(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 820

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zaterdagmiddag, 2 april, gespot bij Arie Molenaar in IJsselstein:

full
 
Vanochtend een zwart/grijze naked bike in de Maastunnel omstreeks half 9. Kon het niet goed zien, maar het kenteken begon volgens mij met MB.
Iemand die zich herkend in deze vage spot?
 
Vanochtend een zwart/grijze naked bike in de Maastunnel omstreeks half 9. Kon het niet goed zien, maar het kenteken begon volgens mij met MB.
Iemand die zich herkend in deze vage spot?

Hmm, ik reed rond die tijd wel daar. Maastunnel in richting Stad trouwens? Ik rij een zwarte Suzuki GFS 650 overigens.
 
Vannochtend rond 8:20 deze motorrijdster gespot :]
Ik reed ingeblikt achter je aan op de bisschopsweg richting Baarn
Kenteken MV-..-TG

full
 
Laatst bewerkt:
vanmorgen 7H45 op de A20 thv Capelle a/d IJssel; Miss_N op de Yamaha XJ900

en rond 8H45 nóg een spot, bovenaan de afrit Utrecht Lage Weide (A2 ri Amsterdam) een kawasaki GPZ met sticker. Je stond helemaal aan de rand van de weg stil, waarschijnlijk effe op de mobiel kijken voor de route. Ik stopte net voorbij de bocht om te kijken of er hulp nodig was, maar toen zag ik dat er alweer beweging in zat.
 
Hmm, ik reed rond die tijd wel daar. Maastunnel in richting Stad trouwens? Ik rij een zwarte Suzuki GFS 650 overigens.

Ja van zuid richting noord over de meest linker baan. De motor klopt ook wel. Ik dacht nog rode accenten te zien op de motor..Wheelstriping ofzo?
 
Gistermiddag, denk ik rond 16:45 in Amsterdam, s110/Amsteldijk (ik kwam vanaf de Stadhouderskade).

Witte Honda Hornet. Ik stond naast je bij het stoplicht (zwarte Seat) en riep gespot. Een kort moment van grote verwarring later begreep je wat ik bedoelde. :P Later vlak voor we linksaf de A2 op gingen poogde je nog even een burnoutje te doen.
 
Rond 18:15 op de Nieuwe Binnenweg / 010.
De MY-**-PB of iets.
Je zat nog op de motor en met de neus richting de winkels.
Ik reed voorbij.
 
Vandaag rond 17:20 op de A15 ter hoogte van knooppunt vaanplein.
Een motorrijder met Belgische plaat en een groot MF sticker onder de plaat.
Volgens mij op het achterspatbord?

Je kwam rap voorbij richting Antwerpen. Zag dat het een buitenlandse plaat was dus ik besteedde er verder weinig aandacht aan, tot mijn oog op die sticker viel.
Heb niet meer kunnen welk merk motor het was. Enige niet te missen detail was de knalgele helm van de bestuurder :)

Ik zelf zal niet zijn opgevallen in de stickerloze auto. Kwam net van de oprit af een reed op de rechter baan richting Gorinchem.

Anyway, bij dezen ben je dus gespot.
 
Vandaag rond 17:20 op de A15 ter hoogte van knooppunt vaanplein.
Een motorrijder met Belgische plaat en een groot MF sticker onder de plaat.
Volgens mij op het achterspatbord?

Je kwam rap voorbij richting Antwerpen. Zag dat het een buitenlandse plaat was dus ik besteedde er verder weinig aandacht aan, tot mijn oog op die sticker viel.
Heb niet meer kunnen welk merk motor het was. Enige niet te missen detail was de knalgele helm van de bestuurder :)

Ik zelf zal niet zijn opgevallen in de stickerloze auto. Kwam net van de oprit af een reed op de rechter baan richting Gorinchem.

Anyway, bij dezen ben je dus gespot.


Dat kan ik geweest zijn, gele helm, zwarte kleding, grijze motor, en sticker op de taartschep.
Onderweg van DHg, via A4 en beneluxtunnel naar Breda.
En ik had gloeiende haast: moest voor 1800 in Breda zijn en was te laat vertrokken - drukke dagen deze week.
(was om 1750 op bestemming - met dank aan de tolerante koekblikken op A15 en A16)

Dank voor de Spot.
met soms 1000+ km/week bekijk ik dit topic als een havik, maar blijkbaar ziet niemand me...
toch eens een geel hesje zoeken - zou dat helpen ?

nb: Sticker zit bewust onder de plaat, op de taartschep en niet in de plaat, om problemen in willekeurige buitenlanden te voorkomen.
 
Laatst bewerkt:
Gistermiddag, denk ik rond 16:45 in Amsterdam, s110/Amsteldijk (ik kwam vanaf de Stadhouderskade).

Witte Honda Hornet. Ik stond naast je bij het stoplicht (zwarte Seat) en riep gespot. Een kort moment van grote verwarring later begreep je wat ik bedoelde. :P Later vlak voor we linksaf de A2 op gingen poogde je nog even een burnoutje te doen.

:W

Het was me bijna gelukt, toen ging het stoplicht op groen '(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan