[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (4)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Johan, dat was jij zeker net voor de verkeerslichten bij het Stadion van FC Utrecht, toeterend en met je arm uit het raam ? Zag je de sticker achterop m'n auto ( of herkende je m'n lieve kleine koekblikje al van ver ? 8-) )

;)

Yes, it was me.

Ik zag je een kruising eerder al langsrijden. Ik dacht: zo'n grote kerel in een mini, dat moet Max zijn. En dit keer deed mijn toeter het. *D

Yes, it was me.

Ik zag je een kruising eerder al langsrijden. Ik dacht: zo'n grote kerel in een mini, dat moet Max zijn. En dit keer deed mijn toeter het. *D
Ja, en toeteren als ik langsrij heeft geen zin, hoor ik toch niet door het kabaal. Als ik stilsta valt het nog mee en hoor ik het ( blijkbaar ) wel ;)

Ik rij normaal tegenwoordig andersom, dus zou ik je tegengekomen zijn bij de voetbalvelden, maar ik moest tanken ( bij die BP pomp ). Omrijden doe ik ivm de verkeersproblemen richting de Catherijnesingel, ze hebben de verkeerlichten anders geregeld ivm de drukte voor die mooie huizen langs en nu staat er een enorme file voor Sterrenwijk. Dat die mensen daar vergast worden is blijkbaar minder erg voor de "minder vermogenden" |( Als de mensen in die duurdere huizen maar geen last hebben van het verkeer ( dat daar al reed toen ze die dure huizen kochten :( )

Laatst bewerkt:
Ja, en toeteren als ik langsrij heeft geen zin, hoor ik toch niet door het kabaal. Als ik stilsta valt het nog mee en hoor ik het ( blijkbaar ) wel ;)

Ik rij normaal tegenwoordig andersom, dus zou ik je tegengekomen zijn bij de voetbalvelden, maar ik moest tanken ( bij die BP pomp ). Omrijden doe ik ivm de verkeersproblemen richting de Catherijnesingel, ze hebben de verkeerlichten anders geregeld ivm de drukte voor die mooie huizen langs en nu staat er een enorme file voor Sterrenwijk. Dat die mensen daar vergast worden is blijkbaar minder erg voor de "minder vermogenden" |( Als de mensen in die duurdere huizen maar geen last hebben van het verkeer ( dat daar al reed toen ze die dure huizen kochten :( )

Dan zal ik je binnenkort wel zien bij de sportvelden. We rijden volgens mij vaak om dezelfde tijd daar in de buurt.

Dat "vergassen" zal wel voornamelijk komen door die ouwe amerikanen die daar altijd rijden. })

Gister: we kwamen terug van onze huwelijksreis, gespot: Zwarte YZF wegrijdend van Schiphol met zwarte bleeeerpijp om 2:12 uur.
Was dat Ton-up??
Trouwens leuk om te zien, we rijden weg vanuit de parkeergarage, het eerste wat ons voorbijschiet is een motor, met MF-sticker!! *D

Vanmiddag 13:30. Net buiten Renswoude provinciale weg richting Scherpenzeel. Twee MF'ers. Ik op de racefiets stond net boven op de rem vanwege twee viervoeters met zeer matig verkeesinzicht. Zag jullie daarom alleen maar schuin van achteren. Volgens mij herkende ik nog vaag een CBR met wit en gezien de blauwe kleur gok ik dat de ander een Kawa was.

vanmiddag bij Safe zoetermeer de motor van Lady J, alleen Lady J niet gezien.

heeee me eerste spot op me nieuwe motor *D

min of meer collega, ik loop stage bij de microbiologie... normaal sta ik naast het KIT maar met die regen stop ik liever onder een afdakje O-)

Gespot, Thunderers nieuwe motor, geen regen dus bij het KIT ;) Mijn stikker is besteld en wordt gelijk geplakt....

Calimero

Ha gespot vanmiddag in bloemendaal bij de spoorwegovergang om ongeveer 16:00

een Honda fireblade geel met nog een paar kleuren en er zat geel in z'n pak

en op de achter kant van z'n helm zat een felle groene tint wie oh wie

ik reed in de panagro Combo wit zag z'n stikker aan de achter kant

zojuist om 17:40 op de Rotonde in Barendrecht bij de Ikea, jij kwam met een grijze motor vanaf de snelweg, ik vanuit jou oogpunt gezien van links met mijn zoontje achterop. Reed zelf in spijkerjack (met bescherming eronder ;) ) en mijn zoontje in een dikke zwarte jas. Kon helaas niet zien wat voor motor je had.

Weer die knakker op die AF1 in Amersfoort.. Rondweg Oost ofzo, in de Hoef.. rond 17.25u. Reed nog een rode VFR voor geloof ik. Ennuh... niet rechts inhalen he! Mag niet ;)

Euh, denk dat ik dat ben geweest :]

O ja, ik rij een Soes GS 500, idd matzwart maar sinds maandje voorzien van koeievlekken. Haha en ik moet dus nodig mijn kentekenplaat eens poetsen... En "U" voel ik me wel errug oud bij hoor. ;)

of gewoon een nieuwe bestellen lijkt me een beter plan niet dan,hoef je ook niet te poetsen toch...... :P

Weer die knakker op die AF1 in Amersfoort.. Rondweg Oost ofzo, in de Hoef.. rond 17.25u. Reed nog een rode VFR voor geloof ik. Ennuh... niet rechts inhalen he! Mag niet ;)

En weer een spot! Rechts inhalen?? dat zou ik nooit doen O-)

Gespot: Nitromax en Niels in Skin Art :)

Ha gespot vanmiddag in bloemendaal bij de spoorwegovergang om ongeveer 16:00

een Honda fireblade geel met nog een paar kleuren en er zat geel in z'n pak

en op de achter kant van z'n helm zat een felle groene tint wie oh wie

ik reed in de panagro Combo wit zag z'n stikker aan de achter kant
ik weet het ik weet het
das.....................

robberti ken nie missen :P

we hebben op het circuit net gespot
full

en zelfde plekkie
full

meneer op de speed triple heb ik nog effe naar gezwaaid ik stond in spijkerbroek en wit shirt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan