[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (6)

Heb je wel eens iemand gespot?

• Nog nooit

Stemmen: 37 24,0%
  • 1x

Stemmen: 16 10,4%
  • 2x

Stemmen: 23 14,9%
  • 3x

Stemmen: 10 6,5%
  • 4x

Stemmen: 15 9,7%
  • Ontelbaar veel keer

Stemmen: 50 32,5%
  • Dagelijks

Stemmen: 3 1,9%

• Totaal aantal stemmers
    154
Status
Niet open voor verdere reacties.
He rossi 38 ik ken je niet maar jij hebt vanmorgen in roermond een briefje op mijn motor geplakt een grijs zwart rode suzuki gsxr 750
kom volgende keer binnen krijg je koffie vraag maar naar joost

vond het wel leuk hoop dat je ook op dit topic kijkt groetjes en tot ziens
hey beter laat dan nooit :} ik ben chauffeur en "moest"bij jullie lossen *D en die koffie,daar hou ik je aan :} maar eh wat een mooie fiets :9~ heb er nog even bij staan te kijken :) echt superstrak :} :}

Vandaag (woensdag) ron 18:00 op de Bredaseweg in Tilburg. Een suzuki gsx-f en een yamaha Fazer. De suzuki met andere demper en red bull stickers om de "busjes" van demperversteller (hoe heet zoiets..)
Toeterde nog en wees, geen idee of jullie het begrepen.

Vanavond om ca. 19:15u. afrit 7 van de A44 rode RF zonder en een donkere GPZ (denk ik) met sticker voor het stoplicht. Jullie gingen richting Oegstgeest.

Vanmiddag blauwe Bandit S bij Safe in Zoetermeer.
Je stond naast mijn motor geparkeerd.

wie o wie

Dat was ik. Jullie waren volgens mij met z'n 2'en. Een volgens mij blauwe Kawa ZX6 en een blauwe naked SV650. Ik was er aanwezig voor een onderhoudsbeurtje ;)

afgelopen dinsdag rond een uurtje of 1 in neede
bij de plaatselijke supermarkt zag ik een cbr 600 staan met mf sticker

identify yourself 8-)

Ha Weirda,

Blauw rugzakje en rode helm klopt (goed onthouden trouwens). Ik zag je aan de rechterkant aan komen, maar achter me reden 2 andere motoren zonder sticker (ik haalde ze eerder in), dus ik dacht dat het een van hen was.
Toen je me groette, keek ik gelijk naar je kentekenplaat en zwaaide direct terug.
Ik wou nog achter je aan om te zien wat voor type motor het was om hier te posten, beginletters van je kenteken kon ik wel onthouden, de koffers en ik dacht een Honda, maar helaas teveel blik tussen ons (ik wist ook niet dat jij het was).
Dus bij deze een wederspot.

Normaal pak ik ook de afslag Apeldoorn/Teuge, maar omdat ik perse achter je aan wou, dacht ik nog van "dan maar de afslag Apeldoorn-Noord" (en niet gezien dat jij Apeldoorn/Teuge pakte).
Blij zeker dat je nu op de motor kan?
Groeten,
Jan
Ha Jan Kerd ;)
Hoe kon ik die nick vegeten?!??!?
Maar lekker op de motor idd. Na een paar weken weer in A'drn aan het werk - nu met stalling voor mijn normaal mee te slepen zooi.
Zag er wel grappig uit die konvooi vanochtend. Ik had weer last van een onrustige gashand :)
Ik weet eigenlijk niet of het de afslag Teuge is?! Zal wel, 'k rij op autopiloot. In ieder geval een fijne bocht in de ochtend.
Waar moet jij dan zijn in A'drn? Ik ben bij het station aan het werk (3 nieuwbouwflats, tsja er moeten keukens in :) )
Ennu, zijkoffers en file..... zuig zuig. Maar idd blij met de motor. De laatste tijd sowiso weer op een motorgunstige lokatie gezeten.
Groeten, Patrick
:] A la prochaine

een opzijkijkende groene zx9 (?) vanaaf gespot op de A9 rond 21.15. Volgens mij snee ik je een btje af? Nah, dat was iig omdat ik m'n sticker ff wou laten zien :P
maybe diegene die ik een andere keer ook had gespot...

gisteren gespot....op de A2 ter hoogte van Vught....GSX600F (?) zwart met beertje achterop....die zie ik daar vaker.....ik zat helaas weer in een witte golf station... :(

ook nog gespot....op mijn oprit ter hoogte van Liempde.....een rode Firestorm en een zwarte ZZR600 .. ze kwamen maar niet voorbij diezelfde witte golf.... :)

gisteren gespot....op de A2 ter hoogte van Vught....GSX600F (?) zwart met beertje achterop....die zie ik daar vaker.....ik zat helaas weer in een witte golf station... :(

ook nog gespot....op mijn oprit ter hoogte van Liempde.....een rode Firestorm en een zwarte ZZR600 .. ze kwamen maar niet voorbij diezelfde witte golf.... :)

Komt vast door die nieuwe *bling bling* uitlaat van je }) Ik gok dat ie nu van 0 naar 100 gaat in 1'23 ipv 1'24 :X

Maar thanx voor de spot...

en de koffie ;)

kom je elke week bij ons op de zaak? wat rij je trouwens zelf voor motor? ondaks dat ik dagelijks op de motor rijd zomer en winter ziet hij er nog best goed uit ja dank je voor het compliment.

zie je binnenkort wel voor de koffie in roermond
hey beter laat dan nooit :} ik ben chauffeur en "moest"bij jullie lossen *D en die koffie,daar hou ik je aan :} maar eh wat een mooie fiets :9~ heb er nog even bij staan te kijken :) echt superstrak :} :}

gisteravond 19:50 bij de Essopomp Oostweg Zoetermeer ik meen 4 supersports. o.a. 2 ZX 6 R en. Volgens mij allemaal met sticker. Ik passeerde de pomp en zwaaide enthousiast

Zojuist een Rood, zwarte Suzuki GSX-R600 gespot op de snelweg tussen Bergen op zoom en Roosendaal

Ik toerterde nog vanuit mijn koekblik, maar hij hoorde me niet.

Trouwens wel een vette demper erop zitten.

Wie o wie???

gisteravond 19:50 bij de Essopomp Oostweg Zoetermeer ik meen 4 supersports. o.a. 2 ZX 6 R en. Volgens mij allemaal met sticker. Ik passeerde de pomp en zwaaide enthousiast

Me myself and I :+ ....o ja en blauwitje, Tuoontje, Fietsertje en Jeroen R1

KS werd nog gespot door een laser gun bij Zevenhuizen....
niet aan de kant gehouden ...er stonden al veel motoren :X

Vanmorgen door de file op de A4 richting amsterdam een chopper met grijze helm wie o wie

Vanochtend 8:15-8:30 op het Velperbroek bij Arnhem, een blauw-paarse R6.
Je reed al ff achter me aan tussen de file door :] en stak je hand op toen je rechtsaf ging.

Vandaag (woensdag) ron 18:00 op de Bredaseweg in Tilburg. Een suzuki gsx-f en een yamaha Fazer. De suzuki met andere demper en red bull stickers om de "busjes" van demperversteller (hoe heet zoiets..)
Toeterde nog en wees, geen idee of jullie het begrepen.
Hij had zeker ook een blauwe Hanekam. dan ken ik heb (naam vergeten) (oeps)

Dat was ik. Jullie waren volgens mij met z'n 2'en. Een volgens mij blauwe Kawa ZX6 en een blauwe naked SV650. Ik was er aanwezig voor een onderhoudsbeurtje ;)

yup, ik en jarno20.. wij waren er gewoon ff motoren kijken.. :) en natuurlijk
een lekker stukje :]

Vanochtend om 7:55u. tussen de file door op het einde van de A44 richting Den Haag, een rode VFR (gespot vanuit koekblik)

Gespot!15:40 in Dronten bij in de buurt vd ing bank. Volgens mij was het Rifhster?

Gistern om +- 11uur OP A13 RICHTING DELFT THV Esso STATION een zilvere HONDA ??

Met geintergreerde KOFFERS (HONDA Deauville??)

Bestuurder droeg een zilvere helm met een grijs ziver zwart pak!!!!!!

WIE O WIE (je reed bijna de spiegels van mijn bus :+ haast????? )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan