[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (6)

Heb je wel eens iemand gespot?

• Nog nooit

Stemmen: 37 24,0%
  • 1x

Stemmen: 16 10,4%
  • 2x

Stemmen: 23 14,9%
  • 3x

Stemmen: 10 6,5%
  • 4x

Stemmen: 15 9,7%
  • Ontelbaar veel keer

Stemmen: 50 32,5%
  • Dagelijks

Stemmen: 3 1,9%

• Totaal aantal stemmers
    154
Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren 19.15 gespot, "superduc again" bij Shell station Hank.

Hoop dat de nightguide bevalt 8-) .

Maandag gespot in Tholen:

Viccie en vriend bij aankomen.
Volgens mij FHM met zijn FJR tijdens afstappen, tenminste als jij het was met een extra stikker op je koffer.

dan weet jij meer dan ik aangezien ik niet naar tholen ben geweest :P

16 mei 18.30 uur

Parkeerplaats Stadionweg, naast de Mac Donald.

Yamaha grijs/zwart, zwarte helm en grijs/zwart?? pak

Jullie waren met een groepje aan het spelen met de motoren :P

Wij zijn even blijven kijken en we hebben zeer mooie wheely's van je gezien :} :9~

16 mei 18.30 uur

Parkeerplaats Stadionweg, naast de Mac Donald.

Yamaha grijs/zwart, zwarte helm en grijs/zwart?? pak

Jullie waren met een groepje aan het spelen met de motoren :P

Wij zijn even blijven kijken en we hebben zeer mooie wheely's van je gezien :} :9~
Ghehehe that's me!

Heb je de crash ook nog gezien? Ben even later met 20km/h uitgegleden over een moer die daar even in de weg lag!

Ghehehe that's me!

Heb je de crash ook nog gezien? Ben even later met 20km/h uitgegleden over een moer die daar even in de weg lag!
je fietssie is net weer gespot op school hoor!!!
heb je veel schade?? heb volgens mij niets aan schade gezien.

groeten hengel

Gisteren in Tilburg rond 17:00 blauwe Magna met MF sticker.....je kwam van de Hub van Doornweg en ging linksaf de Ringbaan Zuid op.
Ikke in koekblik ;(

Gespot 14:45 blauwe bandit streetf. model, wiseco sticker, arrow uitlaat, scheurend :+ over het fietspad en de arena boulevard richting Decathlon.

spottet:

Vlaardingen, 18 mei, Holysingel t.h.v. viaduct, op- en afritten snelweg, Shell-pomp ongeveer 12:30u

Een zeegroen/blauwe BMW RS(?), bestuurder in zwart textiel, zilvergrijze helm met zonneklep....

Ik stond in de passerende bus ieders zweet in te ademen en wilde met je ruilen...

ZXR400 (groen-wit-blauw), GSXR750 (blauw-wit), XR250 (rood-wit-blauw) en een NX250 (zwart met ducttape) toevallig (allen met sticker) ?

Yup en allen met sticker.

SPOT: di-middag tegen 16.00 uur op A28 motor met sticker.

Je reed de A50 op ri Apeldoorn of de A1 ri Amersfoort Noord

En ri Nijkerk vanaf de A28 een dame met blond haar rond 17.00 uur.

Wie heb ik nu weer gespot :?

Vanmiddag blauwe Bandit S bij Safe in Zoetermeer.
Je stond naast mijn motor geparkeerd.

wie o wie

je fietssie is net weer gespot op school hoor!!!
heb je veel schade?? heb volgens mij niets aan schade gezien.

groeten hengel
Neuh, wat krassen op de uitlaat en een plek op de kuip waar ik een mooie sticker overheen plak.

Ruitje is ook een stukkie af, gelukkig heb ik mijn blanke ruitje nog :P

2 spots:

1ste, een herhalingsspot, nu ik eens op de motor en niet in het obligate beschuittrommelding:

A50A'hem - Apeldoorn, thv wildwissel, rode VFR, zal wel weer een blauw rugzakje & rode helm hebben gehad (maar niet gezien - ben trouwens ook je nick vergeten :Z ) haalde jou rechts in en heb vriendelijk gegroet!

en dan nog:

In Apeldoorn, richting A50, 7.45u op een van de vele rotondes daar: toer/sport achtigs met blauwe kuip (vergeef me als ik het zeg, maar kontje leek op Bandit)zag eigenlijk alleen de sticker duidelijk.

zojuist om 17.20 uur in Maassluis op de mozartlaan/ westlandseweg: een kawa geloof ik.. wat ouder model. Je reed achter een lessert aan.

spottet:

Vlaardingen, 18 mei, Holysingel t.h.v. viaduct, op- en afritten snelweg, Shell-pomp ongeveer 12:30u

Een zeegroen/blauwe BMW RS(?), bestuurder in zwart textiel, zilvergrijze helm met zonneklep....

Ik stond in de passerende bus ieders zweet in te ademen en wilde met je ruilen...

Bedankt voor de spot! Was even een stukje wezen op mijn BMW R1100RS toeren richting hoek van holland :] .
Dat van die geuren in bus klinkt niet echt fijn.
Later,
Zoef zoef

weg: A28 Utrecht richting Hoevelaken
waar: vlak voor afslag Maarn / Amersfoort-Zuid
tijd: ± 17:30u

Groepje van drie motoren, waarvan de middelste was voorzien van MF-sticker. Ik geloof dat de voorste van het groepje een Yamaha (Diversion?) was.....

Ghehehe that's me!

Gelukkig niet!!!!
Dan hadden mijn ouders en opa vast een hartaanval gekregen (en ik ook :X )

Gaat het wel met je???

2 spots:

1ste, een herhalingsspot, nu ik eens op de motor en niet in het obligate beschuittrommelding:

A50A'hem - Apeldoorn, thv wildwissel, rode VFR, zal wel weer een blauw rugzakje & rode helm hebben gehad (maar niet gezien - ben trouwens ook je nick vergeten :Z ) haalde jou rechts in en heb vriendelijk gegroet!

...

Ha Weirda,

Blauw rugzakje en rode helm klopt (goed onthouden trouwens). Ik zag je aan de rechterkant aan komen, maar achter me reden 2 andere motoren zonder sticker (ik haalde ze eerder in), dus ik dacht dat het een van hen was.
Toen je me groette, keek ik gelijk naar je kentekenplaat en zwaaide direct terug.
Ik wou nog achter je aan om te zien wat voor type motor het was om hier te posten, beginletters van je kenteken kon ik wel onthouden, de koffers en ik dacht een Honda, maar helaas teveel blik tussen ons (ik wist ook niet dat jij het was).
Dus bij deze een wederspot.

Normaal pak ik ook de afslag Apeldoorn/Teuge, maar omdat ik perse achter je aan wou, dacht ik nog van "dan maar de afslag Apeldoorn-Noord" (en niet gezien dat jij Apeldoorn/Teuge pakte).
Blij zeker dat je nu op de motor kan?
Groeten,
Jan

Gister rond half 5 in Arnhem voor winkelcentrum Presikhaaf, een groene Kawasaki, type heb ik zo gauw niet gezien, maar ik dacht een sticker te zien.

Vanmiddag 17:45 voor de Aldi aan de Auroralaan in Apeldoorn.
Een blauwe Suzuki buikschuiver. Type weet ik niet...

Vanmiddag rond 17:00 op de kennedylaan in Doetinchem. Een Honda CBR600 F2 :? Wit/rood/blauw als ik het goed gezien heb. Je sloeg links af de varsseveldseweg open reed nog even snel door rood

Vanmiddag om ongeveer 17.15 uur op de Geerbogerd in Delft: geel/zwarte Suzuki GSX 750. Natuurlijk met sticker.
En iets eerder, bij huize Bieslandhof, ook in Delft, bordeaurode thundercat, berijder met rugzak.

Vanmiddag rond 17.20 denk ik, een rode Suzuki GS, op de Nieuwe Voorthuizerweg in Nijkerk. Ik kwam je tegemoet op zwarte GS :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan