Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Cola of koffie ook goed? Stop maar een keer als je tijd hebt en het is lekker zonnig, doen we een bakkie in de tuin, onze nekken verdraaiend om motorkentekenplaten te checken op MF-stickers
NET om +_ 16.15 Op NOORDELIJKE rondweg BREDA thv Toyota van Dorst
richting HAAGSE BEEMDEN!!!!!!!
Een BLAUWE ZZR 600? (250?) MET EEN GROTE STICKER OP ACHTERZIJKANT MET
GAULOISES (sigarettenmerk) erop!!!!!
Wie Benne Gij????
TL1000 + wheelie, Amersfoort, nieuwe motor, dat is vast Jaymn!suzuki tl 1000 op de hoge weg in afoort
je maakte nog een hele mooie wheelie
later nog wat gepraat voor zover het ging je had nog
geen stikker ivm nieuwe motor
Je werkt zeker niet bij een motordealer?Vandaag een Yamaha XJR 1300 gespot op mn werk.
Geen MF-sticker, maar had de motor er nog nooit zien staan.
Volgens mij was hij trouwens ook nog gloednieuw, en iig heel erg mooi
En de Soes GSX 1000R ook, die ernaast stond
TL1000 + wheelie, Amersfoort, nieuwe motor, dat is vast Jaymn!
....
In Apeldoorn, richting A50, 7.45u op een van de vele rotondes daar: toer/sport achtigs met blauwe kuip (vergeef me als ik het zeg, maar kontje leek op Bandit)zag eigenlijk alleen de sticker duidelijk. (red: gisteren)
Zojuist op de A1, een MF-er die wild zwaaiend mij
duidelijk maakte dat ie mij gespot had
Ik was er toen al af bij Baarn/Soest, jij reed de A1 verder.
Ja, dat was ikke @work, heb je je ingeschreven?Beetje laat:
afgelopen woensdagavond, 18 mei, voor InHolland in Alkmaar een ZXR400 met een half stickertje
Gespot:
wederom dezelfde situatie
In Apeldoorn, richting A50, 7.30u op een van de vele rotondes daar: toer/sport achtigs met blauwe kuip 9vergeef me als ik het zeg, maar kontje leek opBanditR1... or whatever- niet goed gekeken dus)
En vanochtend extreem uitbundig gezwaaid op de rotonde (do U remember?!?!)
net gespot, iemand op een crosser in Papendrecht, bij de Haan tankstation... je zwaaide nog, maar kon niet thuis brengen wie je was??
Ligt een beetje er aan op welke weg/route je hem/haar ziet
Als het op de Zutphensestraat is, dan kan het wel kloppen ja, daar rijdt ik zelf iedere morgen richting de A50
Ps: het is geen R1 of R6 hoor, gewoon een Suzuki sv650s