Jessica33
Mollenmoeder
Beetje "lekkâh wef" ?
Ligt eraan wat jij lekkah vindt!?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Beetje "lekkâh wef" ?
Ligt eraan wat jij lekkah vindt!?
Was het een GS500 met niet standaard uitlaatje erop?Net een kwartiertje geleden gespot op de Kerkewijk in Veenendaal.
Een zwart witte Suzuki 500.. je had en zwarte jas aan met witte strepen + spijkerbroek.
Ik zat op het terrasje ijsje te eten met de kleine toen je net stopte voor 2 mutsen bij het zebrapad die niet wouden oversteken..
Heb je weleens eerder gespot op de Rondweg bij de shell.
Bijdeze..
Teruggespot!Welke MF-er werkt er bij het ISC in Driebergen en rijdt er op een grijze FJR1300?
Mijn duc staat vlak naast de jouwe.
Nog iets leuks gekochtDaarnet gespot in Arnhem in de Nieuwstad, voor een leegstaand pand; Een Kawasaki ZXR met het kenteken ** - 20 - ZZ.
Ik had m'n motor voor de Christine le Duc staan
Gespot: een heeeele hoop MF-ers voor het gemeentehuis in Waalwijk...
(ik was die dame met het gifgroene jasje dat stond te kijken & luisteren)
Ha ha, zat cker te suffen dat ik een CBR600F niet herken, rij er namelijk zelf ook op...
Wat ik wel weet is dat er twee kleine koplampjes op zaten..
Geen MF-er te vinden in Denemarken, Noorwegen of Zweden ...... behalve ik
Yeps, zie bijgaand foto dat ik hem toevallig had genomen op mijn mobiel.
GESPOT
Wat: een rode motor Bestuurder had ook iets met rood aan.. (keek door de bomen, dus gedetailleerder gaat niet lukken)
Waar: Soomerwegh (bloembakkenweg) in Castricum, vanuit Limmen richting Castricum centrum/Heemskerk.
Wanneer: vandaag, 3 augustus, rond half 3, 5 over half 3
Ik ben vanochtend gespot door iemand in een Lexus. Het was om 07:53 in Rotterdam op de hoofdweg. Ik dacht eerst dat hij ruzie zocht hahaha, maar hij riep toen ik het goed hoorde GESPOT. Wie o wie was het ?
Groeten
Teruggespot!
Werk er tijdelijk, volgende week weer terug naar Odijk.