En verder niemand? Lekker wakker was jij
Uhm, ja hoor. Nog veeeeeeeel meer.
Een stuk of 50 a 60 geloof ik
Was alleen niet meer in staat om alle nicks te onthouden. Jou heb ik natuurlijk ook gespot Spider
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En verder niemand? Lekker wakker was jij
Ah, je hebt de rust toch ook gezien. Ik was al bang dat je alleen oog gehad had voor YamapinoUhm, ja hoor. Nog veeeeeeeel meer.
Een stuk of 50 a 60 geloof ik
Was alleen niet meer in staat om alle nicks te onthouden. Jou heb ik natuurlijk ook gespot Spider
dat was willem 169 op zn RF600 zonder kuipen, de motor van murkel stond er naast, heb je die niet gezien dan?
Ah, je hebt de rust toch ook gezien. Ik was al bang dat je alleen oog gehad had voor Yamapino
Vanavond vroeg een ZXR750, Matzwart/grijze Duc met sticker en nog 1 motor zonder sticker op industrieterrein in Wageningen.
Wij stonden daar met NX250, Husk TE610 SM, en mijn fightertje + enkele brommertjes. Wie o wie?
vanmiddag een rode RF (?) op een dijkje richting Strijen.
(wij in blauwe Ibiza)
Was er ook bij ....en wie was u?
Wij waren met groepjes van de Holec :
Aussie
Faust
Switch incl bitch
MarcelRSV
Pisang incl passagier
MarzoZ
Smitjr
Toch weleens makkelijk zo'n opvallende motor ... ik had geen tijd om alle motors daar op mf'ers te controleren zag alleen die rode streetfighter die te koop stond staan waarvan ik wist dat het een mf'er was
als het er 24 waren was dat de Kawa Z1000/Z750 club, die op tour waren in Zeelandvanmiddag invasie van MF-ers in Renesse.. herkende ff snel alleen switch..
Vanavond vroeg een ZXR750, Matzwart/grijze Duc met sticker en nog 1 motor zonder sticker op industrieterrein in Wageningen.
Wij stonden daar met NX250, Husk TE610 SM, en mijn fightertje + enkele brommertjes. Wie o wie?
Hee, das niet eerlijk, ik wilde als eerste de spot postenCadcatz gespot in Antwerpen op de APOW, samen met haar man en de kids
(Afbeelding)
Ruime voiture cadz
WHOOHOO, eindelijk gespot (EN NAAST DE DEUR ZOWAT )
Dat waren Rebellation (duc) Ik (Kawa) en een (nog) niet MF-er op een VTR.
We gingen de bikes wassen, maar de wasplaats was al gesloten
Ow en vriendin was er bij in blik (paarse coupe(ook met sticker)
Is de wageningse "motorclub" daar vaker te vinden ?!?
Mijn allereerste dubbelpost