[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (4)

Status
Niet open voor verdere reacties.
mm vandaag weer 104 km wezen inrijden en genoeg motor rijders gezien :] (gezellig gezwaaid natuurlijk :) ) maar niemand met een MF sticker hoor.... (waar ik achter reed dan).

Arckira:

Hey Willem, was jij dat :? *D

Ja ;)
Met m'n ega achterop ;)

Arckira:
Jij reed toch een kawasaki ZZR600 :?

Reed ja. ;)
Die inmiddels bijna een jaar verkocht...
en de RF gaat helaas ook de deur uit binnenkort.

Arckira:Jammer, wij kwamen net terug van een weekend Luxemburg met de KawasakiMerkclubNederland ;)

Ik zag het! Volop bepakt en bezakt... leuk.
Leuk klein stukje met elkaar meegereden.

Arckira:Ik vind 't nog steeds een mooie motor, die RF :}

Ik ook ;)
En met pijn in m'n hart doe ik 'em weg '(

linkse motor is van Switch en de rechter van TheD@nny als het goed is....

en die speedtriple is van Fazerpeet

:)
en ik heb staan kijken en kwijlen naar die speedtriple :9~ :9~ :} :}
en die er voor stond was ook niet te versmaden :P

Laatst bewerkt:
Vanmiddag 10 voor half 5 in de file op de A4 richting Den Haag kwam een rood/witte thundercat voorbij met sticker, voor je reed een rsv mille... :]

Vandaag (19/8) om 16:22 gespot door Quest en Dé Marsupilami: een zwarte Ninja, kenteken MD-**-28, op de A4 richting Den Haag, vlak voor de afslag Hoofddorp.

Vanavond rond een uurtje op 8 op het Velperbroekcirciut (ik was met Xedos-blik) gespot: Rode Yamaha YZF 750, zwart pak, nog ff met je gekletst bij de lichten.
Nog iemand van het 'Arnhem verenigt u' topic bij de Esso getroffen?

Vanavond iets voor 8 uur op de Kruithuisweg in Delft afslag Makro/Gamma, iets heel snels, bruuts en zwarts wat veel lawaai maakte ;) Bestuurder had textiel pak, kon verder niet zo goed zien hoe of wat, maar wel duidelijk een sticker!

wat laat maar op dinsdagmiddag aan het eind van de middag een blauwe soes gsxf750 (nieuwe model) ter hoogte van afslag wateringen A4...wie o wie?
( kreed zelf int blik..tja)

Vanavond rond een uurtje op 8 op het Velperbroekcirciut (ik was met Xedos-blik) gespot: Rode Yamaha YZF 750, zwart pak, nog ff met je gekletst bij de lichten.
Nog iemand van het 'Arnhem verenigt u' topic bij de Esso getroffen?

Dat was ik.. En inderdaad Bij de Esso Yuri en later Sander tegen het lijf gelopen (figuurlijk dan) en we hebben vervolgens lekker wat dijkjes gereden. Mooi droog gebleven niets mis mee... Alleen in het begin wat last van laaghangende zon waardoor ik 1 bocht een beetje ongelukkig in ben gegaan maar da's allemaal goed gegaan (Yuri kon op tijd remmen :X )

Was zeker voor herhaling vatbaar :)

vanavond ergens tussen 8 en 9 op de markt in Zaandam, MFer op zwarte blackbird of zo ? :?

In de week van 24 t/m 29 augustus ben ik een hele week op de motor te vinden.

Aangezien ik in een clownspak rond rijdt heb ik alvast een fotootje bijgevoegd hoe ik er dan uit zie ;) .
Vanaf Dinsdag t/m Zaterdag ben ik te vinden rond de ENECO-toer (prof wielerronde van Nederland)

Zodat de mensen alvast hun vizier scherp kunnen zetten heb ik hier alvast de tijden waar ik dan te vinden ben en weet je ook gelijk waarom daar dan een tijdelijke file is :)

Dinsdag:
11:48 in Willemstad (NB)
12:35 in Rotterdam (Erasmusbrug)
13:34 in Alphen aan de Rijn
14:34 in Amsterdam (Rembrandt-toren)
15:05 in Zuid Oost Beemster
15:54 in Wognum

Woensdag:
11:56 in Sneek
12:40 in Heerenveen (industrieweg)
14:16 in Balkbrug

Donderdag:
10:07 in Griethausen (Kleve, D)
10:39 in Dönsbruggen (Kleve, D)

Vrijdag:
11:28 in Gill (Düsseldorf, D)
13:14 in Woffelsbach (Duitse Eiffel)
14:37 in Eschweiler (D)
15:30 in Sittard

Zaterdag:
Gehele dag in Zuid Limburg :)
12:05 in Heerlen
12:56 in Simpelveld
13:29 in Heerlen
14:24 in Honthem
15:33 in Vijlen
16:11 in Huls
17:00 in Landgraaf (finish)

Zondag:
vanaf 10:00 in Oldenzaal en omgeving met de Ride For The Roses.

O ja dit is het clownspak ;)

full

Laatst bewerkt:
afgelopen zaterdag heeft me zussie een MFer gespot(heb gezegt dat ze naar MFstickers moet kijken :P )

In utrecht,aan de amsterdamse straatweg,jij stopte vlakbij een restaurant la cloche.
Me zussie stopte nog om ff goed te kijken naar je kenteken of er een sticker op zat.

Het was een blauwe R6 M#-##-86

EN:
afgelopen zaterdag of zondag(ben het ff kwijt B| )
Een blauw/witte suzuki Vtwin(volgens mij een TL1000)
Was bij een texaco tankstation in opmeer,langs de AC de Graafweg(provinciale weg schagen/wognum).
Kwam echt een :9~ geluid uit
Je was net klaar met tanken en reed net weg toen ik aan kwam lopen.
Ik zelf was met blauwe opel koekblik(sjonnie style met harde muziek :X )MET MFkenteken sticker en liep in MF tshirt.

Net (18:00 uur) Gespot!!!
Zilver/grijze V-Max :9~ , je stond te wachten voor de pont van Eck en Wiel...
Ik zat op mijn motor te kletsen met een automobilist...
Je zwaaide nog wel... maar of je mijn sticker hebt gezien :?

vanavond gespot, rond 19.15, blauwe fazer in de sijtwende tunnel (Leidschendam)

Vanavond omstreeks 20.00 uur op de Hilversumseweg in Laren een groene Kawa zr7, ging rechtsaf de A27/A1 op.

Net (18:00 uur) Gespot!!!
Zilver/grijze V-Max :9~ , je stond te wachten voor de pont van Eck en Wiel...
Ik zat op mijn motor te kletsen met een automobilist...
Je zwaaide nog wel... maar of je mijn sticker hebt gezien :?
Zie je wel dat mn donkergrijze vermoeden goed was. :+

Had al de gedachte dat jij het zou zijn ( van Max horen zeggen dat jij daar vaker rondreed en de motor herkende bij de beschrijving )
Was net op weg naar Leersum naar Max. ( en maar goed dat mn sticker erop zat ;) )

Dan heb ik dus nog meer MFers gespot vandaag.

Jou dus en nog 2 op de Musclebike meeting musclebike treffen tienhoven 20-22 aug
Waarvan er 1 geen sticker had ( Meneert Speedjunkie dus ) en Hoffer die em wel had.

Laatst bewerkt:
Vanavond weer twee MF gespot.
Op de lijnbaan, rond half 8.
Jullie draaien voor me, blauwe Opel-Safira, de weg op, op de Coolsingel.
Ik tuterde nog ;)
De ene was een Kawa volgens mij, de andere weet ik niet.
Was te druk om op de stickers te letten en de rest van het verkeer.

gisteren, ladym in haar zwarte golf op de schoolweg in julianadorp!

In utrecht,aan de amsterdamse straatweg,jij stopte vlakbij een restaurant la cloche.
Me zussie stopte nog om ff goed te kijken naar je kenteken of er een sticker op zat.

Het was een blauwe R6 M#-##-86

.
Bwoehahahaha...nooit geweten dat la Cloche een restaurant was....of ken je dr tegenwoordig ook eten!!! Bij mij thuis noemen ze dat "uit het pannetje :+ snavelen"woehahaha..wedden dat die R6 berijder ze eigen niet meld!!

Net gespot.

Een R6, zwart/rood/wit.
Om 13:45 bij van Meel Motoren in Made, wij waren met het koekblik.

We hebben net onze nieuwe aanwinst gekocht. JEAH!!! :9 :9
Een zilvere RSV mille 2004.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan