Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Tuurlijk was die groen...
(anders was die lang niet zo mooi geweest )
maarehh, woon je daar?
rebellation:
Vandaag rond half 3, reden boarder en ik vanuit breukelen naar loosdrecht, er stond een groene (volgens mij...) ZX6-R naast het terras in nieuwersluis...
HAHAHA , (ik heb lol)
Dat was ik.
Toch wel erg leuk, dat alleen mijn motor gespot is.
Terwijl ernaast en er tegenover ook een paar stickers te zien waren.
dank u
rebellation:
Vandaag rond half 3, reden boarder en ik vanuit breukelen naar loosdrecht, er stond een groene (volgens mij...) ZX6-R naast het terras in nieuwersluis...
HAHAHA , (ik heb lol)
Dat was ik.
Toch wel erg leuk, dat alleen mijn motor gespot is.
Terwijl ernaast en er tegenover ook een paar stickers te zien waren.
dank u
rond die tijd waren we op akermaat of onderweg naar nibbixwoud met de boessie, dus ik was het niet
En nog een keer... met Picture
Post van gsx-star in topic '[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (3)'
Dat waren wij weer zie vorige Spot... er hadden zich nog een paar vrienden aangesloten... (helaas nog geen MF'ers maar daar wordt aan gewerkt
Als je dichter bij de motoren was gaan kijken had je onze nickname op het ruitje kunnen zien staan
er begon er een huilerig te worden ( zelf invullen welke )
vanmiddag 16.45 op de Brienenoord(goed geschreven )
richting Gorinchem een blauwe VFR/VTR ben niet zo goed
met Honda's (was geloof ik ook niet echt een nieuwe)
probeerde nog een foto te maken maar helaas....
gistenavond een vrouwelijker rijder gespot op de weg richting s-heerenberg ze reed op een mat zwarte motor had een zwatr pak en een zwarte helm met oortjes,kon helaas niet zien wat voor merk motor het was het kenteken begon met ms-28-.. je had geen sticker meer die heeft er volgens mij wel op gezeten want het was duidelijk te zien dat de sticker resten er nog op zaten..
wie o wie bent u.........
Arckira:
Gisteravond rond 20:00 uur op de A20/Rotterdam: Een 'zee'groene/blauwe Suzuki RF 600/900 Passagier(e) keek nogal verbaasd..zo van 'wat is dit'
Hey Willem, was jij dat Jij reed toch een kawasaki ZZR600 Jammer, wij kwamen net terug van een weekend Luxemburg met de KawasakiMerkclubNederland Ik vind 't nog steeds een mooie motor, die RF Zag er vorig jaar 1 op Assen..zwart frame en wielen en het kuipwerk (..met spitse kont..) en tank in de Horeon-Suzuki kleuren,rood/geel/zwart (..Barry Sheene, Wil Hartog, Randy Mamola..)whehehe dat was ik :D
Nog 2 MF - ers reed ik stukje mee mee, bocht langs t grote politiebureau (Terbregseplein)... leuk.
(Dit was de fiets (geen zij-kuipwerk alleen)
(Afbeelding)
Ik dark grey duc 748... heb nog naar je (jullie ) getuuterd, nix gehoord?
ehh, nee
sorry!
(ik had het denk ik te druk met andere dingen)
of heeft zx-12rob toch gelijk...
Trouwens Kawa - B, als ik zie wat jij allemaal spot, zijn dat volgens mij alleen groene Kawa's.
Vanmiddag om 17:24 op ring A10 noord zwarte Bandit. Je nam de afrit richting Volendam. Je had een zwart pak aan.