Gisteren 19.15 gespot, "superduc again" bij Shell station Hank.
Hoop dat de nightguide bevalt .
Hoop dat de nightguide bevalt .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Maandag gespot in Tholen:
Viccie en vriend bij aankomen.
Volgens mij FHM met zijn FJR tijdens afstappen, tenminste als jij het was met een extra stikker op je koffer.
Ghehehe that's me!16 mei 18.30 uur
Parkeerplaats Stadionweg, naast de Mac Donald.
Yamaha grijs/zwart, zwarte helm en grijs/zwart?? pak
Jullie waren met een groepje aan het spelen met de motoren
Wij zijn even blijven kijken en we hebben zeer mooie wheely's van je gezien
je fietssie is net weer gespot op school hoor!!!Ghehehe that's me!
Heb je de crash ook nog gezien? Ben even later met 20km/h uitgegleden over een moer die daar even in de weg lag!
ZXR400 (groen-wit-blauw), GSXR750 (blauw-wit), XR250 (rood-wit-blauw) en een NX250 (zwart met ducttape) toevallig (allen met sticker) ?
Neuh, wat krassen op de uitlaat en een plek op de kuip waar ik een mooie sticker overheen plak.je fietssie is net weer gespot op school hoor!!!
heb je veel schade?? heb volgens mij niets aan schade gezien.
groeten hengel
Vanmiddag blauwe Bandit S bij Safe in Zoetermeer.
Je stond naast mijn motor geparkeerd.
wie o wie
spottet:
Vlaardingen, 18 mei, Holysingel t.h.v. viaduct, op- en afritten snelweg, Shell-pomp ongeveer 12:30u
Een zeegroen/blauwe BMW RS(?), bestuurder in zwart textiel, zilvergrijze helm met zonneklep....
Ik stond in de passerende bus ieders zweet in te ademen en wilde met je ruilen...
Ghehehe that's me!
Heb je de crash ook nog gezien? Ben even later met 20km/h uitgegleden over een moer die daar even in de weg lag!
2 spots:
1ste, een herhalingsspot, nu ik eens op de motor en niet in het obligate beschuittrommelding:
A50A'hem - Apeldoorn, thv wildwissel, rode VFR, zal wel weer een blauw rugzakje & rode helm hebben gehad (maar niet gezien - ben trouwens ook je nick vergeten ) haalde jou rechts in en heb vriendelijk gegroet!
...