Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (11)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmm... Ik heb daar vanmorgen wel gereden... als het nu zo kwart voor acht was... en de motor blauw (en een tikje luidruchtig rommelende plofpijp) was zou het mijn XV geweest kunnen zijn. Van achteraf gezien is die zwart.
Bestuurder in een Textielpak met donkerblauwe broek en grijs/zwarte jas met grijze helm?? dan zou ik het geweest kunnen zijn.

vrouwlijker Mfster motor gespot in velp bij Road Runner motoren, Suzuki SV650s blauw
Ging weg op een R6
Ik was er op een KTM LC4 400
rond half 2, 2 uur.

het was volgens mij een erg nette en strakke naked (no offence )
een wat nieuwer model dus.

maar rij je daar vaker om dat tijdstip?
ik kom er elke week behalve de woensdag en in het weekend langs maar met mijn vertrektijden moet het wel na 8'en geweest zijn

Rond 15:10 een rode R6 op de Utrechtseweg in Zeist.

In deeltje 10 reeds gemeld:
Omstreeks 15.00 in Amsterdam vanaf het Prins Bernhardplein de Gooiseweg op. Een zwarte Mille waarvan de berijder een rood rugzakje droeg.
Nog even gegroet voordat hij de A10 richting Oosten nam en ik het viaduct onderdoor ging

Ook nog een blauwe CB-1 amsterdam uit S110

Zou ik geweest kunnen zijn als de rijder een grijze helm+zwart textiel pak droeg.

Klopt, want ik zat op die Mille.. Meer een terugspot dus

Vanmiddag om 14:00 stond ik in Zoetermeer naast een zilvergrijze BWM R1150RT. Ik zat in mijn rode Sunny, toeterde en gebaarde dat ik je had gespot, maar volgens mij dacht je op zijn minst dat je motor in de fik stond .

Sorry, het was slechts een spot

Zojuist gespot: Arckira op de Z op weg naar z'n bed en Ducman op de fiets op weg naar z'n werk
Owww wat is dat toch lekker, zo 'smorreges naar huis rijden , je bed in duiken wetende dat 'die anderen', die je tegenkomt, moeten gaan zwoegen..hè Vic..

stoplicht velsen zuid rond 17 uur kwam er een mooie zx-9r langszij en stelde zich netjes voor had ook nog wat over mailen maar met mijn doppen en gedoe hoorde ik dr niks van. De bovenkant van je spyke tas wapperde wel flink trouwens

maar goed SPOT!

ik reed op mn verhakte gsximpulse met gekanibaliseerd kontje

Laatst bewerkt:
Hahahaaa.. ja, ik dacht nog.. wat moet ie nou?? Maar toen ik wegreed had ik hem ineens door.. dat gebaar naar je ogen... Sorry dat het kwartje zo laat viel maar ik was ook een beetje afgeleid doordat m'n gas bleef hangen. Bedankt voor de spot!!!

vrouwlijker Mfster motor gespot in velp bij Road Runner motoren, Suzuki SV650s blauw
Ging weg op een R6
Ik was er op een KTM LC4 400
rond half 2, 2 uur.
Dat was anneliezzje die haar sv vandaag omruilde voor een blauwe r6
Ze was vanavond hier om haar nieuwe aanwinst te showen, ziet er erg yummie uit!

net Rond 23:00 een Honda brik bij Pathe scheveningen gespot, hij had hem naast de mijne geparkeert, ik heb een gespot briefje tussen je zadel en tank gepropt

Ook gespot, S@nchop@nz@!

Had weinig tijd om je van tevoren te spotten, was een beetje laat voor de sneak in de bios.

Kon niet zeggen dat ik de mijne (cx trouwens) naast een Kawasaki brik had neergezet

Ook gespot, S@nchop@nz@!

Had weinig tijd om je van tevoren te spotten, was een beetje laat voor de sneak in de bios.

Kon niet zeggen dat ik de mijne (cx trouwens) naast een Kawasaki brik had neergezet

Hahaha mijn motor bedoelde ik, niet mijn brik
toen ik uit zaal 6 kwam op de 3e verdieping dacht ik keek ik naar benden en dacht eens stickert op je motor te zien, dus op de 2e verdieping pakte ik zo een anzichkaartje en schreef alvast gespot op

wel genig weer eens een nieuw iemand te spotten

Owww wat is dat toch lekker, zo 'smorreges naar huis rijden , je bed in duiken wetende dat 'die anderen', die je tegenkomt, moeten gaan zwoegen..hè Vic..

my thoughts exactly
Ik zag je zo rijden ik dacht he die komt uit z'n werk en gaat naar z'n nest
Ow wacht, dat houdt in dat ik op weg ben naar m'n werk

Ik zit er niet zo mee dat er mensen zijn die nieuwere nakeds netter en strakker vinden hoor

Ik rij daar wel vaker, maar niet specifiek op dat tijdstip... Ik woon in Bodegraven en werk een paar dagen in de week bij een klant van ons in Gouda. Soms pak ik dan de snelweg, soms ga ik binnendoor via Reeuwijk. Meestal begin ik voor achten dus idd: waarschijnlijk was ik het dan niet

Gisteren rond 17:20 gespot:

Mazzia op de parkeerplaats (?).

Vanochtend vanaf het Prins Clausplein tussen de file door en een stuk door Den Haag heen (terug)gespot: een BMW met MF-sticker en topkoffer(tje), kenteken M*-X*-2*, berijder met oranje fluovestje en zilvergrijze Schuberth S1. Het is me in Den Haag helaas niet meer gelukt om naast je komen rijden om naar je nick te vragen.

Dat was anneliezzje die haar sv vandaag omruilde voor een blauwe r6
Ze was vanavond hier om haar nieuwe aanwinst te showen, ziet er erg yummie uit!

Met de aantekening dat "Anneliezzje" is veranderd in "Motor Lies"

Owja... gisteren TDMuts en DJ Alex in hun natural habitat gespot

Laatst bewerkt:
en deze persoon kwam vanuit gouda

Status
Niet open voor verdere reacties.