[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (4)

Status
Niet open voor verdere reacties.
En verder niemand? Lekker wakker was jij :P ;)

Uhm, ja hoor. Nog veeeeeeeel meer.

Een stuk of 50 a 60 geloof ik :}

Was alleen niet meer in staat om alle nicks te onthouden. Jou heb ik natuurlijk ook gespot Spider :)

vanmiddag een rode RF (?) op een dijkje richting Strijen.
(wij in blauwe Ibiza)

Uhm, ja hoor. Nog veeeeeeeel meer.

Een stuk of 50 a 60 geloof ik :}

Was alleen niet meer in staat om alle nicks te onthouden. Jou heb ik natuurlijk ook gespot Spider :)
Ah, je hebt de rust toch ook gezien. Ik was al bang dat je alleen oog gehad had voor Yamapino :+

Ah, je hebt de rust toch ook gezien. Ik was al bang dat je alleen oog gehad had voor Yamapino :+

Nee hoor, gelukkig niet. Alleen van hem weet ik dat hij daar een sticker had gekocht en meteen met hulp van Snowfreak er op heeft geplakt :)

Vanavond vroeg een ZXR750, Matzwart/grijze Duc met sticker en nog 1 motor zonder sticker op industrieterrein in Wageningen.

Wij stonden daar met NX250, Husk TE610 SM, en mijn fightertje + enkele brommertjes. Wie o wie?

Cadcatz gespot in Antwerpen op de APOW, samen met haar man en de kids :)

full

Ruime voiture cadz ;)

Vanavond vroeg een ZXR750, Matzwart/grijze Duc met sticker en nog 1 motor zonder sticker op industrieterrein in Wageningen.

Wij stonden daar met NX250, Husk TE610 SM, en mijn fightertje + enkele brommertjes. Wie o wie?

WHOOHOO, eindelijk gespot ;) (EN NAAST DE DEUR ZOWAT :P )

Dat waren Rebellation (duc) Ik (Kawa) en een (nog) niet MF-er op een VTR.
We gingen de bikes wassen, maar de wasplaats was al gesloten |(

Ow en vriendin was er bij in blik (paarse coupe(ook met sticker)

Is de wageningse "motorclub" daar vaker te vinden ?!? :]

Laatst bewerkt:
Gespot: Een blauwe R6, berijder in dezelfde kleurstelling. Den Haag op de Koningskade rond 17:20 uur. Je stopte net voor mijn neus bij een verkeerslicht. Bij groen trok je een mooie wheely! :o

;)

Was er ook bij :) ....en wie was u?

Wij waren met groepjes van de Holec :

Aussie
Faust
Switch incl bitch ;)
MarcelRSV
Pisang incl passagier :9
MarzoZ
Smitjr

wij zaten op het terras pepe ( gele gsxr ) heavey (kawa zx9r ) speedykawa zrx400 en judith (nog geen lid ) we zagen jullie voorbij en terug komen

Toch weleens makkelijk zo'n opvallende motor :) ... ik had geen tijd om alle motors daar op mf'ers te controleren zag alleen die rode streetfighter die te koop stond staan waarvan ik wist dat het een mf'er was :)

lekker------- daar zaten wij naast veel over Mf gesproken en ze zeggen niks ?????????????

Gespot vanavond rond de klok van half acht in elten (D) een gele bike volgens mij een honda cbr weet het niet zeker en een blauwe bike niet gezien welk merk,en volgens mij zatten de twee eigenaren (man en vrouw) bij de ijssalon te genieten van een heerlijk ijsje.
De gele had geen sticker maar de blauwe was duidelijk wel voorzien,ik kwam langs in mijn koekblik renault clio en toen ik de sticker zag heb ik zo hard mogelijk geschreeuwd...............MF-ER MF-ER MF-ER...........

WIE O WIE WAS U (JULLIE)..............

rijd je heel NL door wordt je niet gespot! hahahaha

grappig dit

ik heb je ff geadd bij msn bjorn? mag dat?
komen we volgende keer ook ff buurten :)

Vandaag 22-08-2004 omstreeks 13:00 uur:

Gespot in Markelo een Rood/grijze Aprilia RSV (mille?) met dubbele uitlaat. Jij reed in een groep, ik sloot net voor de bebouwde kom van Markelo aan. Ik heb nog naar de sticker gewezen, de typbeweging gemaakt en Motor-Forum geroepen toen wij ons vizier hadden opgedaan, waarop jij riep dat je niets hoorde.
Ik was op een zwarte Fazer met zwart/zilvergrijskleurig pak en zwarte helm Schuberth S1.
Jullie sloegen in Markelo linksaf, terwijl ik rechtdoor ging richting Rijssen.

Wie o wie?

Laatst bewerkt:
WHOOHOO, eindelijk gespot ;) (EN NAAST DE DEUR ZOWAT :P )

Dat waren Rebellation (duc) Ik (Kawa) en een (nog) niet MF-er op een VTR.
We gingen de bikes wassen, maar de wasplaats was al gesloten |(

Ow en vriendin was er bij in blik (paarse coupe(ook met sticker)

Is de wageningse "motorclub" daar vaker te vinden ?!? :]

Dit was de wijdverspreide brommerforumclub eigenlijk :P
We waren daar wat aan het spelen tot er wat rood-wit-blauw mensen roet in het eten kwamen gooien :+ .

Gespot, ongeveer 35 MF-ers tijdens een toertocht!
Phr3ak
4-tje
JohnK6
Speedking
MechanicalAnimal
Hans_V
ChaserBoZ
Fully
drsrob
maart78
Ted
M71
EyEBaLL
Flagg
CB400Nico
Dropkick is erbij
The Unknown
CB'er
madpete
Revenant
Elleuh
GPP-yamaha
B12
TDMuts
Asami
Niels
Rolf
Angel-Eyes
R6tijgertje
@nne
Orpheus
CBRob
fz-errie
Gs-eetje
Hatsikidee
Tensive
Markwin
Kan er een paar vergeten zijn of iemand te veel hebben opgenoemd O-)
Greetz
Martian

Mijn allereerste dubbelpost :(

Gefeliciteerd!!

Ik ook, wat een toeval: })
Gespot, ongeveer 35 MF-ers tijdens een toertocht!
Phr3ak
JohnK6
Speedking
MechanicalAnimal
Martian Maniac
Hans_V
ChaserBoZ
Fully
drsrob
maart78
Ted
M71
EyEBaLL
Flagg
CB400Nico
Dropkick is erbij
The Unknown
CB'er
madpete
Revenant
Elleuh
GPP-yamaha
B12
TDMuts
Asami
Niels
Rolf
Angel-Eyes
R6tijgertje
@nne
Orpheus
CBRob
fz-errie
Gs-eetje
Hatsikidee
Tensive
Markwin
Kan er een paar vergeten zijn of iemand te veel hebben opgenoemd O-)
Greetz
4-tje

21-08 rond een uur of 15.30 gespot een rood/witte cbr 1000f achterop een gele Vrolijk bergings wagen bij broek in waterland, ik was die mafketel met medepassagier op een rooie zxr 750 O-) O-)

ehhh motor had geen zin meer ????

Deze MF-ers gespot vandaag bij NeeltjeJans en op nog veel meer plaatsen in Zeeland

full

:+

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan