Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (4)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net gespot voor kruizinga.....2 mfers een op de motor en de ander in de koekblik (net zoals wij trouwens...) briefje heb je gekregen hahahaha

Vanmiddag ook gespot bij goedhart in bodegraven een mfer (rond half 5 ofzo..) (ff zijn kleur van de motor vergeten...wat is wel zag was je sticker en dat je je slot (geel!) op een leuke plaats had verborgen (goede tip die van mij zit nu ook op die plek...)

Bwoehahahaha...nooit geweten dat la Cloche een restaurant was....of ken je dr tegenwoordig ook eten!!! Bij mij thuis noemen ze dat "uit het pannetje snavelen"woehahaha..wedden dat die R6 berijder ze eigen niet meld!!
klein misverstand,hoor net dat het geen restaurant is (krijg trouwens wel een vermoeden wat het dan is )
De berijder ging niet daar naar binnen maar ff er naast.

hahaha, ja bedankt nog

ik de auto was louns in zn vuile ax!

was die motor bij goedhart groen en zat zn schijfremslot vast aan het steppie boven zn uitlaat?

Laatst bewerkt:
Net gespot voor kruizinga.....2 mfers een op de motor en de ander in de koekblik (net zoals wij trouwens...) briefje heb je gekregen hahahaha

Een Citroen AX is geen koekblik een paarse punto wel...

gutgutgut, wat kunnen jullie vuil kijken als er een auto midden op de weg stilstaat om te bellen 0-)

Laatst bewerkt:
Vanmiddag rond 16.30 uur gespot bij Safe Zoetermeer, rode motor, kenteken MY-13-xx
wie o wie?

Afgelopen Vrijdag gespot in Alphen (Noord Brabant)

Deze vandaag gespot bij de IKEA in Breda

Klik op de link voor het nummerbord

Bijlage: Nr. (2).jpg

Laatst bewerkt:
Net gespot.

Een R6, zwart/rood/wit.
Om 13:45 bij van Meel Motoren in Made, wij waren met het koekblik.

We hebben net onze nieuwe aanwinst gekocht. JEAH!!!
Een zilvere RSV mille 2004.

lekkah lekkah!!
zie je nog wel es in de buurt rijden dan

Hé Bogey, waarschijnlijk vindt de eigenaar een strak plan als je het nummerbord ff wegpoetst

Hé Bogey, waarschijnlijk vindt de eigenaar een strak plan als je het nummerbord ff wegpoetst

Ach, tis niet dat die daar niet mocht staan , maar goed, je moet er nu op klikken om te zien.

Laatst bewerkt:
Zet hem er toch maar op, gespot groene zx6r 03 bij Arie Molenaar.
Je vriend had net zijn nieuwe gsx-r 750 opgehaald.

Vanmiddag weer 1 gespot.
Volgens mij een zwarte fireblade.
Bij Barendrecht, het industrieterrein waar ook de Mac zit.
Je stond naast ons bij het stoplicht. En kwam achter/langs ons.
Je had flink de vaart erin

Vanmiddag weer 1 gespot.
Volgens mij een zwarte fireblade.
Bij Barendrecht, het industrieterrein waar ook de Mac zit.
Je stond naast ons bij het stoplicht. En kwam achter/langs ons.
Je had flink de vaart erin

Zou de gier geweest kunnen zijn ... als het wegreed op 1 wiel .. grote kans

Wie was de MF'er op de Akermaat vanavond? Had zelf de rode GSX-F met MF stickertje...

Hehe, er stonden er maar twee met stickertje en ik was er eentje van Kan ook wel raden dat er meer zijn, maar bedoelde ff de ene waarvan ik het dus zeker kon weten

Hehe, niet toen ik er was dus... SORRY HOOR In ieder geval MF'ers zat dus, da's wel duidelijk Editje: ben nog akermaatnewbie he

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.