Zaterdagmiddag in Amsterdam in een winkelstraat met veel chinese winkels een blauwe Hornet met MF sticker gezien.
Wie heb ik gespot? ik ben zeer benieuwd, het was mijn eerste spot
En ik dan ???Flo gisteren gespot bij Horeon.
En Jessy en Rikky op de A2 van uit Uitrecht, ik ging net de andere kant op in me blik.
Gelukkig had ik me zonnebril op anders was ik nu nog verblind door die big smile van Jessy op haar nu onbegrensde Z750
Kan het zijn dat ik Kato vanmorgen rond 11:3u gespot heb? Ik reed op dat moment op de A28 H'laken -> Utrecht. Zag aan de andere kant komende vanaf Maarn/A'foort-Zuid iemand rijden die qua kleurencombo aardig op Kato leek. Was iig een groene naked bike.
JAja dat ben ik samen met mijn vriendje geweest (ferrekau) was idd een leuk stoetje zoVanmiddag op de Lekdijk... Lady J (althans..dat stond op de kuip) en een blauwe SS ... ik reed met nog een stuk of 13 XJRretjes jullie tegemoet....(ik had een jas aan met "Hellfire" er op... )
(Roadrad zit er zwaar aan te denken zijn nick daarin te veranderen)
Wederom gespot in Breda, MissNitro, vanochtend op haar nieuwe CBR! Ziet er prima uit meid!
Ivm revisie van mn Bandit, zat ik in koekblik
Zo zie je nooit een sticker en zo elke dag wel een paar.
Vanmiddag rond de klok van 18 uur op de N207 bij Leimuiderbrug. We moesten wachten voor de brug. Een gele triumph en een blauwe honda (brik volgens mij) Lekker wedstrijdje gedaan jongens Ha je begreep het dus toch humb:
Gezien het tijdstip, de plaats en het feit dat ik jouw motor herken moeten InsaNo en ik het wel geweest zijn!
Die gele was dus een Honda VTR en die blauwe een Kawasaki GT550 (brik ja)
Geeft niet hoor, voortaan beter opletten...
We kwamen net terug van een paar rondjes afrit Leimuiden, ging daar ook al niet zachtjes...
Ok ok ik zal voortaan beter kijken
Het "brik" ging trouwens best snel er van tussen
Afrit a44? Die is inderdaad erg lekker. Ik ben niet zo een snelle rijder, maar daar haal ik de 80 in die bocht. Zal vast nog wel harder kunnen, maar ik nog niet
(Ik ga toch maar eens zo een sticker bestellen dan kan ik ook gespot worden)
Rokex gespot in schevingen op het pad naar strand tent Diesels
En ik heb nog om me heen gekeken of ik je zag, een Micra was het toch?
Valt wel tegen hoor om na een weekendje Baton Rouge weer naar het werk te moeten, maar was super op de CBR.
Ga je nog mee met het meidenweekend?