klein misverstand,hoor net dat het geen restaurant isBwoehahahaha...nooit geweten dat la Cloche een restaurant was....of ken je dr tegenwoordig ook eten!!! Bij mij thuis noemen ze dat "uit het pannetjesnavelen"woehahaha..wedden dat die R6 berijder ze eigen niet meld!!
Net gespot voor kruizinga.....2 mfers een op de motor en de ander in de koekblik (net zoals wij trouwens...) briefje heb je gekregen hahahaha
Vanmiddag ook gespot bij goedhart in bodegraven een mfer (rond half 5 ofzo..) (ff zijn kleur van de motor vergeten...wat is wel zag was je sticker en dat je je slot (geel!) op een leuke plaats had verborgen (goede tip die van mij zit nu ook op die plek...)
Net gespot voor kruizinga.....2 mfers een op de motor en de ander in de koekblik (net zoals wij trouwens...) briefje heb je gekregen hahahaha
Net gespot.
Een R6, zwart/rood/wit.
Om 13:45 bij van Meel Motoren in Made, wij waren met het koekblik.
We hebben net onze nieuwe aanwinst gekocht. JEAH!!!
Een zilvere RSV mille 2004.
Hé Bogey, waarschijnlijk vindt de eigenaar een strak plan als je het nummerbord ff wegpoetst
Vanmiddag weer 1 gespot.
Volgens mij een zwarte fireblade.
Bij Barendrecht, het industrieterrein waar ook de Mac zit.
Je stond naast ons bij het stoplicht. En kwam achter/langs ons.
Je had flink de vaart erin
Hij trok idd een paar kleine wheelie's ja.
Dat was hem dus vast ja.
Serieus ik weet van niks....
uhm wat dacht je van het begin van de parkeerplaats tot aan die bus (iedereen dus)Wie was de MF'er op de Akermaat vanavond? Had zelf de rode GSX-F met MF stickertje...
dan heb je niet goed opgelet stonden zelfs 2 auto's met stickerHehe, er stonden er maar twee met stickertje en ik was er eentje van
Tuuuuuuuuuuurlijk niet joh. Jij was het helemaal niet.
Of toch wel.....................
dan heb je niet goed opgelet stonden zelfs 2 auto's met sticker
er stonde minimaal 4 of 5 motoren met stickert hoor beter kijken volgende keer dusIk keek naar de mooie motoren die er stonden (kwam er voor het eerst), niet naar de koekblikken