[centraal]MF'er gespot? Post het hier! Deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij vanmiddag om een uur of 14:00 rizzo_196 gespot op de A8, je kwam vanaf ri Krommenie.
Bij knooppunt A7/A8 ging ik met m'n focus Wagon koekblik naar de rechterbaan om je ruimte te geven, maar jij kwam achter mij om eraf te gaan ri Zaandam.

Ik hoopte nog even je kentekenplaat te kunnen checken, maar op de uitvoegstrook zat je achter een witte Mazda ofzo waardoor je mij niet (rechts-) voorbij kon.

Was jij dat? ...in dat geval: :W

Volgens mij vanmiddag om een uur of 14:00 rizzo_196 gespot op de A8, je kwam vanaf ri Krommenie.
Bij knooppunt A7/A8 ging ik met m'n focus Wagon koekblik naar de rechterbaan om je ruimte te geven, maar jij kwam achter mij om eraf te gaan ri Zaandam.

Ik hoopte nog even je kentekenplaat te kunnen checken, maar op de uitvoegstrook zat je achter een witte Mazda ofzo waardoor je mij niet (rechts-) voorbij kon.

Was jij dat? ...in dat geval: :W

Nee helaas, dat was ik niet.
Heb vandaag wel gereden, ben alleen niet op de A8 geweest gehe.

En ik ben zo slecht in namen onthouden...

Vanavond bij de motorzaak waar ik werk, een blauwe R1 liet net even zijn nieuwe demperset zien (mooie dingetjes btw ;) ) Ik begon met een opmerking voor in het rare vragen v koekblikken topic kweet niet of je hem snapte :)

:Y

Beetje laat maar schoot me opeens te binnen net

Afgelopen zondag avond om 1945 op de doorgaande weg in Bosschenhoofd(geloof dat het zo heet) een rode sv nieuw model.

Net gespot op de ringweg van Alkmaar een groene Kawasaki , volgens mij Gewoonkevin met nog drie motoren, waaronder een gele. Was zo rond 21.30 uur en kwam net van voetbaltraining af.

vanmiddag op de parallelweg in Beverwijk een grijze GS500 (of gelijkend model uit de jaren 90)

Net gespot op de ringweg van Alkmaar een groene Kawasaki , volgens mij Gewoonkevin met nog drie motoren, waaronder een gele. Was zo rond 21.30 uur en kwam net van voetbaltraining af.

nope was kevin niet........ was een groepje van m-f n-h (i know ik reed op die zwarte ;) )

thnx 4 the spot!

dat was ik, met nog idd een hele groep mférs :)
tnx voor de spot!

Laatst bewerkt:
Vanavond bij de a4 een rooie r1...

Later op de parkeerplaats ook nog een rode zx6/9r?

:W

Nee was niet Gewoon Kevin, die zit in Belgie voor een midweek. :9

een rood/witte r6 in de nieuwe motormagazine je foto stond bij de lezersbrieven bij de bekeuring van de maand ofzo

Oh ja, op de stadhoudersweg zag ik vanochtend trouwens nog een allroad achtig iets met MF sticker staan. Als ik t me goed herinner geel van kleur en stond op de stoep tegen muur aan geparkeerd.

Dat all-road-achtige ding -O- da's nou de nieuwe Tiger 1050. De mijne om precies te zijn. :Y

Tnx voor de spot :W

Nou nou wanneer wordt ik nou weer is gespot...

Hallo,

Paar weken terug had ik een politievoorlichting in Eindhoven.
In deze powerpoint-presentatie stond ook een foto van een algemene verkeerscontrole,

Op de foto stond een motor met een MF sticker op de plaat :P

ik kon niet zien om wat voor motor het ging want daar was de foto net wat te klein voor.

MF-ers je ziet ze op de raarste plekken _O-

Net om 07.15 Nieuwstraat/Westvlietweg Leidschendam een Honda ? met vrouwelijke bijrijdster achterop *O*

Je wees naar mijn nummerbord, maar omdat mijn motor pas 1 week oud is dacht ik : Is er wat aan de hand :+

Rij jij daar vaker want mij was je nog niet opgevallen :W

Heee hallo Xtra

Bedankt voor de spot hi hi en dat helemaal in italie!!!
leuk dat jullie terug kwamen rijden.
het was een mooie week met veel kilometers... :]

groetjes carina *O* *O*

Heee hallo Xtra

Bedankt voor de spot hi hi en dat helemaal in italie!!!
leuk dat jullie terug kwamen rijden.
het was een mooie week met veel kilometers... :]

groetjes carina *O* *O*
*D goeiemorgen

Was leuk om ff te babbelen zo ver weg.
Fijn dat jullie weer heelhuids terug zijn!

Net om 07.15 Nieuwstraat/Westvlietweg Leidschendam een Honda ? met vrouwelijke bijrijdster achterop *O*

Je wees naar mijn nummerbord, maar omdat mijn motor pas 1 week oud is dacht ik : Is er wat aan de hand :+

Rij jij daar vaker want mij was je nog niet opgevallen :W

Bij deze teruggespot!
Het was iig geen honda, maar een aprilia rsv mille. Jouw motor rook idd nog naar showroom toen ik erachter reed *O* zag er goed uit!

Maar ik rijd daar niet zo heel vaak, iig niet op dat tijdstip. Het was alleen lekker weer, dus bood ik aan op mijn vriendin naar haar werk te brengen op mijn vrije dag!

Tevens gespot:

Gister (dinsdag 31 juli) om 13.15u een grijs/zwarte suzuki tl1000 bij het tankstation van de Digros in Katwijk ZH. Ik was aan het werk en je keek wat verbaasd toen ik je aansprak. Je was de motor aan het inrijden. Dat moest nog 800 km omdat je de krukas had vervangen/gerepareerd.

Bij deze dus gespot! :]

Vanmorgen net na de klok van 8 uur zag ik je. Uit de richting van Oss op de A50 bij de stoplichten van Ekkersrijt. Je draaide daarna de A58 op. Je reed een rode R1 en je droeg een geel/zwarte motorjas.

Het is weer een tijdje geleden dat ik hier was, maar toen ik die sticker zag moest ik toch effe een reactie plaatsen.

vanmorgen 7.30 uur
geel zwarte Aprillia (mille?!?) met 2 dikke pijpen
escamplaan bij de Mac (in Den Haag)

je ging linksaf de lozerlaan op. ik stond in die zilvergrijze koekblik rechtsachter je

Je was er vanochtend vroeg bij The Big Hand, zelfs eerder dan ik ;) Kan je ook een keer in het motorhok parkeren :P

Zoooo, topic weer gemarkeerd :)

Gister stond er bij het strand van Hoek van Holland een bordeaux rode V-Strom geparkeerd.
Heb er nog een foto van gemaakt, maar die staat bij me vriendin op de telefoon |(

Dat all-road-achtige ding -O- da's nou de nieuwe Tiger 1050. De mijne om precies te zijn. :Y

Tnx voor de spot :W

Oh ja dat was 't! Herinner me nu dat ik t in eerste instantie niet zag, maar schuin vanaf de voorkant zag ik idd dat t de nieuwe Tiger was.

Mooi ding hoor! :9~

hee pook!

Cool ik ben gespot op de hoornbrug in rijswijk vorige week donderdag.

Mocht je een groen/witte zxr spotten bij een brug in delft en omstreken staat de koffie altijd klaar, haha!

voor iemand op een zx6r misschien ook een koekje

He Steven, staat jouw ZXR altijd aan de buitenwatersloot geparkeerd tegen een huis aan??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan