Ik zat met een pilsje en camera op de railing daar
Gisteren om ca 17.00 gespot in de Eifel een paar km van Daun: 3 kawa's waarvan 2 groen en 1 zwart. Wij stonden op de parkeerplaats met een rode R6 en een oranje R1.
Gespot, een roodharige dame (?) op de A4 richting Amsterdam. Leuk, eindelijk weer eens een spotje gedaanIk reed nog even met je mee richting het pomp station, maar je reed door op de afslag.
A28 ter hoogte van Zwolle vanuit zwarte Audi A4 in de file rond 17u een blauwe hanekam die me iets te snel voorbij kwam om de motor te zien en nog iemand waar ik nog even naar toeterde en even verder op een duimpje omhoog kwam
Btw nog mensen die te hard hebben gereden bij afslag Epe/Nunspeet... ze stonden daar foto's te maken!
Gisterenmiddag om 15:45 in Leidschendam thv. restaurant "kapitein haak" gespot
KawaBeer op z'n ER6n en even later nog een zwarte motor (type onbekend) met kenteken MV-10-??
Ik zat in het restaurant een verjaardag te vieren.
Net weer gespot Mr.GiXx, dit keer rijdend (lekker geluidje trouwens). Ik stond binnen bij de werkplaatsbalie.
WieWie
Parkeerkelder Burg. Patijnlaan
[afbeelding]
gistermiddag om 17:30 stond ik te tanken bij de shell in almere buiten.
Toen ik wegreed zag ik een BMW langs rijden, en die reed een grappige route binnendoor richting het winkelcentrum van almere buiten.. (stukje over een fietspad)
Ik was je even kwijt, en even later zag ik je net weglopen bij je motor, deze stond geparkeerd voor de C1000 in winkelcentrum doemere..
Je had een donker leren pak, en een zwart/witte helm..
Wie o Wie? Gespot
dat had niets met niet snappen te maken, meer met niet willen.
Op de kuipruit staat idd. m'n nick, maar je linkerachterlichtje doet het niet wel daar het remlichtje.Zojuist gespot op de A1 richting Amersfoort
Een MF-er met een motor met kenteken MZ-xx-SB
Ik haalde je in bij de carpoolstrook en je wees op een sticker op je kuipruitje...Denk dat je naam daarop stond?
In elk geval: Gespot dus!
Op de kuipruit staat idd. m'n nick, maar je linkerachterlichtje doet het niet wel daar het remlichtje.
En knipper in de file heeft niet zoveel zin als íe zo slecht zichtbaar is, met xenon val je beter op, niet dan ja toch?
Zo zie je maar weer dat je alleen gespot op
Gespot!! Rond kwart voor 6 op de A10 nabij de ING. Ik was met Koekblik vandaag.
Later Ellis (denk ik, want niet haar gebruikelijke route) nog gespot op de A9.
Zo zie je maar weer dat je alleen gespot opkantoortijden , maar ik heb je die slOPEL nog?
Wie weet tot zondag!
Net weer gespot Mr.GiXx, dit keer rijdend (lekker geluidje trouwens). Ik stond binnen bij de werkplaatsbalie.
WieWie
Parkeerkelder Burg. Patijnlaan
[afbeelding]
We deden een bergtrainingkje van Moto Sportivo! Was een lekker stukje daar met mooie snelle bochten!
D8 eerst dat je zat te gebaren dat we het wat rustiger aan moesten doen?!?
hej thanks 4 the spot!vandaag om 15.15 op de A8 richting assendelft
twee motoren oldskool zx10 en daar achter een dame op een blauwe r6
allebij met hannekam.
ging naast je rijden en stak mijn duim op,je snapte de bedoeling
later zag ik jullie weer terug rijden richting zaandam nadat de brug open was geweest.
Gespot!! Rond kwart voor 6 op de A10 nabij de ING. Ik was met Koekblik vandaag.
Later Ellis (denk ik, want niet haar gebruikelijke route) nog gespot op de A9.
vandaag om 15.15 op de A8 richting assendelft
twee motoren oldskool zx10 en daar achter een dame op een blauwe r6
allebij met hannekam.
ging naast je rijden en stak mijn duim op,je snapte de bedoeling
later zag ik jullie weer terug rijden richting zaandam nadat de brug open was geweest.
Inderdaad de R1. Die R6 had geen sticker.Als je de rechter R1 bedoelt.... Dan ben ik het. Die R6 rijdt volgens mij (bijna) nooit.
Zo te zien gaat het me wel lukken jou binnenkort ook te spotten.