Geen MF-er te vinden in Denemarken, Noorwegen of Zweden ...... behalve ik
Begin juni was ik spotbaar met me Diversion in Denemarken en Zweden
Volgend jaar naar Finland rijden via Polen/Estland etc.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Geen MF-er te vinden in Denemarken, Noorwegen of Zweden ...... behalve ik
Volgens mij had ik vanmiddag rond een uur of 2 bij de Schoorldammerbrug een mede MFer gespot. Jullie met z'n 2en allebei rood en 1 was volgens mij een 25 kW vanwege het rustige geluid zeg maar. Wie o wie???
Gvd denk ook iemand gespot te hebben krijg je dat iedereen een rode brommer rijdt. Heb ik weer.Nou wat zeg ik, weer
Wie, Oh, Wie......
Heeft zojuist met z'n groene (zal wel een kawa zijn) fiets , Mijn vrouw gespot in haar koekblik?
(Donkerblauwe nissan)
Heemstede vanaf de Kruisweg via de dreef naar de spanjaardslaan,
Rondom de klok van vijfen.
En waarom wordt mijn vrouw met haar koekblik eerder gespot dan ik met de motor?
Ik ben namelijk nog nooit gepot.
In iedergeval bij deze: "U ZIJT OOK GESPOT!!!".
vanmiddag op de weg van emmeloord - zwolle (a28/e323 dacht ik maar ik kan er compleet naast zitten)
een blauwe Suzuki GSX-F geloof ik de bestuurder had een vel gele rugzak om en stak de duim op toen ik op de toeter drukte (ik reed in die bestelbus)
Dus hierbij nogmaals gespot :p
ps. kreeg je de banden nog warm? (je was ff aan het slingeren met je motor toen je achter me reed )
He Steven, staat jouw ZXR altijd aan de buitenwatersloot geparkeerd tegen een huis aan??
Beetje laat maar schoot me opeens te binnen net
Afgelopen zondag avond om 1945 op de doorgaande weg in Bosschenhoofd(geloof dat het zo heet) een rode sv nieuw model.
Thnx voor de spot, was de 7 heerlijkheden-route van de ANWB aan t rijden, leuk! Stond daar ff een broodje aan t eten tussendoorZojuist een rode yamaha gespot bij cafetaria "De Zoete Inval" in bergen op zoom.
ik vroeg of het jou motor was waarop je "ja" antwoorde en ik riep toen gespot...
foto zal ik er zo opzetten
editje
en de foto!
[~[url="http/img409.imageshack.us/img409/5031/31072007006mr9.th.jpg"]afbeelding~][/URL]