op de motor, maar iets later door het trage verkeer voor me. :X

Donderdag trouwens ook nog de motor van Roeleey gespot bij het busstation Bijlmer Arena. :W
Ik ga eens wat beter opletten ;)
 
Wie o wie heb ik gespot in alphen vanavond?
full


Edit: nee, je ging niet zo schuin door de bocht maar had geen zin om de foto te draaien.
 
Laatst bewerkt:
Hmmm fotospot lukt even niet! Zaterdag een blauwe Vstrom aan de oude gracht in Utrecht. MS-GF-62. :W
 
Zo net even voor 21:00 uur de BMW uitgelaten op het Coenplein richting Zaandam na een heerlijk rustig ritje. Vanaf Bos en Lommerplein kwam er een na wat ik denk een zwart/paars kleurige CBR600F achter mij aan en bleef wat bij. In de Coentunnel maar even laten zien wat een S1000RR doet vanaf 100 hehe!
Ik ging er bij de eerste afslag Zaandam vanaf en jij reedt verder de A8 af.
 
In een blauwe Peugeot 206.
Ik stond rechts bij het verkeerslicht. Overigens heb ik een MF-sticker op het kenteken.

Vanmorgen zag ik je nog net rechtsaf de Karspeldreef opgaan; dit keer was ik wel op de motor, maar iets later door het trage verkeer voor me. :X

Donderdag trouwens ook nog de motor van Roeleey gespot bij het busstation Bijlmer Arena. :W

*O* Toch nog een voordeel bij het hebben van diensten daar....De pauzeruimte is :r :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan