[centraal]MF'er gespot? post het hier! Deel 30

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag rond 2 uur op de A2 tussen everdingen en culemborg in de file een blauwe R1(?) met stickertje je zwaaide nog naar mij toen je mij voorbij ging.

Ik reed op een zwarte fazer met topkoffer en mijn maatje voor mij dezelfde alleen dan in het blauw.

Gerard

Vanmiddag omstreeks 1620 in Hoorn thv het belastingkantoor een Gixxer 1000 (MD-TL-82)
Iets daarvoor KawaBeer gespot ;)

Ik was het nieuwe koekblik van m'n ouders even aan het testen.

Heb gisteren in Bennekom een klein brommertje gespot die mee reed (denk ik) in e.o.a. optocht. Zei nog dat je gespot was. Was bij de super de boer, ongeveer een uurtje of 10uur half 11. Zou niet weten wat voor merk/ type het was

En ook nog een suzuki, blauw bij de AH voor ook in Bennekom, dorpsstraat om uurtje of 19.00 - 20.00 op 29 april.

Dat is 'Arnold-d' of z'n broertje =p
He, ik zag een paar pagina terug dat je iemand had gespot bij de Junushoff in Wageningen? Klopt dat?
Ik zal ook es opletten of ik jou spot dan, want ik fiets daar dagelijks langs =]

Vanmiddag benk gespot door Arnold-d's broertje bij de Tango. :P

Vanmiddag in Doorn rond een uur of 15:30 ( :? ) twee MF-ers gespot. Volgens mij hadden jullie beide een CB (correct me if i'm wrong :? ) en jullie stonden lang de weg.
Ik reed op de "zwarte" R6 met voor me een blauwe R1...
In ieder geval zijn jullie beide gespot :W :W

He, ik zag een paar pagina terug dat je iemand had gespot bij de Junushoff in Wageningen? Klopt dat?
Ik zal ook es opletten of ik jou spot dan, want ik fiets daar dagelijks langs =]

Klopt helemaal, Dat zei me broertje al :P

Eerste wat opviel was natuurlijk die blauwe stickert *D

Van morgen op de A12 na Veenendaal een blauwe R6 met Hotcam.
Ik groene kawa zwart wit rood pak haalde je in.
En wees daarna naar mn kentekenplaat.
Jij dacht dat er wat met je motor was en reed de vluchtstrook op.
Je snapte het geloof ik niet helemaal. :')

Maar bijdeze GESPOT :W

Gisteren (do 30/4) gespot bij AC venray (op weg naar de eifel) : GirlR1100S, Kato en nog een aantal mf'ers.
:W
Grtzzz, 4-tje & TDMuts en nog wat TDM's

Hele kudde MFers op CPZ vandaag, buiten de grote groep (pitbox 15/16) waarmee ik zelf daar was alleen M3rcury daadwerkelijk nog even gesproken :W

MF'er gespot in Zwolle

Je ging rechtsaf vanaf de Ceintuurbaan de Oude Meppelerweg op. Ik reed ook op de Ceintuurbaan, voorgesorteerd om linksaf de A28 op te gaan. Ik weet niet waar je vandaan kwam, maar zag nog net een stickertje :Y

Ik heb zelf een stukje terug bij de Shell staan tanken. Wellicht ben je me daar gepasseerd. Zo niet, dan kwam je waarschijnlijk vanaf Meppelerstraatweg ;)

ik heb daar volgens mij wel gereden, toevallig iets vd motor gezien? kleur? type? toevallig een rooiuh? :)

Vanmiddag even op CPZ geweest... En daar nog wat MF-ers gespot.

#1 - Dame in zwart pak & zwarte helm op een blauwe Yamaha?
[afbeelding]

# 2 en 3 - Twee heren, 1 op een blauwe Thundercat & 1 op een ZXR400.
[afbeelding]

Dame op eerste foto is Pentito op haar Thunderace!! Waren vandaag met 18 man van het KBH topic aan het rijden!!
Pas haar stikkert, eerste spot met foto nog wel!! *O*

Vandaag in Amsterdam op de rokin

rond 1800

zwarte GSX
geloof ik. Er reed een andere motor achter zonder MF sticker, type allroad.

Laatst bewerkt:
Vanavond gespot op scheveningen:

Zwarte RSV mille, oranje CB en een virago...sorry ben eigenlijk vergeten jullie namen te vragen. Maar ik zie jullie ongetwijfeld zondag nog wel even ;)

Vanmiddag rond 17.45 bij MC Rijen,
Volgens het RDW een GSX600f?, maar ik twijfel. Kenteken MS-xx-59
Je stond links op de parkeerplaats. Ik met zwarte R1, stond helemaal links.
Toen ik om half 7 naar huis ging was je weg

gespot.. een groep van 4 motorrijders op de A12 richting den haag /bodegraven rond 15:45 /16:00 waarvan ik iig kon zien dat er een 600f tussenzat

Vandaag in Waarder 2 Honda's :?
Stonden iig een man en vrouw zich klaar te maken om weer te gaan rijden bij de oprit richting Den Haag.
Was ergens tussen 12 en 14 uur iig :+

Vanavond gespot op scheveningen:

Zwarte RSV mille, oranje CB en een virago...sorry ben eigenlijk vergeten jullie namen te vragen. Maar ik zie jullie ongetwijfeld zondag nog wel even ;)
:W Dat waren ikzelf, *Tijgertje*+ Claudia en Erik1503, bij deze teruggespot incl de andere 2 Kawa's :W

heb vandaag ook op cpz een hele zwik stickertjes gespot :Y

deze sprong er wel uit............

full

kon je het daar nog een beetje zien ;)

Vanavond op de Hogenbanweg in Rotterdam een helemaal zwarte kawa streetfighter? met stickert.. geparkeerd op de stoep

ik houd het op naked bike --> Z

dat is mijn grote vriend

was jij dat die afremde, naar binnenkeek en hard gas gaf?

vrijdag rond lunchtijd TDM bij van Wijk, heb nog een fotootje op mobiel...

Laatst bewerkt:
By the way,

ff vergeten te melden

gister nog in Leersum bij eethuis Touché kwam er een gsx met duo (nieuw in t leer zo te zien?) met stickertje voorbij rijden, rond de klok van 13h geloof ik, jullie keken nog naar de motoren naast het terras, mooi waren ze he? :P

Haai :) Dat was ik samen met vriendin.
Ik zag op het laatste moment de sticker :) Volgende keer de motors op de weg plaatsen svp, dan hoef ik me nek niet te verdraaien :9

Mijn pak is niet nieuw, achterop wel :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan