[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Na wat forum zoeken ben ik bijna 100% cker dat het MartijnV was www.motor-forum.nl/forum/profile.php/30452

Correct en tevens juist, ik kwakte hem even mooi voor de auto die van de parallelweg afkwam, toch? Ik had er net 594km opzitten :]

poservfr.jpg

Aangezien je achter me reed heb ik niet je kentekenplaat en de sticker kunnen zien maar bij deze heb ik jou dan ook gespot
*O*

:P

wat ik allemaal nog onthouden heb:
-kneeslider (stond naast me :P )
-catchdude (stond ook even naast me en is daarna gepromoveerd tot baanpost en cameraman :P )
-vukaduk met de blade die bij het hek naar de pitstraat stond
-ms stuntie
-villie
-sander van motorxtra :P
-mack85

en nog wat mensen die ik vergeet :+

heb een paar pic's

HPIM2021.JPG

dit waren wij (mick85, W@llie, mogas)

HPIM2097.JPG

HPIM2172.JPG

HPIM2192.JPG

HPIM2194.JPG

Wederom gespot op de A8 en A7 volgens mij was het Hardnoise met zijn GSX?
Ik reed vanaf de A8 tot aan Hoorn achter je, toen nam jij die afslag bij de Mac en ik reed door.

Vandaag net na 17 uur reed er in Rotterdam een zwarte motor achter mij.

Ter hoogte van de ballentent kwam ik voor je rijden met de Audi 80 en daarna reden we langs de Euromast zo de wijk uit. Bij de stoplichten ging jij linksaf richting Marconiplein en ikke rechtsaf de Maastunnelplein op.

Correct en tevens juist, ik kwakte hem even mooi voor de auto die van de parallelweg afkwam, toch? Ik had er net 594km opzitten :]

(Afbeelding)

Aangezien je achter me reed heb ik niet je kentekenplaat en de sticker kunnen zien maar bij deze heb ik jou dan ook gespot
*O*

he dat lijkt op de schooten :)
zit je op een boot?

[me]BasE is hori matroosje wds :P [/me]

Afgelopen ZATERDAG gespot in VAALS:

Wij reden een paar keer op en neer in het centrum op zoek naar een cafetaria, jullie deden volgens mij hetzelfde... MF-rijder reed op sportmotor (thundercat ofzoiets) samen met een toermotor. Wij zaten op een blauwe R6. Ben wel benieuwd of jullie ook naar een eetgelegenheid aan het zoeken waren, ik maakte nog een gebaar maar je begreep het niet..

edit: r6 zonder MF-sticker

[me]BasE is hori matroosje wds :P [/me]

Dat is inderdaad in de Schooten. En ik zit niet op een boot, ik ben op dit moment op het Marine Bedrijf geplaatst en ben 1e technicus MK46 torpedo. Enne ik ben Sergeant der Wapentechnische Dienst Scheepssystemen, in tegenstelling tot wat vele denken geen hori maar ooit eens omgeturnd van WDE naar WDS toen ik kpl werd (en vele met mij). Mijn vorige plaatsing was op de Doorman als Chef Wapens II.

Dat is inderdaad in de Schooten. En ik zit niet op een boot, ik ben op dit moment op het Marine Bedrijf geplaatst en ben 1e technicus MK46 torpedo. Enne ik ben Sergeant der Wapentechnische Dienst Scheepssystemen, in tegenstelling tot wat vele denken geen hori maar ooit eens omgeturnd van WDE naar WDS toen ik kpl werd (en vele met mij). Mijn vorige plaatsing was op de Doorman als Chef Wapens II.

das grappig :)

maatje van mij heeft ook nog op de doorman gezeten, als matroos wapens I als het goed is... voorhaar heet ie. misschien ken je em :)

ik ga binnenkort de hele opleiding in, ik begin net.

(Afbeelding)

*O*

Idd, naja, genoeg plek om naast elkaar te rijden, alleen vond de auto het niet zo leuk volgens mij :)

Ik wilde nog ff toeteren en een kentekenplaatgebaar maken, maar ik denk, ik post wel gewoon.
En BasE nog steeds niet gespot... |(

ik heb jou wel hele tijd geleden wel gespot, toen je nog op je choppertje reed :)
tis een kwestie van tijd, ik rij bijna elke dag op de lange vliet / langs de duinen.

Tja, ik rij alleen voor mijn plezier, geen woonwerk, dan trein ik. Dus langevliet vermijdt ik. Ik stuur meestal meteen richting zuiden, westfriesedijk en zo :)

westfriese dijk vermijd ik een beetje... ligt nogal veel grind de laatste tijd.

maar vanaf morgen ben ik weer door het hele land te spotten :+ en vanaf overmorgen internationaal :9

Tussen alle honderden mmotoren langs de N202 om naar de bootjes te kijken één sticker gezien...
MJ-*H-*2 stond geparkeerd tussen de afslag naar Snowplanet en eeeuh :?

net 2 minuten geleden om 20:30u in Udenhout, via de slingerweg (kruisbeeld) richting Berkel-Enschot. 2 Supersportmotoren, 1 zwarte, en 1 groen-wit? Waarvan 1 er een MF sticker had. Jullie reden nogal best snel door de straat :P

Laatst bewerkt:
Volgens mij heb ik zojuist JohnK6 gespot, bij zijn werk, op een hoogwerker-achtig iets :?

Reed zelf in koekblik over de doorgaande weg, dus kon niet goed zien of et hem wel of niet was.
: :Y :Y :Y

it was me :P

ff de weg bekijken vanaf 25 meter hoogte :P

Vandaag rond 17.30 gespot, Ik reed richting Amsterdam bij Rottepolderplein, jij ging richting Haarlem? Ik reed een zwart met gele cbr900rr, jij op een blauw met witte (?) motor met een laseruitlaat. We stonden nog even samen voor het stoplicht 8-)

Gespot om 22:00 bij de Boxal in veenendaal rode Honda 650R. *O*

Rode Aprilia geparkeerd tussen de gebouwen 34 en 35 op het terrein van Fokker Papendrecht. Ik heb nog een memostickertje op je teller geplakt. :+

Ries valt me van je tegen. Tis toch echt en Cagiva. :Y
Maarreh, ik heb die R6 nog nergens zien staan..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan