Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

[centraal]MF'er gespot? post het hier! Deel 30

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren rond 2 uur in de middag een Oranje GSR gespot Je reed samen met paarse motor in gouda tussen de unichema richting de rotonde met benzine pomp waar je je best deed om de enorme stoet langzaam oud ijzer in te halen Je had me wel door omdat ik zo irri ant tuteren was in koekblik

Daarna doorgereden naar huis in Waddinxveen kom ik Doelwit tegen. Ik stapte net uit de auto maar was nog wel op tijd om ff te zwaaien naar je

Bij deze gespot

Dat waren ikzelf, *Tijgertje*+ Claudia en Erik1503, bij deze teruggespot incl de andere 2 Kawa's
dat waren Zeurly en ik

bij goedhart motoren om ongeveer 4 uur nog een cbr600f gespot (denk ik, was zo'n blauw/rood/witte ofzo), stonden er volgens mij 2 naast elkaar. ik reed langs, dus heb het niet zo goed kunnen zien

Wie vond het nodig in mijn tuin te posen?

Hoe dan ook, gisteren gespot:

Even een vraagje aan de crew.

Gaat dit topic morgen op slot vanwege kans op zware overbelasting (als 500 mensen elkaar spotten dan krijg je 500x500=250.000 posts in 1 dag

Laatst bewerkt:
Geen hellum ! Levensgevaarlijk!

Een van de grappigste spots tot nu toe!

Is't een jongen of een meisje? (Even ivm je onderschrift )

Geen hellum ! Levensgevaarlijk!

Een van de grappigste spots tot nu toe!

Is't een jongen of een meisje? (Even ivm je onderschrift )

Hij hoeft niet gestraft te worden voor het niet dragen van een helm

Laatst bewerkt:
ik heb daar volgens mij wel gereden, toevallig iets vd motor gezien? kleur? type? toevallig een rooiuh?
Ik zou het echt niet weten

Ik reed zelf tussen de koekblikken in, dus dan weet je het wel.... goed opletten

Haai Dat was ik samen met vriendin.
Ik zag op het laatste moment de sticker Volgende keer de motors op de weg plaatsen svp, dan hoef ik me nek niet te verdraaien

Mijn pak is niet nieuw, achterop wel

Hahaha
Ik geloof dat ik je wens iets te letterlijk heb genomen gisteravond: op de weg geplaatst met zijn zijkant.. ik zelf er goed vanaf gekomen, mooi roze is niet lelijk

Nog andere wensen?

Vanmiddag omstreeks 1620 in Hoorn thv het belastingkantoor een Gixxer 1000 (MD-TL-82)
Iets daarvoor KawaBeer gespot

Ik was het nieuwe koekblik van m'n ouders even aan het testen.

Terug gespot
Ik heb trouwens denk ik diezelfde gsx gezien, maar dan bij de spoorwegovergang bij station Hoorn kersenboogerd. Ik reed de kersenboogerd in en de gsx kersenboogerd uit.

dinsdag 28 april op de kogge in lelystad,, een paarse motor zonder sticker,, jij riep nog 'gespot' ,, wie o wie ben je?

Laatst bewerkt:

Hingen er allemaal tassen aan de achterkant ?
Ben daar wel geweest, en heb ook 2 motoren (1 met seatpipes + sticker) met dezelfde topkoffers gespot

Ik reed verder tussen de file door naar voren.
Heerlijk even al mijn aggressie kunnen kwijtraken, heerlijk, en bij Eindhoven was het weer raak :D

Maar heb geen R1 Verschil zou je toch wel moeten kunnen horen :

Gespot voor Kees van Dijk in Spijkenisse een Honda CBR 900 Fireblade rond 13:30, bestuurder stapte af en liep weg voordat ik wat kon zeggen.

Op koningennacht vanmorgen. Het was een uurtje of 03:30 denk ik. Ik kwam uit de kroeg en jij net uit je nest denk ik
Het was een zwarte GSX (als ik het goed onthouden heb) met kenteken MH-HD-XX. Wilde je je motor nou verkopen?
Hehe... nee hoor, helemaal fout ik was ook al de hele dag wakker... maar heb wel de hele dag daar gezeten en ik had geen zin om met de fiets naar de stad te gaan, dus heb gewoon de moto genomen

Ede-topic gespot in De Steeg!!
Zijn de foto's een beetje gelukt? Zag er professioneel uit met die enorme fotocamera!
Ik reed zelf ook nog een paar rondjes mee met die rood-witte yamaha met een compleet kerkhof aan dooie vliegjes voorop. Kwam net terug van 100 km dijkrijden

gespot.. een groep van 4 motorrijders op de A12 richting den haag /bodegraven rond 15:45 /16:00 waarvan ik iig kon zien dat er een 600f tussenzat

Daar was ik er een van
Andere was stinkname met een oranje gsr met z'n broer op een paarse rf900r.
Geen id wie de vierde was, is bij ons aangehaakt thv utrecht en t/m afrit w'veen
met ons meegereden
Thnx voor de spot

Thnx voor de spot
Tevens terug gespot zag je vanochtend rond half 9 nog over
de zuidplaslaan in W'veen rijden

Bij De Steeg vanmiddag, rond een uur of 2/3 ofzo?

Volgens mij een aantal mf'ers die een fotoshoot aan het houden waren. (zag dacht ik 1 sticker zitten op een Duke?)

Ik was die groene zx6r die langsreed en de snelweg opdraaide.

Bij De Steeg vanmiddag, rond een uur of 2/3 ofzo?

Volgens mij een aantal mf'ers die een fotoshoot aan het houden waren. (zag dacht ik 1 sticker zitten op een Duke?)

Ik was die groene zx6r die langsreed en de snelweg opdraaide.

waarom reed je niet een paar rondjes mee dan??
altijd gezellig natuurlijk

Vandaag rond 12:30 op de rotonde dominee martin luther kingweg en salvador allendelaan te Purmerend

Een blauwe kawasaki z750/z1000 met wat leek op een volle kuip? met een duo achterop.

Hahaha
Ik geloof dat ik je wens iets te letterlijk heb genomen gisteravond: op de weg geplaatst met zijn zijkant.. ik zelf er goed vanaf gekomen, mooi roze is niet lelijk

Nog andere wensen?
[afbeelding]

Hier vriendin, die dus achter op zat..

Damn!
Inderdaad een beetje té letterlijk! Hoop dat je niet te veel schade heb aan je fiets?
Beterschap!

Even een vraagje aan de crew.

Gaat dit topic morgen op slot vanwege kans op zware overbelasting (als 500 mensen elkaar spotten dan krijg je 500x500=250.000 posts in 1 dag [afbeelding]
Als het regent laten we het open; 10x10 posts kan de server nog wel aan. Bij goed weer komt er waarschijnlijk een postlimiet per gebruiker

Status
Niet open voor verdere reacties.