Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! Deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand in grote groep op lekdijk bij wijk bij duurstede om 21uur richting Amerongen? Gr. die zwarte CBR & rode ZSR die daar stonden! (Dikke R1 met Yoshimuru pijpen voorop en Busa achteraan)

alexx_the_one bij Bpl

&

erik 636 (met nog iemand) bij HvW

heren u zijt gespot.

Een blauwe SV die naar Motoport Wormerveer ging.
Een groene Kawa op de N244 die afsloeg richting Wormerveer.

16:45, Leiden, Fazer

rond kwart voor 5, de weg van stompwijk naar leiden, bij de stoplichten een geel met zwarte fazer gespot, rijder had zelfde kleuren pak als de motor

Bij de motorzaak niwa nog een mf er gezien met een bakkie leut in zijn handen , had een zwart-wit rev'it pak aan dacht ik en een lange motor-forum sticker aan de bovenkant van zijn vizier

Ja hoor, net terug van vakantie en nu alweer gespot: Crawls übergeile Z1000 in Haarlem. Mevrouw Grandia begon meteen te watertanden (en ik bleef natuurlijk 'cool' )

Een blauwe SV die naar Motoport Wormerveer ging.
Een groene Kawa op de N244 die afsloeg richting Wormerveer.
Kawa kan ik geweest zijn... Hoe laat ongeveer?

Gele Triumph Daytona 650 ... Je reed een tijdje achter mijn pa op zijn Triumph Bonneville!
Of ook niet .

De eer gaat naar Rizzo

Laatst bewerkt:
Rocket Ron gespot in Doorn tot Amersfoort

ZX10R gespot bij Nol Bikker

Vanmiddag, tussen 15.00-17.00 in Drachten, zuiderhogeweg.

Een zwart witte suzuki gs500e.

Ik reed achter je en toeterde nog even

Zat op een zwarte aprilia met rood/zwarte helm/jas

Een spot waar ik de vorige keer geen reactie op kreeg, weer zien rijden.

Soestdijk +/-20:15

Groene (ik geloof) Transalp, je reed achter een andere motor aan, maar hoorde volgens mij niet bij elkaar.

Wie-o-wie

Vandaag weer gezien:

+/-14:30 Birktstraat Soest

Laatst bewerkt:
Jelski gespot en de hand geschud in de file
Was in de file op de A9 nabij afslag Haarlem

kwart over zeven
prinsesseweg groningen
rood witte volgens mij suzuki, met een meneer helemaal in het zwart

Gisteravond rond een uur of 8 op de weg tussen Zundert en Rucphen reed ik achter een Suzuki Srad, zwart met "Jagermeister" print, en MF sticker natuurlijk... zat ook een leuk dempertje op.. (nou ja.. demper... ).

Ikzelf reed met een grijs koekblik.. (sorry....)

K vraag me af wie er bij die motor hoort....

Grtz. A3

Laatst bewerkt:
Vergeet jij niks toevallig

Ja, nou je et zegt volgens mij heb ik idd nog iemand gespot vanmorgen dacht dat ie op een rood/zwarte cbr 600RR reed misschien was jij et wel

Sorry

Ja, nou je et zegt volgens mij heb ik idd nog iemand gespot vanmorgen dacht dat ie op een rood/zwarte cbr 600RR reed misschien was jij et wel

Sorry

Dan zal ik niet verklappen dat jij (met dit weer) in je koekblik zat...

Status
Niet open voor verdere reacties.