Arckira
MF veteraan
..hij doet 't wel goed hè..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
..hij doet 't wel goed hè..
Hey, dat waren Spider, Loesje en ikzelf.. Nee, geen gezeur, idd keuvelen..hij had net zelf een Fazer gekocht ..en vertelde dattie 185km/u had gereden op de A12..
2. Gisteravond om 22:30 ook een paar MF-ers gespot op het Vredenburg in hartje Utrecht. Jullie waren gezellig aan het 'keuvelen' met een motoragent. Maakte hij geen opmerking over jullie kentekenplaat-sticker?[/b]
..was wel een beetje een vreemde hè.. Nog geslaagd ..nee ik bedoel niet of jullie een vent aan de haak geslagen hebben..Zaterdagmiddag, Forepark Leidschendam: Arckira
Hey, dat waren Spider, Loesje en ikzelf.. Nee, geen gezeur, idd keuvelen..hij had net zelf een Fazer gekocht ..en vertelde dattie 185km/u had gereden op de A12..
MF Amsterdam neem ik aan Aardig stukje van huis
Op zich waren jullie daar goed gaan zitten, op de boulevard in het centrum was het niet zo'n vrolijk aangezicht: 2 bar/dancings afgebrand daar vannacht.
Hebben jullie ons nog voorbij zien rijden Wij gingen alleen ff voor de bochtjes daar
Op zich waren jullie daar goed gaan zitten, op de boulevard in het centrum was het niet zo'n vrolijk aangezicht: 2 bar/dancings afgebrand daar vannacht.
Hij had wat problemen met het contactslot en wilde weten of ik dat ook hadHey, dat waren Spider, Loesje en ikzelf.. Nee, geen gezeur, idd keuvelen..hij had net zelf een Fazer gekocht ..en vertelde dattie 185km/u had gereden op de A12..
Yeps
Het was toch 'n prachtweer!Afgebrande bars/dancings heb ik niets van gemerkt en gezien.
Hebben jullie ons nog voorbij zien rijden Wij gingen alleen ff voor de bochtjes daar
1. Gistermiddag op de N230 (Ring Utrecht Noord) een tijdje achter een MF-er gereden op een geel/zwarte Yamaha. Ik zwaaide nog toen ik langsreed en wees naar mijn kenteken, maar volgens mij begreep je niet helemaal dat ik jouw sticker bedoelde. Anywayz.. gespot
Ik had hem wel door. Reageerde beetje laat. Thanks voor de spot! En bij deze: terug gespot!
Hopelijk bij de trajectcontroleHey, dat waren Spider, Loesje en ikzelf.. Nee, geen gezeur, idd keuvelen..hij had net zelf een Fazer gekocht ..en vertelde dattie 185km/u had gereden op de A12..
Gespot... Kato, BlackBeauty, en nog 1 op een honda alledrie bij de mcdonalds sloten
Volgende keer ff hoi komen zeggen heHopelijk bij de trajectcontrole
gespotGespot
Niels in z'n auto toen die stopte omdat die dacht dat ik pech had en ik net vanaf de middenberm van de autosnelweg (motor stond op vluchtstrook ) weer terugrende naar de vluchtstrook , ik moest even een verloren onderdeel oprapen
gespot zx6r '95 voor het T-gebouw van windesheim in zwolle met MF-sticker!!
Ik dacht, verrek mijn bike is gejat en hij staat nu hier. Maar je hebt exact dezelfde, alleen een andere uitlaat.
Wie o wie??
@sparc;dat was ikgespot: een '06 black R6 in centrum Arnhem
leuk geluidje in de willemstunnel je reed achter me(blauwe polo)
maar de opdraai van de mandelabrug was erg beschaafd