Hmm... Ik heb daar vanmorgen wel gereden... als het nu zo kwart voor acht was... en de motor blauw (en een tikje luidruchtig rommelende plofpijp) was zou het mijn XV geweest kunnen zijn. Van achteraf gezien is die zwart.ik DENK dat ik iemand gespot heb
ik nam afslag reeuwijk (vanuit utrecht) en ga via reeuwijk naar Gouda. en toen zag ik voor het laatste verkeerslicht in Reeuwijk (vanuit Gouda dus) een (zwarte?) naked staan. in me spiegel zag ik twee blauwe stickers op het kenteken zitten
edit: het was ongeveer 8 uur
Hmm... Ik heb daar vanmorgen wel gereden... als het nu zo kwart voor acht was... en de motor blauw (en een tikje luidruchtig rommelende plofpijp) was zou het mijn XV geweest kunnen zijn. Van achteraf gezien is die zwart.
Bestuurder in een Textielpak met donkerblauwe broek en grijs/zwarte jas met grijze helm?? dan zou ik het geweest kunnen zijn.
In deeltje 10 reeds gemeld:
Omstreeks 15.00 in Amsterdam vanaf het Prins Bernhardplein de Gooiseweg op. Een zwarte Mille waarvan de berijder een rood rugzakje droeg.
Nog even gegroet voordat hij de A10 richting Oosten nam en ik het viaduct onderdoor ging
Ook nog een blauwe CB-1 amsterdam uit S110
Zou ik geweest kunnen zijn als de rijder een grijze helm+zwart textiel pak droeg.
Klopt, want ik zat op die Mille..Meer een terugspot dus
Owww wat is dat toch lekker, zo 'smorreges naar huis rijdenZojuist gespot: Arckira op de Z op weg naar z'n bed en Ducman op de fiets op weg naar z'n werk
Hahahaaa.. ja, ik dacht nog.. wat moet ie nou?? Maar toen ik wegreed had ik hem ineens door.. dat gebaar naar je ogen... Sorry dat het kwartje zo laat viel maar ik was ook een beetje afgeleid doordat m'n gas bleef hangen. Bedankt voor de spot!!!Vanmiddag om 14:00 stond ik in Zoetermeer naast een zilvergrijze BWM R1150RT. Ik zat in mijn rode Sunny, toeterde en gebaarde dat ik je had gespot, maar volgens mij dacht je op zijn minst dat je motor in de fik stond.
Sorry, het was slechts een spot
Dat was anneliezzje die haar sv vandaag omruilde voor een blauwe r6vrouwlijker Mfster motor gespot in velp bij Road Runner motoren, Suzuki SV650s blauw
Ging weg op een R6
Ik was er op een KTM LC4 400
rond half 2, 2 uur.
Bij jurgen van dijk stond een blauwe blackbird met een MF sticker.. wie?!
Ook gespot, S@nchop@nz@!
Had weinig tijd om je van tevoren te spotten, was een beetje laat voor de sneak in de bios.
Kon niet zeggen dat ik de mijne (cx trouwens) naast een Kawasaki brik had neergezet
Leuke bike idd!Dat was anneliezzje die haar sv vandaag omruilde voor een blauwe r6
Ze was vanavond hier om haar nieuwe aanwinst te showen, ziet er erg yummie uit!
Owww wat is dat toch lekker, zo 'smorreges naar huis rijden, je bed in duiken wetende dat 'die anderen', die je tegenkomt, moeten gaan zwoegen..hè Vic..
Ik zit er niet zo mee dat er mensen zijn die nieuwere nakeds netter en strakker vinden hoor
het was volgens mij een erg nette en strakke naked (no offence)
een wat nieuwer model dus.
maar rij je daar vaker om dat tijdstip?
ik kom er elke week behalve de woensdag en in het weekend langsmaar met mijn vertrektijden moet het wel na 8'en geweest zijn
Dat was anneliezzje die haar sv vandaag omruilde voor een blauwe r6
Ze was vanavond hier om haar nieuwe aanwinst te showen, ziet er erg yummie uit!
en deze persoon kwam vanuit goudaIk zit er niet zo mee dat er mensen zijn die nieuwere nakeds netter en strakker vinden hoor
Ik rij daar wel vaker, maar niet specifiek op dat tijdstip... Ik woon in Bodegraven en werk een paar dagen in de week bij een klant van ons in Gouda. Soms pak ik dan de snelweg, soms ga ik binnendoor via Reeuwijk. Meestal begin ik voor achten dus idd: waarschijnlijk was ik het dan niet