Vanmorgen +/- 08:00 uur gespot op de A10 (na de RAI) --> A2 richting Utrecht.
Witte Honda Hornet (?), kleurige arai hem (wit / oranje ?) met blauw spiegelvizier.
Ik ging eraf bij Adam zuid-oost, jij ging rechtdoor naar Utrecht.
Ik vond de kleurige bloemetjes op je witte motor prachtig in contrast met de witte doodskoppen op mijn matzwart....
Toen was Kaasszje nog niet eens geboren'T is geen 1968 meer
Ik zie een overeenkomst...Inderdaad.
Yep dat was ik :D16:45, Leiden, Fazer
rond kwart voor 5, de weg van stompwijk naar leiden, bij de stoplichten een geel met zwarte fazer gespot, rijder had zelfde kleuren pak als de motor
Welke MF'ster was er gisteren een beetje de weg kwijt op de A4 ??
Ik zag je de eerste keer met je geel-zwarte Fazer staan aan het einde van de invoegstrook/begin vluchtstrook ter hoogte van Leiderdorp. Dacht eerst, die motorrijder zal toch geen pech hebben? Dichterbij gekomen zag ik dat er een MF-sticker op zat en dat het een MF'ster betrof. Zag je in je tanktas neuzelen, dus dacht, dat zit wel goed
Vervolgens kwam je mij (redelijk sportief) ter hoogte van knooppunt Burgerveen voorbijzetten
En even later zag ik je op de vrachtwagenparking bij het brugrestaurant A4 weer staan, weer die tanktas open
Ter hoogte van Hoofddorp kwam je mij (weer aardig sportief) voorbij zetten en heb je daarna niet meer gezien
3 dubbele spotWie-o-wie
Ik was onderweg in m'n brandweer-rode Scania megakoekblik (Dirk van den Broek), dus kon niet aanhaken
dat was ik zag nadat je Gespot riep pas de stickerd op de auto. Was op weg naar mn werk en aangezien het nog lekker weer is maar met de motor gegaan
Komen jullie ook toevallig uit ypenburg?..
Nog bedankt voor de spot het was al weer even geleden
Wonen in/om Assen
Yep dat was ik :DEn ja wederom was ik ook
Had wat problemen met gps...
Eerst kwam otterbox to overleiden...
Daarna viel die steeds uit... achteraf net zo goed uit mijn hoofd kunnen rijden, maar ben niet zo'n route wonder...
trouwens sorry voor late reactie
Wooter gespot, met drie gasten achter zichgister gespot in assen en omstreken:
Billy_r6 en De_Wouter en SV_wim
Ze bleven me de hele godganze avond volgen....
en die Billy_r6 maar HING HING schreeuwen bij elk stoplicht
Vanmiddag rond 12 uur, op de A12. Een (ik denk) cbr600? in ieder geval een sportief model, pakte afslag woerden.
Bijna tegelijkertijd kwam er over de linkerbaan nog een blauwe naked voorbij (cb1?).
Bij deze zijn jullie gespot! Vroeg me af of jullie elkaar ook nog gespot hebben.
greetz, Jazzy
Wanneer: Vandaag om +/- 14.30
Wat voor motor: Volgens mij een blauwe suzuki
Waar: Op de heereweg in SCHOORL, volgens mij een vrouwelijke bestuurder die vergezelt was van 2 andere motorrijders met hesjes aan, een gele en oranje, de voorste was een wat ouder chopperachtig ding
WIE O WIE???????
Wanneer: Vandaag om +/- 14.30
Wat voor motor: Volgens mij een blauwe suzuki
Waar: Op de heereweg in SCHOORL, volgens mij een vrouwelijke bestuurder die vergezelt was van 2 andere motorrijders met hesjes aan, een gele en oranje, de voorste was een wat ouder chopperachtig ding
WIE O WIE???????
Dat was ik!! met me pa en ma, Ik reed een szr, me pa een xs (dat was idd het super oude ding!!! ) en me ma een bulldog! Hehe.
Het was super vol in schoorl.