Aha, ik dacht dat je de overburen was op de tweede.Denk toch een andere verdieping. Ik zit op de eerste
Maar ehh, שלום בחזרה
hee Michael hee Jeroen,
zoals beloofd bij deze gepost, de spot bij de appie in zeist...
Jullie zeker lekker gereden de hele dag? Ik braaf aan het werk....
Keek ik erg katerig uit de ogen?
Nope, met de groeten van medeweggebruikers die niet bij Pearle en/of Hans Anders ziujn geweest en dan ook nog zo stoer zijn om na in mijn ogen en op mijn motorpakvelletje voelbare impact stug door te rijden...Lady N en ik hebben vandaag op Schiphol onder de toren gespot:
De motor van Ton-Up!
PS. Je krijgt zeker kwantum-korting op je duck-tape?
Volgens mij ben ik die motor vandaag tegengekomen op de lekdijk, zou je dat willen vragen?
Vanmiddag om 16:55, pont buitenhuizen, een zwarte Z750 met stickertje gespot.. Ik zat in de Audi die aan de rechterkant stond toen je de pont af reed.
Vanmiddag op de medemblikkerweg gespot Bacchus met span
Kwam je in koekblik tegemoet, heb de hond nog steeds niet kunnen leren dat ze zich vast moet houden
Dat ben ik dus wel geweestHeb gisteren in Bennekom een klein brommertje gespot die mee reed (denk ik) in e.o.a. optocht. Zei nog dat je gespot was. Was bij de super de boer, ongeveer een uurtje of 10uur half 11. Zou niet weten wat voor merk/ type het was
En ook nog een suzuki, blauw bij de AH voor ook in Bennekom, dorpsstraat om uurtje of 19.00 - 20.00 op 29 april.
Echt wel, mijvandaag een mannetje/ vrouwtjes of 50 op CPZ
was gezellig !
heb niemand aangesproken anders bleef ik bezig
Nope, met de groeten van medeweggebruikers die niet bij Pearle en/of Hans Anders ziujn geweest en dan ook nog zo stoer zijn om na in mijn ogen en op mijn motorpakvelletje voelbare impact stug door te rijden...
En het waarborgfonds..
Ik houd er over op.