[centraal]MF'er gespot? Post het hier! Deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij had ik vanmiddag rond een uur of 2 bij de Schoorldammerbrug een mede MFer gespot. Jullie met z'n 2en allebei rood en 1 was volgens mij een 25 kW vanwege het rustige geluid zeg maar. Wie o wie???

Vanmiddag op de boulevard in Zandvoort vlak bij het centrum een rode R1 of R6 :? (ik kon het in de gauwigheid niet zien) Stond helemaal in zijn uppie op de stoep, er zaten 2 helmen aan vast gebonden.

:W

He Corsaro :W

Ook weer op de vaste wal

Laatst bewerkt:
Volgens mij had ik vanmiddag rond een uur of 2 bij de Schoorldammerbrug een mede MFer gespot. Jullie met z'n 2en allebei rood en 1 was volgens mij een 25 kW vanwege het rustige geluid zeg maar. Wie o wie???

Er rijden nogal wat mf-ers rond de omgeving schoorl :P . Lees het namelijk heel veel, bergen, schoorl, egmond

Vanochtend 10:10 bij het stoplicht vanuit Egmond. Jij (rode honda... tour/chopper iets) sloeg linksaf, ik met groot wit megakoekblik rechtsaf. Ik toeterde en wees nog, je leek het niet te snappen? In elk geval gespot!

@ Hansss, je bent toevallig toch niet hans v.d A??
Op foto 3de (kleine) mannetje van rechts op de onderste rij??? :P :W :W

Ghaha, ik ben vrijwilliger bij brandweer schoorl en heb nog opleiding van jou gehad :Y :Y (als ik de juiste voor me hebt ;) )

Gr.
Johan Louwe

brandweer%20070107%20011.jpg

Laatst bewerkt:
Johan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Klopt helemaal :Y

Hoest :?

Wie, Oh, Wie......

Heeft zojuist met z'n groene (zal wel een kawa zijn) fiets , Mijn vrouw gespot in haar koekblik?
(Donkerblauwe nissan)

Heemstede vanaf de Kruisweg via de dreef naar de spanjaardslaan,
Rondom de klok van vijfen.

En waarom wordt mijn vrouw met haar koekblik eerder gespot dan ik met de motor?
Ik ben namelijk nog nooit gepot.

In iedergeval bij deze: "U ZIJT OOK GESPOT!!!".

Laatst bewerkt:
Wie, Oh, Wie......

Heeft zojuist met z'n groene (zal wel een kawa zijn) fiets , Mijn vrouw gespot in haar koekblik?
(Donkerblauwe nissan)

Heemstede vanaf de Kruisweg via de dreef naar de spanjaardslaan,
Rondom de klok van vijfen.

En waarom wordt mijn vrouw met haar koekblik eerder gespot dan ik met de motor?
Ik ben namelijk nog nooit gepot.

In iedergeval bij deze: "U ZIJT OOK GESPOT!!!".

Dat was ik idd op een Kawasaki ZXR750. Ik bespeurde de MF sticker pas vrij laat op de dreef aangezien het zo'n ovaal geval was, en heb toen vriendelijk gewuifd naar uw vrouwtje in haar donkerblauwe Nissan Sunny :W

Dus bij deze is je vrouw teruggespot, bedankt voor het terugzwaaien *O*

Als je de volgende keer op je motor achter je vrouw aanrijd wil ik je ook wel ff spotten Ratmans ;)

Vanmiddag groene kawa geparkeerd voor het maasgebouw... bij de open dag van Feyenoord...

ZXbeRRy gespot :W
ff gezellig gebept, stukje blad gereden en later weer ff staan beppen omdat een honda blijkbaar ook benzine nodig heeft :? :? nogmaals bedankt voor het wachten.
mille staat er strak bij :9~
tot een volgende keer :W :]

vanmiddag op de weg van emmeloord - zwolle (a28/e323 dacht ik maar ik kan er compleet naast zitten)

een blauwe Suzuki GSX-F geloof ik de bestuurder had een vel gele rugzak om en stak de duim op toen ik op de toeter drukte (ik reed in die bestelbus)

Dus hierbij nogmaals gespot :p

ps. kreeg je de banden nog warm? (je was ff aan het slingeren met je motor toen je achter me reed :P )

vanmiddag op de weg van emmeloord - zwolle (a28/e323 dacht ik maar ik kan er compleet naast zitten)

een blauwe Suzuki GSX-F geloof ik de bestuurder had een vel gele rugzak om en stak de duim op toen ik op de toeter drukte (ik reed in die bestelbus)

Dus hierbij nogmaals gespot :p

ps. kreeg je de banden nog warm? (je was ff aan het slingeren met je motor toen je achter me reed :P )

Jep, dat was ik! *O*

Ik had niet zo snel door dat je van hier was...
Ik dacht al, kerel geef toch gas als je inhaald, maar toen je zo charmant met je briefje wapperde begon ik een vermoeden te krijgen _O-

Thnx voor je spot :W

Vanmorgen kwart over zeven bij Broek op Langedijk, op de rotonde Vroonermeerweg/Nauertogt: een donkerrode motor (pan? in ieder geval met een berg koffers) Je maakte een extra rondje op de rotonde :] en vertrok richting Broek.
Ikke in spooruniform met korte mouwen op de trapfiets.
Tot wederspots :W
Cor

appie rs50 ( :+ ) met sticker gespot, zoetermeer, bij scooter dynamic

en gister; de heer Kawa/rezek inc vriendin, ook zoetermeer, op de voorweg

:W

Vanmiddag rond een uur of 6 gespot op de Donau te Den Haag: Fave.

Ik was de gele RSV die je aan de andere kant van de weg begroette. :W

Vanmiddag gespot om 14:55.
Blauw met witte SOES met duopassagier MN-FN-**.
Op de A27 Thv de benzinepomp Tussen MEERKERK en GORINCHEM
Ik toeterde naar je je passagier hoorde me wel maar keek niet om.

Wie o wie was deze motormuis.

Beetje laat maar schoot me opeens te binnen net

Afgelopen zondag avond om 1945 op de doorgaande weg in Bosschenhoofd(geloof dat het zo heet) een rode sv nieuw model.

Ben er haast zeker van dat ik dat geweest ben! *O*

Gingen vanaf maandag een paar daagjes weg, dacht zondagavond, ik maak nog ff een rondje! :)

zojuist 5 minuten geleden een zilver/grijze suzuki in 's-Gravenzande tussen de gasthuislaan en veilingkade in. Je stond geparkeerd tussen de appartementen en de speeltuin.

wie?

Laatst bewerkt:
Vanmorgen rond 08.15 uur heb ik je gespot op je Fireblade (..-66-SH). We reden samen van Den Bosch richting Eindhoven. Je had volgens mij een gele rugzak om. Ik was met m'n FJR uit Den Bosch vertrokken voor een dagje Luxemburg. Volgens mij zag jij eerder mijn MF-sticker dan ik die van jou. Ik dacht nog, wat kijkt die kerel allemaal. Tot het kwartje viel. |(
Heerlijk gereden in de Ardennen en Luxemburg. :] Veel bochtenwerk, en natuurlijk kasteeltjes kijken:
full

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan