[centraal]MF'er gespot? Post het hier! Deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
gisteravond heel veel motorrijders gezien, maar geen van allen had een MF-sticker, schandalig B|

;)

Vanmorgen A27 tussen 8:10 en 8:30 ofzo, Stichtse Brug tot Utrecht Ring Noord:
CBR 600 (?) (MP-..-11) in Geel-wit-zwart, en bestuurder in dito gekleurd pak.

Lekker eindje samen opgereden :W

(Ik dan dus natuurlijk op die blauwe F800ST met koffers)

hmmmmm, ik heb vanaf iets voor de stichtse brug tot utrecht ring noord de hele weg met gangetje van 150 voor iemand gereden met blauwe motor + koffers....
kenteken klopt, tijd klopt, en de kleuren van mn pak ook...alleen mn motor is wel blauw+wit hehe...+ het is geen CBR600 ;) maar een Soes GSX-R600

Foto-DZ6MSPYC.jpg

ik zwaaide nog netjes toen ik de afslag nam, neem aan dat jij dat dan geweest bent :)

Laatst bewerkt:
Er rijden veel kawa's met mf stikkert in de zaanstreek ;)
Ik had zelfs geen MF stikker gezien, maar dacht rizzo_196 te herkennen.
(heb hem wel vaker gespot)

Hij kwam achter me rijden en moest net in de remmen voordat hij me voorbij zou gaan; bleef naast me hangen.
Ik kon de kentekenplaat dus niet zien; misschien was het niet eens een MF'er.

Vanavond weer een aantal motoren MET sticker zien staan bij de parking aan het strand in Scheveningen. Toen wij (zilveren ZX6R, zwarte R1, rood/witte R1 en een blauwe tourmotor) weggingen, kwam er nog een groepje aanrijder waaronder minimaal 2 met MF sticker (totaal man of 8). Deze groep was er rond 21 uur

Geen hele duidelijke beschrijving, was nl druk aan het opletten

maar toch: :W :W
:W

waren dacht ik 10 man, stuk of 7 MF-ers waarvan maar 3 met sticker :W

een rode suzuki sv650s (bj 1999-2003) stond geparkeerd op een industrieterrein in ommen

bij bravo vouwwagens, dat was jij dus op die kawa jullie zate al zo te kijke. reed volgens mij een zwarte sv voor jou ofniet?

tnx voor de spot

Vanmorgen rond 08.15 uur heb ik je gespot op je Fireblade (..-66-SH). We reden samen van Den Bosch richting Eindhoven. Je had volgens mij een gele rugzak om. Ik was met m'n FJR uit Den Bosch vertrokken voor een dagje Luxemburg. Volgens mij zag jij eerder mijn MF-sticker dan ik die van jou. Ik dacht nog, wat kijkt die kerel allemaal. Tot het kwartje viel. |(
Heerlijk gereden in de Ardennen en Luxemburg. :] Veel bochtenwerk, en natuurlijk kasteeltjes kijken:
[afbeelding]

:W dat was ikke *D mijn 1e spot

ik probeerde duidelijk te maken dat je gespot was :+ maar je keek niet opzij :P

Gistermiddag 2 MF-ers gespot onderaan het klaverblad bij Apeldoorn. Een Aprillia RSV :9~ en een CBR400RR oid. Jullie stonden stil op de vluchtstrook :? , ik was bijrijder in een koekblik( '( ).

Toch geen ernstige rede om daar te stoppen hoop ik -O- .

Iig beide gespot !! :W

he welke standplaats heb je.
ik asd ben hc
:W :W :W :W :W :W
21 jaar in Amsterdam gezeten, nu sinds 4 jaar in Alkmaar. Aan m'n nick zou je me toch moeten kennen *D De machinist met het strikkie :)
Als ik jou niet ken heb ik een heel andere Richard voor me ;)

cu

Cor

Laatst bewerkt:
Om 13.00 uur gespot vanaf ca. Motoport Wormerveer tot op de A8... een zwarte Yamaha, bestuurder met zilveren helm en leren broek met zilveren streep aan de zijkant... :)

Op de A8 kwam ik nog ff naast je rijden en liet een briefje zien met "MF" er op, maar het leek me alsof je dat niet begreep. Je ging er vervolgens maar vandoor en liet mij in m'n blauwe Vito achter... -O-

;)

MF--BLADE gespot volgens mij.

Woerden
Rijnstraat
14:36 AM

je keek nog ff naar binnen in m'n winkel....

Gistermiddag 2 MF-ers gespot onderaan het klaverblad bij Apeldoorn. Een Aprillia RSV :9~ en een CBR400RR oid. Jullie stonden stil op de vluchtstrook :? , ik was bijrijder in een koekblik( '( ).

Toch geen ernstige rede om daar te stoppen hoop ik -O- .

Iig beide gespot !! :W
klopt! ZXbeRRy met de RSV en ik met de CBR.. de ernstige reden was iets met benzine :X iemand was vergeten te tanken, en ZXbeRRy het was niet |(

Hallo ''vriendje wheelie''.

Was dus een wederspot!
Complimenten over je elegante rijstijl, zag er erg gelikt uit.
Mooie vonken ook.

Hou 'em heel en tot een volgende keer.
thnx :} *D
zag er bij jou ook goed uit :Y nog ff wennen aan de rsv maar dat gaat goed komen volgens mij :P

Laatst bewerkt:
Gespot: een heeeele hoop MF-ers voor het gemeentehuis in Waalwijk... :]

(ik was die dame met het gifgroene jasje dat :9~ stond te kijken & luisteren)

Net gespot in weesp op de Flevolaan!

Kawasaki ZXR 400(kleur: groe met blauw en wit ;) )
Bestuurder had een zwart/blauw motorpak en zwart/blauwe helm.
ik zat echter wel achter het glas, hoorde een mooi geluidje aan komen en ik dacht, even kijken :9~

Nu pas tijd:

Björn , dat was jij zeker gisteravond om 22.00 ??

Zette net m'n computer uit, dus kon niet meer reageren ;)

Vanmiddag om 12:30/12:45 op de parkeerplaats bij verpleeghuis Randerode in Apeldoorn;

Bordeauxrode ZX9r of een ZX6r weet niet zeker meer.

Ik was daar met collega's aan het pauzewandelen, vandaar..

Jaaaaaaa, voor het eerst gespot... in anderhalf jaar ;(

Het is een kawasaki ZXR750

Ik heb op randerode mijn bijbaantje op de voedingsadministratie... vet tof :z

haha in ieder geval thx voor de spot *O*

Vandaag rond 6 uur rijdend op de boulevard van Scheveningen een man op een RSV met vrouwelijke passagier. Ik kam even rechts langs de stilstaande "rij" om te zwaaien en m'n eigen sticker te laten zien. Daarna ging ik ruim voor de motor-parkeerplaats al rechtsaf de wijk in.

Wie o wie?

Dat was ik samen met mijn vriendin. Zijn lekker uit eten geweest op de boulevard. Bij het naar huis rijden zag ik je motor nog staan de de wassenaarselaan ofzo.

wie komt deze motor bekend voor? staat bij MOTOPORT BREDA
DSC02537.jpg

gespot :W
als ie tekoop staat, haal dan die sticker eraf anders rijd er WEER een spotbaar iemand rond die niet zal reageren.. -O-
:W :W

Laatst bewerkt:
Ook nog een spotje net *D

Waar: pompstation BP op de ring Alkmaar, tegenover het wielerstadion

Tijd: ongeveer 17.50 uur

Kzag alleen iets van een rode kleur, meer details kon ik niet waarnemen, zag in een flits je stickertje terwijl je stond te tanken.

U zijt gespot! :)

Laatst bewerkt:
Ook nog een spotje net *D

Waar: pompstation BP op de ring Alkmaar, tegenover het wielerstadion

Tijd: ongeveer 17.50 uur

Kzag alleen iets van een rode kleur, meer details kon ik niet waarnemen, zag in een flits je stickertje terwijl je stond te tanken.

U zijt gespot! :)

Toevallig geen rood/paarse ZZR250?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan