dat waren Zeurly en ikDat waren ikzelf, *Tijgertje*+ Claudia en Erik1503, bij deze teruggespot incl de andere 2 Kawa's
Geen hellum! Levensgevaarlijk!
Een van de grappigste spots tot nu toe!
Is't een jongen of een meisje? (Even ivm je onderschrift)
Ik zou het echt niet wetenik heb daar volgens mij wel gereden, toevallig iets vd motor gezien? kleur? type? toevallig een rooiuh?
HaaiDat was ik samen met vriendin.
Ik zag op het laatste moment de stickerVolgende keer de motors op de weg plaatsen svp, dan hoef ik me nek niet te verdraaien
Mijn pak is niet nieuw, achterop wel
Vanmiddag omstreeks 1620 in Hoorn thv het belastingkantoor een Gixxer 1000 (MD-TL-82)
Iets daarvoor KawaBeer gespot
Ik was het nieuwe koekblik van m'n ouders even aan het testen.
Vandaag rond 2 uur op de A2 tussen everdingen en culemborg in de file een blauwe R1(?) met stickertje je zwaaide nog naar mij toen je mij voorbij ging.
Ik reed op een zwarte fazer met topkoffer en mijn maatje voor mij dezelfde alleen dan in het blauw.
Gerard
Dat is vuurbloed op de uitkijk met camera... en die heeft me toch mooie foto's gemaaktheb vandaag ook op cpz een hele zwik stickertjes gespot
deze sprong er wel uit............
[afbeelding]
kon je het daar nog een beetje zien
heb vandaag ook op cpz een hele zwik stickertjes gespot
deze sprong er wel uit............
[afbeelding]
kon je het daar nog een beetje zien
Hehe... nee hoor, helemaal foutOp koningennacht vanmorgen. Het was een uurtje of 03:30 denk ik. Ik kwam uit de kroeg en jij net uit je nest denk ik
Het was een zwarte GSX (als ik het goed onthouden heb) met kenteken MH-HD-XX. Wilde je je motor nou verkopen?
gespot.. een groep van 4 motorrijders op de A12 richting den haag /bodegraven rond 15:45 /16:00 waarvan ik iig kon zien dat er een 600f tussenzat
Gisteren rond 2 uur in de middag een Oranje GSR gespotJe reed samen met paarse motor in gouda tussen de unichema richting de rotonde met benzine pomp waar je je best deed om de enorme stoet langzaam oud ijzer in te halen Je had me wel door omdat ik zo irri ant tuteren was in koekblik
Daarna doorgereden naar huis in Waddinxveen kom ik Doelwit tegen. Ik stapte net uit de auto maar was nog wel op tijd om ff te zwaaien naar je
Bij deze gespot
Bij De Steeg vanmiddag, rond een uur of 2/3 ofzo?
Volgens mij een aantal mf'ers die een fotoshoot aan het houden waren. (zag dacht ik 1 sticker zitten op een Duke?)
Ik was die groene zx6r die langsreed en de snelweg opdraaide.
Hahaha
Ik geloof dat ik je wens iets te letterlijk heb genomen gisteravond: op de weg geplaatst met zijn zijkant.. ik zelf er goed vanaf gekomen, mooi roze is niet lelijk
Nog andere wensen?
[afbeelding]
Als het regent laten we het open; 10x10 posts kan de server nog wel aan. Bij goed weer komt er waarschijnlijk een postlimiet per gebruikerEven een vraagje aan de crew.
Gaat dit topic morgen op slot vanwege kans op zware overbelasting (als 500 mensen elkaar spotten dan krijg je 500x500=250.000 posts in 1 dag [afbeelding]