[centraal]MF'er gespot? Post het hier! Deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net een kwartiertje geleden gespot op de Kerkewijk in Veenendaal.

Een zwart witte Suzuki 500.. je had en zwarte jas aan met witte strepen + spijkerbroek.
Ik zat op het terrasje ijsje te eten met de kleine toen je net stopte voor 2 mutsen bij het zebrapad die niet wouden oversteken..
Heb je weleens eerder gespot op de Rondweg bij de shell.

Bijdeze.. :W :W
Was het een GS500 met niet standaard uitlaatje erop?

Welke MF-er werkt er bij het ISC in Driebergen en rijdt er op een grijze FJR1300?
Mijn duc staat vlak naast de jouwe.

Een Thundercat(?), een zilvere.
Vannochtend om 7.24uur, ging net van de A13 of A4 (nrd.waarts) de A12 op richting Utrecht. Nr.plaat was iets met MJ geloof ik ...
Met natuurlijk een MF-sticker!

En natuurijk "Fuck het milieu" om 9.44uur in Delft gespot.
Kan de foto alleen niet plaatsen ... _O- !

GESPOT

Wat: een rode motor :9 Bestuurder had ook iets met rood aan.. (keek door de bomen, dus gedetailleerder gaat niet lukken)
Waar: Soomerwegh (bloembakkenweg) in Castricum, vanuit Limmen richting Castricum centrum/Heemskerk.
Wanneer: vandaag, 3 augustus, rond half 3, 5 over half 3

Waar: Amstelveenseweg, Amsterdam, T.H.V. de bussluis / Havenstraat
Wat: Blauw/witte Gixxer 750?!
Hoelaat: 14.30

Daarnet gespot in Arnhem in de Nieuwstad, voor een leegstaand pand; Een Kawasaki ZXR met het kenteken ** - 20 - ZZ.

Ik had m'n motor voor de Christine le Duc staan
Nog iets leuks gekocht :?

Net gepot in arnhem op de burgemeester matsersingel

een rood/witte yamaha YZF 750?m :W :W

ff later ging je rechtsaf de hollandweg op en gelijk de 1ste weer links

ik stond voor je in een zwarte peugeot 207 :Y

Ha ha, zat cker te suffen dat ik een CBR600F niet herken, rij er namelijk zelf ook op... :o

Wat ik wel weet is dat er twee kleine koplampjes op zaten..

Yeps, zie bijgaand foto dat ik hem toevallig had genomen op mijn mobiel.

full

Gister rond 12.00 uur te Almelo,Holstlaan..........rood/paarse CBR.

(Was u dat Realer??)

Eentje uit het hoofdstuk 'spotten voor gevorderden'

Vanmiddag rond 13.00 uur op de A1 in Frankrijk aan het einde van de peage bij Dourges richting Lille.

Wie o wie.

Vanmiddag om 17:30 uur in Maassluis, laan 1940-1945 een Honda CBR600F, wit met blauw en rood.

Jij kwam naast mij staan bij het eerste verkeerslicht. Bij de molen ging je linksaf richting Vlaardingen. Wie ben je?

Tot :W :W

GESPOT

Wat: een rode motor :9 Bestuurder had ook iets met rood aan.. (keek door de bomen, dus gedetailleerder gaat niet lukken)
Waar: Soomerwegh (bloembakkenweg) in Castricum, vanuit Limmen richting Castricum centrum/Heemskerk.
Wanneer: vandaag, 3 augustus, rond half 3, 5 over half 3

Niemand?

Ik ben vanochtend gespot door iemand in een Lexus. Het was om 07:53 in Rotterdam op de hoofdweg. Ik dacht eerst dat hij ruzie zocht hahaha, maar hij riep toen ik het goed hoorde GESPOT. Wie o wie was het ?

Groeten

:W

Ruzie _O-

Dacht dat je gespot niet had verstaan, daarom riep ik nog motor-forum. :9

Gisterenavond tijdens de vrijrijdsessie van de MAC slechts één MF sticker. B|

Een grijs/gele beemer, nieuw(er) model, maar geen idee welke..... 8-)

Wie ó wie? :W

Vandaag 2 spots gedaan!

Op de A44 rond 1630u een donkerkleurige Honda Pan European (geloof ik) met koffers. Ik zat een beetje te suffen in 't koekblik, en zag plotseling een sticker... Je had ook donker (blauwe....?) kleding aan en drie koffers op de motor zitten...

én

In Voorburg in de Douwes Dekkerlaan rond 1800u weer de matzwarte Kawasaki ZX6R... Vanaf 't balkon maar ff fotootje gemaakt. Sticker zit op de achterkant netuurlijk ;)

Foto-AQ6NXAEW.jpg

en ff ingezoomd:

GroteFoto-A7AIEEMG.jpg

Laatst bewerkt:
gespot:

zwart vizier, yamaha toer ding?! kenteken: MF-LL-3* nu net bij terrasje laren (tsjah we hadden dorst en die was dichtbij ;)) wie-O-wie??

Gespot!
Waar: Heythuisen
Wanneer: donderdag 2 aug.
hoe laat: 20:14
beschrijving: een blauwe Yamaha naked (ben niet goed in types maar een fazer?)

Ik was met m'n vriendin onderweg naar MF-er Drogi voor een bakkie koffie (en een paar biertjes dus ik zat in een zwarte supermicra zodat m'n vriendin terug kon rijden 8-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan