[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Rode gsxr (denk ik) kwam me vandaag rond 1730 in de file voorbij (a4 richting den haag thv schiphol)

en een gs500 ook rood thv knooppunt burgerveen

wie oh wie

gsxr had ik volgens mij gister daar ook zien rijden

gespot:

Freakycat
KMGW
4Slag
bomb of BMB (was dat het? m`n gehoor is nie alles meer)
:o

flauw.... :+

Komt me ergens vaag bekend voor dat rijtje :?
Als het goed is is je gehoor morgen wel weer up-to-date *D

Ries valt me van je tegen. Tis toch echt en Cagiva. :Y
Maarreh, ik heb die R6 nog nergens zien staan..

Solly voor het verkeerde merk, maar mijn fietsie zal je niet op het terrein zien.
Ik ben die malloot in een Storkbussie, die daar rondscheurt. :)

CB400-nico op zn CBR125 gespot op de Geldropseweg (ri Geldrop) nadat je net een auto in had gehaald.

Ik zat als passagier in die tegemoetkomende zilveren caddy met Archimeta stickers dr op.

Gisteren gespot

Paars/groene Kawa ZX6R. Bestuurder had een zwart/groen pak en ik dacht ook de helm in die kleuren.

Bij de stoplichten vanaf de snelweg naar Groningen, ging je rechts richting Delftzijl.

:W

Gisteren op de Abraham van nog wat weg van capelle naar r'dam een zwarte honda gespot.
Had ook een leren jasje van honda racing ofzo aan.
We reden nog naat elkaar (ik met duo passagier)
Verder bij de mac naast de kuip een zooitje MFers gespot :+

Vanmorgen op de A4 een rode suzuki en de rijder had een tanktas erop. Ik reed eerst achter je door de file en heb je toen maar ff ingehaald om te laten zien dat ik ook een stickertje had. 8-)

Hey Oppie,

Als jij op die rode cavia met remus-pijpen reed, dan was ik inderdaad die honda.
Mooi apparaat in ieder geval, erg mooi geluid ook.
:)

Gr.
Arthur

Gisteren op de Abraham van nog wat weg van capelle naar r'dam een zwarte honda gespot.
Had ook een leren jasje van honda racing ofzo aan.
We reden nog naat elkaar (ik met duo passagier)
Verder bij de mac naast de kuip een zooitje MFers gespot :+

Laatst bewerkt:
Net: Rode VFR xx-HD-xx gespot bij Amphia Ziekenhuis, locatie Langendijk Breda. Basman180?????

Laatst bewerkt:
Gespot door mn mams, woensdagavond op het Vrouwenhof in Roosendaal, bij het woensdagavond concert, een groen/witte Honda custom... was t een goeie band? ;)

zojuist gesehen, rond de klok van kwart voor 5.....
plaats delict: A10 afslag S116 (waar ze aan het knutselen zijn)
Stoplicht stond je naast me, jij ging richting noord, ik richting volendam/marken
Ik, blauwe cbr RR. en, zwaaien als een bezetene naar elkaar.
Volgens mij reed je op een bandit

zag stickertje pas toen je wegreed |( |( |( |(

Wie o Wie??

ja dat was ik! m'n eerste spot *D leuk he, zwaaien :W
zat op de afslag al te kijken of je een sticker had maar heb niets gezien :?
zat het me al af te vragen maar hoe gebaar je: ben jij een mf'er? ;)
is idd een bandit, was op weg naar huis (woon in noord)

mooie motor heb je en een lekker geluid. was goed te horen toen je wegreed
mocht je nog naar sail willen, je kunt met de motor gewoon doorrijden naar het sailterein. waren gisteren veel motoren maar geen sticker kunnen ontdekken.

Laatst bewerkt:
Wederom gespot op de A8 en A7 volgens mij was het Hardnoise met zijn GSX?
Ik reed vanaf de A8 tot aan Hoorn achter je, toen nam jij die afslag bij de Mac en ik reed door.

Hardnoise kan het niet zijn, die is op vakantie :o

Ik was het denk ik zo :P , jij hebt geen stickertje d'r op zitten, toch?

Vanmorgen rond 08:00 op de A1/A6 grijse suzuki je haalde me bij de BP op de A1 in en toen zag ik je sticker ,ik zat in het blauwe vito busje van me werk...het duurde ff voordat ik je eindelijk had ingehaald ,maar ik kreeg uiteindelijk toch ff je aandacht....kan ook niet missen met me mega grote MF sticker op een A4 _O- ,je ging volgens mij bij afrit 5 er af.....maar wie heb ik gespot :?

Heeeeele vage spot: 2 MF-ers op " race" dingen, A2 Knooppunt Holendrecht om 18.10, ze voegden op zeer "creatieve :X wijze" in, richting Utrecht. Ik stond in de file richting Utrecht ( was bij Sail geweest :P :9 )

Ik had het natuurlijk kunnen weten.... het heet niet voor niks de SLOTLAAN in Zeist. Inderdaad.... afgesloten.... grrrr..... :(

Maar goed... zo spot je nog eens iemand. *O*

En wel een blote rode Bandi(e)t met zak over z'n kop(lamp) voor het politiebureau in Zeist. :Y

Die zal wel vast komen te zitten. _O-

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan