Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Toch niet familie van Gewoonkevin hoop ik?
Vanmorgen A27 tussen 8:10 en 8:30 ofzo, Stichtse Brug tot Utrecht Ring Noord:
CBR 600 (?) (MP-..-11) in Geel-wit-zwart, en bestuurder in dito gekleurd pak.
Lekker eindje samen opgereden
(Ik dan dus natuurlijk op die blauwe F800ST met koffers)
Ik had zelfs geen MF stikker gezien, maar dacht rizzo_196 te herkennen.Er rijden veel kawa's met mf stikkert in de zaanstreek
Vanavond weer een aantal motoren MET sticker zien staan bij de parking aan het strand in Scheveningen. Toen wij (zilveren ZX6R, zwarte R1, rood/witte R1 en een blauwe tourmotor) weggingen, kwam er nog een groepje aanrijder waaronder minimaal 2 met MF sticker (totaal man of 8). Deze groep was er rond 21 uur
Geen hele duidelijke beschrijving, was nl druk aan het opletten
maar toch:
een rode suzuki sv650s (bj 1999-2003) stond geparkeerd op een industrieterrein in ommen
Vanmorgen rond 08.15 uur heb ik je gespot op je Fireblade (..-66-SH). We reden samen van Den Bosch richting Eindhoven. Je had volgens mij een gele rugzak om. Ik was met m'n FJR uit Den Bosch vertrokken voor een dagje Luxemburg. Volgens mij zag jij eerder mijn MF-sticker dan ik die van jou. Ik dacht nog, wat kijkt die kerel allemaal. Tot het kwartje viel.
Heerlijk gereden in de Ardennen en Luxemburg. Veel bochtenwerk, en natuurlijk kasteeltjes kijken:
[afbeelding]
21 jaar in Amsterdam gezeten, nu sinds 4 jaar in Alkmaar. Aan m'n nick zou je me toch moeten kennen De machinist met het strikkiehe welke standplaats heb je.
ik asd ben hc
klopt! ZXbeRRy met de RSV en ik met de CBR.. de ernstige reden was iets met benzine iemand was vergeten te tanken, en ZXbeRRy het was nietGistermiddag 2 MF-ers gespot onderaan het klaverblad bij Apeldoorn. Een Aprillia RSV en een CBR400RR oid. Jullie stonden stil op de vluchtstrook , ik was bijrijder in een koekblik( ).
Toch geen ernstige rede om daar te stoppen hoop ik .
Iig beide gespot !!
thnxHallo ''vriendje wheelie''.
Was dus een wederspot!
Complimenten over je elegante rijstijl, zag er erg gelikt uit.
Mooie vonken ook.
Hou 'em heel en tot een volgende keer.
nicole gespot terwijl ze aan het werk was
Vanmiddag om 12:30/12:45 op de parkeerplaats bij verpleeghuis Randerode in Apeldoorn;
Bordeauxrode ZX9r of een ZX6r weet niet zeker meer.
Ik was daar met collega's aan het pauzewandelen, vandaar..
Vandaag rond 6 uur rijdend op de boulevard van Scheveningen een man op een RSV met vrouwelijke passagier. Ik kam even rechts langs de stilstaande "rij" om te zwaaien en m'n eigen sticker te laten zien. Daarna ging ik ruim voor de motor-parkeerplaats al rechtsaf de wijk in.
Wie o wie?
Leuk voor je.
En waar werkt ze dan? Misschien kunnen wij haar ook een keer spotten
Van wie denk je dat ie dat (motor)virus heeft
Ook nog een spotje net
Waar: pompstation BP op de ring Alkmaar, tegenover het wielerstadion
Tijd: ongeveer 17.50 uur
Kzag alleen iets van een rode kleur, meer details kon ik niet waarnemen, zag in een flits je stickertje terwijl je stond te tanken.
U zijt gespot!