Heb gisteren in Bennekom een klein brommertje gespot die mee reed (denk ik) in e.o.a. optocht. Zei nog dat je gespot was. Was bij de super de boer, ongeveer een uurtje of 10uur half 11. Zou niet weten wat voor merk/ type het was
En ook nog een suzuki, blauw bij de AH voor ook in Bennekom, dorpsstraat om uurtje of 19.00 - 20.00 op 29 april.
Klopt helemaal, Dat zei me broertje alDat is 'Arnold-d' of z'n broertje =p
He, ik zag een paar pagina terug dat je iemand had gespot bij de Junushoff in Wageningen? Klopt dat?
Ik zal ook es opletten of ik jou spot dan, want ik fiets daar dagelijks langs =]
Vanmiddag benk gespot door Arnold-d's broertje bij de Tango.
Eerste wat opviel was natuurlijk die blauwe stickertDat is 'Arnold-d' of z'n broertje =p
He, ik zag een paar pagina terug dat je iemand had gespot bij de Junushoff in Wageningen? Klopt dat?
Ik zal ook es opletten of ik jou spot dan, want ik fiets daar dagelijks langs =]
Vanmiddag benk gespot door Arnold-d's broertje bij de Tango.
MF'er gespot in Zwolle
Je ging rechtsaf vanaf de Ceintuurbaan de Oude Meppelerweg op. Ik reed ook op de Ceintuurbaan, voorgesorteerd om linksaf de A28 op te gaan. Ik weet niet waar je vandaan kwam, maar zag nog net een stickertje
Ik heb zelf een stukje terug bij de Shell staan tanken. Wellicht ben je me daar gepasseerd. Zo niet, dan kwam je waarschijnlijk vanaf Meppelerstraatweg
Vanmiddag even op CPZ geweest... En daar nog wat MF-ers gespot.
#1 - Dame in zwart pak & zwarte helm op een blauwe Yamaha?
[afbeelding]
# 2 en 3 - Twee heren, 1 op een blauwe Thundercat & 1 op een ZXR400.
[afbeelding]
Vandaag Kevinblade gespot, in zn natuurlijke habitat
Vanavond gespot op scheveningen:
Zwarte RSV mille, oranje CB en een virago...sorry ben eigenlijk vergeten jullie namen te vragen. Maar ik zie jullie ongetwijfeld zondag nog wel even
Vanavond op de Hogenbanweg in Rotterdam een helemaal zwarte kawa streetfighter? met stickert.. geparkeerd op de stoep
By the way,
ff vergeten te melden
gister nog in Leersum bij eethuis Touché kwam er een gsx met duo (nieuw in t leer zo te zien?) met stickertje voorbij rijden, rond de klok van 13h geloof ik, jullie keken nog naar de motoren naast het terras, mooi waren ze he?