Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zaterdagmiddag in Amsterdam in een winkelstraat met veel chinese winkels een blauwe Hornet met MF sticker gezien.

Wie heb ik gespot? ik ben zeer benieuwd, het was mijn eerste spot

Zaterdagmiddag in Amsterdam in een winkelstraat met veel chinese winkels een blauwe Hornet met MF sticker gezien.

Wie heb ik gespot? ik ben zeer benieuwd, het was mijn eerste spot

hey, dat was ik ( dit is mijn eerst directe spot, dus voor beide een primeurtje )
ik kreeg nog ruzie met een stel agenten over dat ik daar reed, dus je zal me daar niet veel meer zien...
was je op vakantie in a,dam of zo ?

gespot!
2 kerels op 1 motor, te tanken in Noord Scharwoude om 15.34. Zag de sticker pas toen jullie wegreden

Flo gisteren gespot bij Horeon.
En Jessy en Rikky op de A2 van uit Uitrecht, ik ging net de andere kant op in me blik.
Gelukkig had ik me zonnebril op anders was ik nu nog verblind door die big smile van Jessy op haar nu onbegrensde Z750
En ik dan ??? ben ik geen MFér mazzel

Vanmiddag gespot door een mede CBR-er bij de 's-Gravenweg in Capelle a/d IJssel, je claxoneerde tijdends het langsrijden toen ik het stekkertje van mijn knipperlicht even vast stond te prutsen, zag nog net de MF sticker op je plaat.
Toen ik doorreed was je omgedraaid en kwam me weer tegemoed rijden (om te helpen ) volgens mij is je CBR geel/paarse Smokin Joe kleuren
Ik was op mijn Zwart/Oranje CBR "ZAC-racer" mijn nieuwe Rensports aan het inrijden.

Vandaag 0m 18:50 op de A12 vanaf Utrecht richting Rotterdam / 's Hertogenbosch een zilver grijze Deauville met sticker, ik zat in het koekblik terug van Artis.

Een MF'er met zo een donkerrode BMW die heel even bleef kijken bij een ongeluk tussen een motor en een auto (motor lag op de grond in puin) tussen Geldermalsen en Coevorden.

Ik was een van de motorrijders die met diegene reed en daar dus stond.. wie o wie

Check..... and Double Check.... it is I... Kato!!

En zoals BlackBeauty al vermeld had was ik onderweg naar the Friends van MFA.
Heerlijk gezelschap en fantastisch gestuurd!!

Truste...

JAja dat ben ik samen met mijn vriendje geweest (ferrekau) was idd een leuk stoetje zo

Wederom gespot in Breda, MissNitro, vanochtend op haar nieuwe CBR! Ziet er prima uit meid!

Ivm revisie van mn Bandit, zat ik in koekblik

Kokkie gespot op de A4 ....ik reed ff een rondje met je mee...wij waren met z'n 12en aan het rijden op de A4!!

Vanmorgen gespot op de A28 : Bral in zn Dodge W200

Wederom gespot in Breda, MissNitro, vanochtend op haar nieuwe CBR! Ziet er prima uit meid!

Ivm revisie van mn Bandit, zat ik in koekblik

En ik heb nog om me heen gekeken of ik je zag , een Micra was het toch?
Valt wel tegen hoor om na een weekendje Baton Rouge weer naar het werk te moeten, maar was super op de CBR.
Ga je nog mee met het meidenweekend?

Gezien het tijdstip, de plaats en het feit dat ik jouw motor herken moeten InsaNo en ik het wel geweest zijn!
Die gele was dus een Honda VTR en die blauwe een Kawasaki GT550 (brik ja)

Geeft niet hoor, voortaan beter opletten...

We kwamen net terug van een paar rondjes afrit Leimuiden, ging daar ook al niet zachtjes...

Gisteren, zondag, heb ik Rootje gezien bij de Texaco in Waddinxveen. Jij kwam net aanrijden toen ik daar mijn Kawasaki ZX-6R (rood zwart) stond te tanken.

Ik heb geen sticker achterop maar ik zag die van jou wel..

MartNinja

Gespot gisteren (zondag 17 juli) op de A9 richting Alkmaar een zwarte Suzuki met berijder in het zwart/grijs. Je zwaaide en wij (zwartgrijze Honda Hawk en zwartgrijswitte Honda VF1000F) zwaaiden enthousiast terug! Voor t eerst een motor met MF sticker gespot, er moeten meer stickers komen!!!

Gisteren gespot: 2-wheel fanatic met z'n VTR1000F

en girl power met haar daytona 595

in jawel: Klazienaveen!

Rokex gespot in schevingen op het pad naar strand tent Diesels

Ok ok ik zal voortaan beter kijken
Het "brik" ging trouwens best snel er van tussen

Afrit a44? Die is inderdaad erg lekker. Ik ben niet zo een snelle rijder, maar daar haal ik de 80 in die bocht. Zal vast nog wel harder kunnen, maar ik nog niet

(Ik ga toch maar eens zo een sticker bestellen dan kan ik ook gespot worden )

Vanmorgen: A7 Purmerend richting Zaandam net voor de afslag Oostzaan om 8:05 een zwarte Yamaha FJR1300.

Dat brik ben ik

Afrit A44 was echt leuk, heb er me steppies aan de grond gereden.. insturen met gangetje van 100. Was er nog niet echt vaak geweest. maar dat gaat zeker wel gebeuren.

En ik heb nog om me heen gekeken of ik je zag , een Micra was het toch?
Valt wel tegen hoor om na een weekendje Baton Rouge weer naar het werk te moeten, maar was super op de CBR.
Ga je nog mee met het meidenweekend?

t was druk, heb ook maar niet getoeterd, je kwam in een flits voorbij
Meidenweekend nog beetje onzeker, eerst maar zorgen dat ik weer motormobiel word

Status
Niet open voor verdere reacties.