[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
gespot.... een grijskleurige toermotor met topkoffer( merk wist mijn vriendin niet 1,2 ,3 te zeggen)
lokatie : zevenbergen
straat : De Meeren
tijdstip:Rond een uur of 4

*O* *O* *O* *O*

Gespot! geen MF-sticker, maar je weet maar nooit...
Vanmiddag rond kwart voor 6 op de A27 richting Hilversum/Almere
Geel met zwarte ninja, geel met zwart pak en dito helm. Zag er erg strak uit! :}

Ik was die rare meid in een zwarte ford Ka die haar duim opstak voor je stoere voorkomen toen je langs me reed *O* je zwaaide en reed na de afslag Hilversum verder richting Almere.

Laatst bewerkt:
net in veenendaal om +\- 18.00uur

eem motor (kzag zo snel niet wat voor1) met M.F stikker reed vanaf de nieuweweg
de weverij op en bij de rotonde ging hij weer de zandstraat op.
de bestuurder had een grijs \ zwart pak aan.

wie o wie was dit

Edit: ik niet, route was anders -O-
Ben wel rond die tijd daar geweest :)

vorige week door mijn broertje gespot: een groene kawa ninja bij de Hoogvliet in Kraaijenstein, Den Haag

Op zandvoort een paar mfers die lekker aan het spelen waren of kwamen kijken achte op de paddock. :]
Wat vond ik het jammer dat ik nie kon spelen :N maar owke.
Viccie ik heb alleen jouw naar onthouden, als ik het goed onthouden heb. :P
Zoals ik al zei, nog veel meer gespot maar weet niet alle namen

Ow ja ik was die cbr 600 rr uit 2005
Ik stond naast Viccie :)

nee hij heeft tou broders er op r.1 van 205 grijs zwart
wij zijn vriendelukke menssen en zwaaien altijt :+ :+

:} :} :} :} :} :Y

Net om half 9 bij het stoplicht bij de A17 (bij Zevenbergen)...een groene Kawa ZX 9R (kan ook een 7 geweest zijn)...bestuurder had een helm met groene hanenkam.

nee hij heeft tou broders er op r.1 van 205 grijs zwart
wij zijn vriendelukke menssen en zwaaien altijt :+ :+

:} :} :} :} :} :Y

oh dan zal hem dat wel zijn ik daxht arrow vanwege de gele tekst. Maare dan heb ik hem al eens gespot waarop hij niet heeft gereageert
:X

Maar jij was vriendelijk ja :+

GESPOT HONDA VERADO MN-GS-** met sticker op ind terrein EDE we stonden naast elkaar voor het stoplicht ik in de rode vrachtwagen met zeecontainer.We hebben naar elkaar *O* :W :W

Vanavond om 18 uur in Maarssen-dorp een zilveren R1 thv de termeerbrug (over de vecht) Ik reed jou tegemoed in mijn blik :W

Het was zeker lekker motor weer vandaag :? ,zo zie je er nooit 1 en zo spot je er drie op een dag :} (waarvan er 2 dames waren *O* )

Spot 3 18:35 rode suzuki naked bike op aanhangwagen naast een gele jullie (man en vrouw in koekblik) kwamen van de A4 naar de A10 ik kwam van de A10 west en reed een beetje hard door (zie mijn andere spots) :+ zag nog net de sticker op de motor staan *D

Volgens mij heb ik die ook gezien in Zandvoort...
Reed volgens mij een Nissan voor die aanhangwagen ??

Het was zeker lekker motor weer vandaag :? ,zo zie je er nooit 1 en zo spot je er drie op een dag :} (waarvan er 2 dames waren *O* )

spot 2 15:00 Ik reed op de A200 RI haarlem en jij kwam via de A9-rotterpolderplein met 3 andere ook op de A200 en haalde me in, ik zag dat jij als enige een MF sticker had ,dus het gas ging er weer ff op om gedag te zwaaien :W
En ik vond deze spot geweldig. Tenminste vrij snel duidelijk, handig dat A4-tje *O* Even vanuit Drenthe naar het circuit in Zandvoort alwaar o.a. Villie(zoonlief), Doelpaal en Deadeye even uit hun dak konden gaan. Perfecte dag gehad.
Bedankt voor deze leuke spot!

van morgen 16 augustus 7:40 Op de A28 tussen afslag hoogeveen en fluitenberg een rf 600 of 900 met MF stickert. Normaal ben ik ook op de fiets, maar zat deze keer in de sjeesbak van m´n ma (superrrrrrr deluxe toyota corolla uit ´86 ;) )

En ik vond deze spot geweldig. Tenminste vrij snel duidelijk, handig dat A4-tje *O* Even vanuit Drenthe naar het circuit in Zandvoort alwaar o.a. Villie(zoonlief), Doelpaal en Deadeye even uit hun dak konden gaan. Perfecte dag gehad.
Bedankt voor deze leuke spot!
Graag gedaan *D

Gespot:

Mooie meid met zwart/wit leren combi op groen/witte motor in
de richting van Alkmaar naar Heemskerk om 21.35.

Iemand van MF? O-) :P
Tussen Waarland en Noord-Scharwoude gespot:

Weer een mooie misterieuze mooie vrouw op een groen/witte Kawa,
zou het dezelfde zijn? O-) :P

Ik zag haar net op het laatste moment toen ik
opeens naar voren keek na het in m'n spiegels kijken waar
mijn maatje op Diversion bleef.

Vanmiddag rond 17.20u in Amersfoort, wijk Liendert ;

Een zilverkleurige Yamaha met seatpipes (niet standaard!) kon het model niet zo snel zien omdat ik op de fiets was, maar het klonk als een 4 cilinder en deed me denken aan een FZR600RR of Yamaha Fazer die een keer te hard gevallen was en waar een streetfighter van is gemaakt... zag het MF stickertje pas vanaf grote afstand (of het was een blauwe vlek op de kentekenplaat :P )

Vanavond Scheveningen, kort praatje met Megaladon en ... do'h! |( ik ben ook zo goed met namen he O-)
Verder kennis gemaakt met MrHawkeye; Ik zal voorzichtig zijn hoor ;)

Nog veel meer stickers maar kweenie wie daar bij horen.

Stond bij het tweede stoplicht op de terugweg naast een mooie gecustomizede oranje paarse CB 450S. Iemand enig idee of dat een MF'er is of wie dat is?

Vanochtend gespot in Arnhem, een zwarte APRILLA, jong type met daarop een MF er in een zwart pak met paars en witte vlakken, je had een rugzak met zwarte, witte en rode vlakken en reed vanuit noord richting centrum van Arnhem. Ik reed achter je tot aan het centraal station.

8-) 8-) 8-)
Gave fiets joh.

Dat is SL1000 die naast me zit nu ;) , hij heeft jou niet gezien zegt hij :N

Volgende keer zal hij ook even wat beter opletten :+

GESPOT : rearbear op de A1 in de file :P

En ikke spot U ook zojuist :Y . Dezelfde grijze CBR fireblade heeft nu een briefje van mij onder zijn tankdop zitten.

Zeg Tyl, wat rijdt u dan en waarom zonder sticker :? ;)

En voor Tyl en de grijze CBR-er: bewoner van het ET gebouw? student, medewerker?

Ik reed in de kanarie gele Ibiza die voor de deu stond ;)
Ben geen student maar kwam de nieuwe citrix omgeving voor de bibliotheek installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan