Ja jij ook heWas wel gezellig je weer eens te spreken
En spider, leuk je ook weer eens gezien te hebben
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja jij ook heWas wel gezellig je weer eens te spreken
Da's wederzijdsJa jij ook he
En spider, leuk je ook weer eens gezien te hebben
Arckira:
Jij reed toch een kawasaki ZZR600
Arckira:Jammer, wij kwamen net terug van een weekend Luxemburg met de KawasakiMerkclubNederland
Arckira:Ik vind 't nog steeds een mooie motor, die RF
linkse motor is van Switch en de rechter van TheD@nny als het goed is....we hebben op het circuit net gespot
(Afbeelding)
en ik heb staan kijken en kwijlen naar die speedtriplelinkse motor is van Switch en de rechter van TheD@nny als het goed is....
en die speedtriple is van Fazerpeet
en zelfde plekkie
(Afbeelding)
meneer op de speed triple heb ik nog effe naar gezwaaid ik stond in spijkerbroek en wit shirt
we hebben op het circuit net gespot
(Afbeelding)
Vanavond rond een uurtje op 8 op het Velperbroekcirciut (ik was met Xedos-blik) gespot: Rode Yamaha YZF 750, zwart pak, nog ff met je gekletst bij de lichten.
Nog iemand van het 'Arnhem verenigt u' topic bij de Esso getroffen?
Zie je wel dat mn donkergrijze vermoeden goed was.Net (18:00 uur) Gespot!!!
Zilver/grijze V-Max , je stond te wachten voor de pont van Eck en Wiel...
Ik zat op mijn motor te kletsen met een automobilist...
Je zwaaide nog wel... maar of je mijn sticker hebt gezien
Bwoehahahaha...nooit geweten dat la Cloche een restaurant was....of ken je dr tegenwoordig ook eten!!! Bij mij thuis noemen ze dat "uit het pannetje snavelen"woehahaha..wedden dat die R6 berijder ze eigen niet meld!!In utrecht,aan de amsterdamse straatweg,jij stopte vlakbij een restaurant la cloche.
Me zussie stopte nog om ff goed te kijken naar je kenteken of er een sticker op zat.
Het was een blauwe R6 M#-##-86
.