[centraal]MF'er gespot? post het hier! Deel 30

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmiddag net voor 16:30 in het centrum van Barendrecht een zwart-witte racer. De bestuurder had een zwart-witte combi aan,. Helaas heb ik niet veel meer details, had je te laat opgemerkt.

Zelf was ik met de benenwagen.

Wie-o-wie

Vanmorgen, rond 09:45 op de A1, richting Amsterdam, ter hoogte van de afslag A9. Een zwarte Firestorm. Berijder in spijkerbroek, zwarte lederen jas (MQP?) en een zwarte helm.
Ik haalde je eerst in en later haalde jij mij weer in. Ik in een grijze Alfa 156. Jouw aandacht ging vooral uit naar de weg en niet naar mij. Ik ging eraf de A9 op en jij ging de A1 vervolgen richting Amsterdam.

U bent bij deze GESPOT :W

Vanmiddag net voor 16:30 in het centrum van Barendrecht een zwart-witte racer. De bestuurder had een zwart-witte combi aan,. Helaas heb ik niet veel meer details, had je te laat opgemerkt.

Zelf was ik met de benenwagen.

en dan heb je mij niet eens gespot...
stond achter op de parkeerplaats bij de AH...
op het hoekje tegenover de glasbakken...
zwart/paarse gsx600f

2 spots vandaag

1: Een rode Suzuki GS500, berijder met rood Dianese pak aan. Ik denk rond 3 uur maar de tijd weet ik niet zeker. Was tussen Wijchen en Beuningen. Heb nog heel ff met je staan praten maar t licht sprong bijna meteen op groen en jij moest even verderop de snelweg op, en ik rechtdoor richting Beuningen.

2: Even voorbij Druten, richting Alphen. 2 motoren. Heb zwaaiend en claxonerend achter je gereden. Pas toen je afslag zag je me wijzen, en het drong helemaal niet door:P Je hebt nog afgestapt en naar me toegelopen. Door alle commotie weet ik bij god niet meer wat voor motor of kleur oid. Zal een uurtje of 4 geweest zijn. Ik op een blauwe GSX600F

Geparkeerd bij Motozoom Utrecht, een groene Triumph, rond een uurtje of 12.00.

[me="elsinga"]had een idee...[/me] Is het niet handiger om een apart hoofdstuk Gespot te maken, met per dag een topic? Dat scheelt je heel veel zoekwerk of je nog gespot bent. ;)

vanmiddag gespot bij kalsbeek in zwolle........

-#Haywire#
-rotjoch
-rambabbel
-vuurmesje
-sparc

en op de dijk van deventer/hattem....
een hele zwik vtr-en :Y

:W

Laatst bewerkt:
Hier vriendin, die dus achter op zat..

Damn! :o
Inderdaad een beetje té letterlijk! Hoop dat je niet te veel schade heb aan je fiets? :/
Beterschap!

ThX :)
Dinsdag weet ik meer... :/

edit: verkeerde inlog (toch hersenletsel?) het had van R6-chick moeten zijn :$

Laatst bewerkt:
bij Motoport Vianen een choppertje (euh.. verder gaat mijn kennis niet :$ ) in het bordeaux-rood/bruin

en een hele dikke Superduke met blokjes :} Foto volgt als je dat wil; het was rond de klok van 15h denk ik?

En bij Molenaar een groene (duh) Kwaak, een blauwe RR en een grijze (of noemt men dat zilver?) Soes SV, ergens rond half 4..

Ik was op strooptocht voor nieuwe spullen; het enige leuke aan het vallen *D
(tja, blijf ik toch een meisje voor :+ )

Vandaag in Waarder 2 Honda's :?
Stonden iig een man en vrouw zich klaar te maken om weer te gaan rijden bij de oprit richting Den Haag.
Was ergens tussen 12 en 14 uur iig :+

Zouden mijn eega en ik wel eens geweest kunnen zijn *D we hebben ongeveer rond die tijd even gepauzeerd daar.

een CBR600F en een Fireblade ;)

Vanmiddag aan het eind van de middag gespot in Zwolle...

1 gele Firestorm op het verkeersplein, je ging de snelweg op richting het noorden.

Later zag ik op het dijkje van Zwolle naar Hasselt nog twee rode Firestorms, stukje samen gereden en getoeterd natuurlijk...

Vermoed dat jullie vanaf de Firestorm meeting kwamen...

Wie o wie??

Hingen er allemaal tassen aan de achterkant ? ;)
Ben daar wel geweest, en heb ook 2 motoren (1 met seatpipes + sticker) met dezelfde topkoffers gespot :P

Ik reed verder tussen de file door naar voren.
Heerlijk even al mijn aggressie kunnen kwijtraken, heerlijk, en bij Eindhoven was het weer raak :D

Maar heb geen R1 ;) Verschil zou je toch wel moeten kunnen horen :'(

Ja er hingen nog tassen aan ook ja :D

Was mijn eerste keer file rijden (van me neefje ook) zal ook wel te merken geweest zijn. Was veel te druk met opletten om te zien wat voor motor het precies was. En horen doe ik weinig met mijn oordoppen in.
Zat ook een vent met dikke chopper achter ons elke keer te kloten dat hij er langs wilde maar dan weer moeten stoppen omdat hij er niet door paste. hehehe

Gerard

bij Motoport Vianen een choppertje (euh.. verder gaat mijn kennis niet ) in het bordeaux-rood/bruin

en een hele dikke Superduke met blokjes Foto volgt als je dat wil; het was rond de klok van 15h denk ik?

En bij Molenaar een groene (duh) Kwaak, een blauwe RR en een grijze (of noemt men dat zilver?) Soes SV, ergens rond half 4..

Ik was op strooptocht voor nieuwe spullen; het enige leuke aan het vallen
(tja, blijf ik toch een meisje voor )

Wij zijn om die tijd bij Molenaar geweest. Met een groene zx10-zwarte xj-Blade-zx6

Heb ik je waarschijnlijk gemist daar -O-

bij Motoport Vianen een choppertje (euh.. verder gaat mijn kennis niet :$ ) in het bordeaux-rood/bruin

en een hele dikke Superduke met blokjes :} Foto volgt als je dat wil; het was rond de klok van 15h denk ik?

Ik was op strooptocht voor nieuwe spullen; het enige leuke aan het vallen *D
(tja, blijf ik toch een meisje voor :+ )

groene kwaak was van mij :P

jij liep met roze gips en een roze jogging broek toch :W

en nog leuke nieuwe spullen kunnen vinden,genoeg mooi spul daaro :9~

Vanmiddag aan het eind van de middag gespot in Zwolle...

1 gele Firestorm op het verkeersplein, je ging de snelweg op richting het noorden.

Later zag ik op het dijkje van Zwolle naar Hasselt nog twee rode Firestorms, stukje samen gereden en getoeterd natuurlijk...

Vermoed dat jullie vanaf de Firestorm meeting kwamen...

Wie o wie??

Die gele, dat was ik :W

MF-TJ-83 op de Kruisweg en de Drie Merenweg in Hoofddorp, 2 mei om ongeveer 17:00. Honda SP1 :D was een mooie motor! En een bestuurder die er wel erg zin in had :O

(richting Zwanenburg?)

Laatst bewerkt:
en dan heb je mij niet eens gespot...
stond achter op de parkeerplaats bij de AH...
op het hoekje tegenover de glasbakken...
zwart/paarse gsx600f

Had ik dat geweten... de volgende keer rij ik wel via die parking naar huis. ;)

vanmiddag gespot bij kalsbeek in zwolle........

-#Haywire#
-rotjoch
-rambabbel
-vuurmesje
-sparc

en op de dijk van deventer/hattem....
een hele zwik vtr-en :Y

Die zwik vtr-en waren wij! :W

link naar VTR topic!

Sparc reed in eerste instantie ook mee met deze groep als gepensioneerde vtr rijder.

Maar aangezien een V-twin net wat meer power heeft dan die Soez van hem, is hij te ver achtergeraakt, helaas _O-

Zojuist nog een stikkertje gespot: A12 bij Utrecht om 18.15.
Wij in blauwe Clio :W

Vanmiddag bij John Vd Bunt in Nijkerk
Een rood oranje gsxr 600 met het kenteken MN-**-49 :W

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan