(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 820

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zaterdag 21 mei in Uithoorn bij KV Michiel de Ruyter

Mijn motor stond er ook met sticker ,heb je vast niet gezien.
Je reed samen met die zwarte Kawasakie Z.. zonder sticker


Ik lag op het water :)
full
 
Gisteren zag ik op de Overtoom (rond een uur of 5/half 6) een BMW (weet niet welk type, maar was wel in de bmw kleuren (rood)witblauw) in de rij staan. Ik was druk eromheen aan t manouvreren dus zag t pas te laat om je een zwaaitje te geven :).
 
Zaterdag 21 mei in Uithoorn bij KV Michiel de Ruyter

Mijn motor stond er ook met sticker ,heb je vast niet gezien.
Je reed samen met die zwarte Kawasakie Z.. zonder sticker


Ik lag op het water :)[afbeelding]

jeej, mijn eerste spot in 4 jaar met deze motor :)
wel spijt dat ik met de motor was, dat het bier tot 1 flesje beperkt moest worden.

Zit je bij Bryce in het team?
 
Laatst bewerkt:
jeej, mijn eerste spot in 4 jaar met deze motor :)
wel spijt dat ik met de motor was, dat het bier tot 1 flesje beperkt moest worden.

Zit je bij Bryce in het team?
Nee, zo goed ben ik niet , ik heb zaterdagochtend om 9:00 wel tégen hem gespeeld :)

Graag gedaan dat spotten :P
 
Laatst bewerkt:
A20 Hoek van Holland richting Gouda bij afslag Spaanse Polder door de file heen een Ninja 600 of 900? Helm was iets met wit. Verder niet goed gezien, ik stond rechts ingeblikt.
 
A20 Hoek van Holland richting Gouda bij afslag Spaanse Polder door de file heen een Ninja 600 of 900? Helm was iets met wit. Verder niet goed gezien, ik stond rechts ingeblikt.

Hoelaat ongeveer? Er rijden meerdere Ninja's van MF'ers daar in de buurt :)

Waaronder de mijne.. was het rond 17:30-17:40 ?
 
Toevallig iemand van hier met een groep van 50-80 motoren aan het rijden in de Eiffel?
Kwamen een enorme groep tegen dit weekend, moet haast wel iemand van hier tussen zitten.

Mocht het zo zijn zal ik je even zoeken op de film.
 
Vanochtend rond 7:20 een spot op de Prins Willem Alexanderbrug nabij Echteld. Kenteken begon met 37. Heb je op video staan (had bij toeval de Gopro op de helm). Helaas ging je te snel en is je kenteken amper te lezen op beeld :N Je stak in ieder geval je been uit, mijn sticker zal je vast ook wel gezien hebben :+

52f5z8.jpg
 
Laatst bewerkt:
Toevallig iemand van hier met een groep van 50-80 motoren aan het rijden in de Eiffel?
Kwamen een enorme groep tegen dit weekend, moet haast wel iemand van hier tussen zitten.

Mocht het zo zijn zal ik je even zoeken op de film.
Ik heb afgelopen weekend met de BMW GS Club door de Eifel gereden, was de enige met een MF sticker. We reden op zich niet in 1 grote groep, meer iets kleinere groepjes in wisselende omvang. Maar dus voornamelijk BMW GS'en (en wat KTM's).
 
Gister maandag 23 mei rond 18:30 op de A10 , Rode BMW R1200ST

ik kwam van de S106 de snelweg op en reed daar rechts tussen de file door om naar de A1 te gaan, jij reed helemaal links en nam volgens mij de afrit naar de A10-A4 richting schiphol
 
Vanmorgen een spot op de A20.
Iets voor 08:00 richting Centrum.
Daar waar A16 (jij) en A20 (ik) samen komen. Je reed achter een andere motor tussen de file door.
Ik toeterde een keertje, maar weet verder geen kenteken of motor, vanwege stuk hogere snelheid.
 
Net op de A1 bij de oprit van naarden richting amsterdam, stond jij op de vluchtstrook.

blauwe Yamaha R6

Ik kon niet meer naar je toe komen om even poolshoogte te nemen, ik zat helemaal links toen ik je zag :X
 
Drie spots waarvan twee al iets oudere.

Eerste was een drietal motoren die net bij de Haan in Alblasserdam wegreed. Een daarvan had een sticker. Ik kwam net de shop uitgelopen en stak nog even mijn hand op. Wellicht dat je net in je spiegel keek, maar dat zal vast niet.

Afgelopen zaterdag een aantal motoren op het terras bij kinderdijk. Ook hier een met sticker. Ik zat in de auto en toeterde even bij het voorbij rijden.

En dan gisteren op de A4 richting Amsterdam. Een BMW met sticker. Ik reed in een grote Amerikaanse bus.
 
Toevallig iemand van hier met een groep van 50-80 motoren aan het rijden in de Eiffel?
Kwamen een enorme groep tegen dit weekend, moet haast wel iemand van hier tussen zitten.

Mocht het zo zijn zal ik je even zoeken op de film.


wellicht een maat van mij.
Honda CB 1000 R met Carbon achterkantje.

Wit met zwart leder pak.
 
Ik heb afgelopen weekend met de BMW GS Club door de Eifel gereden, was de enige met een MF sticker. We reden op zich niet in 1 grote groep, meer iets kleinere groepjes in wisselende omvang. Maar dus voornamelijk BMW GS'en (en wat KTM's).


BMW GS's helaas niet gezien, of op gelet. van de week de video's bewerken, wellicht kom ik je tegen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan