[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (11)

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W
2. Gisteravond om 22:30 ook een paar MF-ers gespot op het Vredenburg in hartje Utrecht. Jullie waren gezellig aan het 'keuvelen' met een motoragent. Maakte hij geen opmerking over jullie kentekenplaat-sticker?[/b] })
Hey, dat waren Spider, Loesje en ikzelf.. 8-) Nee, geen gezeur, idd keuvelen..hij had net zelf een Fazer gekocht ;) ..en vertelde dattie 185km/u had gereden op de A12.. :X O-)

Hey, dat waren Spider, Loesje en ikzelf.. 8-) Nee, geen gezeur, idd keuvelen..hij had net zelf een Fazer gekocht ;) ..en vertelde dattie 185km/u had gereden op de A12.. :X O-)

owh dus daar was loesje!! ze zou naar snookercentrum ozebi komen!! maar goed verloren schaap is gevonden!!

MF Amsterdam neem ik aan :? Aardig stukje van huis ;)

Op zich waren jullie daar goed gaan zitten, op de boulevard in het centrum was het niet zo'n vrolijk aangezicht: 2 bar/dancings afgebrand daar vannacht.

Hebben jullie ons nog voorbij zien rijden :? Wij gingen alleen ff voor de bochtjes daar ;) :]

Enkelen van ons hebben jullie wel gezien. Ik in elk geval wel, omdat geloof ik Viris of Extreme zat te kijken en ik dus omkeek. Leuke bochten ja, maar teveel los grind en teveel oma's opin de weg. :W

Bij jurgen van dijk stond een blauwe blackbird met een MF sticker.. wie?!

:^ Hij had wat problemen met het contactslot en wilde weten of ik dat ook had :)

En zaterdagavond voor de deur bij Oudaen in Utrecht een groene VFR. Ik denk van _fanatic?

Laatst bewerkt:
Yeps :Y :Y :Y

Het was toch 'n prachtweer!Afgebrande bars/dancings :? heb ik niets van gemerkt en gezien.

Die afgebrande bar/dancings waren op de boulevard (dus niet waar jullie zaten), maar daar zijn jullie misschien niet geweest. Anders had je het zeker weten wel gezien.

Jullie hebben je wel vermaakt in de Duin- en Bollenstreek ?

Zo juist voor het knooppunt Prins Clausplein.
een CBR400RR die hij zaterdag bij SAFE Zoetermeer had gekocht.
Nu stond hij op de vluchtstrook aan zijn benzine kraantje te kloten.

Waarom ik niet gestopt ben?? ahw 2e hands is altijd andermans problemen kopen ;)

MF Amsterdam neem ik aan :? Aardig stukje van huis ;)

Op zich waren jullie daar goed gaan zitten, op de boulevard in het centrum was het niet zo'n vrolijk aangezicht: 2 bar/dancings afgebrand daar vannacht.

Hebben jullie ons nog voorbij zien rijden :? Wij gingen alleen ff voor de bochtjes daar ;) :]

Ah nog meer grind helden :+

Sorry niet gezien. Wel een agent die wel erg enthousiast begon te zwaaien bij de laatste motor rijder (ik ;) )

1. Gistermiddag op de N230 (Ring Utrecht Noord) een tijdje achter een MF-er gereden op een geel/zwarte Yamaha. Ik zwaaide nog toen ik langsreed en wees naar mijn kenteken, maar volgens mij begreep je niet helemaal dat ik jouw sticker bedoelde. Anywayz.. gespot :)

Ik had hem wel door. Reageerde beetje laat. Thanks voor de spot! En bij deze: terug gespot!

Gespot... Kato, BlackBeauty, en nog 1 op een honda :9 alledrie bij de mcdonalds sloten

En ik had jou ook GESPOT..... :Y

Die ander was: Horney.... niet letterlijk bedoeld maar da's zijn Nick...

Gespot :P

Niels in z'n auto toen die stopte omdat die dacht dat ik pech had en ik net vanaf de middenberm van de autosnelweg (motor stond op vluchtstrook :P ) weer terugrende naar de vluchtstrook , ik moest even een verloren onderdeel oprapen :Y
:^ gespot

En verderop nog 2 motoren, ik dacht te zien een blauwe CB met sticker op de A50 ri A1 en daarachter een rode suzuki zonder sticker.

gespot zx6r '95 voor het T-gebouw van windesheim in zwolle met MF-sticker!!

Ik dacht, verrek mijn bike is gejat en hij staat nu hier. Maar je hebt exact dezelfde, alleen een andere uitlaat.

Wie o wie??

gister zag ik een stuk of 15-25 motors langskomen op de provinciale weg N320 culemborg. ik kon niet goed zien of er MF stickers op de kentekenplaten zaten, maar ik ben wel nieuwsgierig of ik misschien een MF-er heb gespot.. dus als jij zondag 2 april in de middag rond 3 uur op n320 reed. let me know..

gespot zx6r '95 voor het T-gebouw van windesheim in zwolle met MF-sticker!!

Ik dacht, verrek mijn bike is gejat en hij staat nu hier. Maar je hebt exact dezelfde, alleen een andere uitlaat.

Wie o wie??

Dat was ik dus niet, maar een klasgenoot, weet z'n nickname op MF niet trouwens.

gespot: een '06 black R6 in centrum Arnhem *O*

leuk geluidje in de willemstunnel :Y je reed achter me(blauwe polo)

maar de opdraai van de mandelabrug was erg beschaafd _O- _O- _O-

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan