[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (11)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanochtend vanaf het Prins Clausplein tussen de file door en een stuk door Den Haag heen (terug)gespot: een BMW met MF-sticker en topkoffer(tje), kenteken M*-X*-2*, berijder met oranje fluovestje en zilvergrijze Schuberth S1. Het is me in Den Haag helaas niet meer gelukt om naast je komen rijden om naar je nick te vragen.
BMW GS :?
Grote kans dan dat het Omega was.

JAAAAAAAAAAAAAAAAH dat waren wij :) van de fzrclub :P

groet dwip

Ja ik heb een aantal keertjes tussen jullie door gereden :+
heel kort maar hoor de andere waar ik mee was hebben zich langer tussen jullie in vermaakt totdat....... :X

:+

stoplicht velsen zuid rond 17 uur kwam er een mooie zx-9r langszij en stelde zich netjes voor had ook nog wat over mailen maar met mijn doppen en gedoe hoorde ik dr niks van. De bovenkant van je spyke tas wapperde wel flink trouwens ;)

maar goed SPOT! :)

ik reed op mn verhakte gsximpulse met gekanibaliseerd kontje :W

Dat was ik idd, aangenaam :) .

Maar je hoorde dus bijna niks. En tja, die tas ja |( , toen ik op de A9 reed (na die bocht van de A22 ernaartoe met 160 p/u te hebben genomen, kijk ik naar m'n schaduw op de weg en zie idd iets wapperen op m'n rug (toen had ik al zoiets van hmmmm tzal toch niet?). Toen ik bij Lemstra aankwam bleek dus dat m'n hele rugzak open was gaan staan (wonder boven wonder alles er nog in 8-) )

By the way, kheb een ZX-7R ;) , geen 9...

Verhakt en gekanibaliseerd, mooie termen :} , maar ach, het rijdt, tot de volgende spot! :W

vrouwlijker Mfster motor gespot in velp bij Road Runner motoren, Suzuki SV650s blauw
Ging weg op een R6
Ik was er op een KTM LC4 400
rond half 2, 2 uur.

Dat was ikkuh!! Mijn sv ingeruild voor de R6 *O* Yihaaa :9~

Eergisteren gespot (denk ik): 203MPH, op zijn nieuwe Triumph (zonder sticker). Op de Donau in het Forepark.

Vanmorgen gespot vanuit de bus: Ohjajoh, op de Utrechtse Baan onder de Haagse Poort rond een uur of 8

Vanochtend vanaf het Prins Clausplein tussen de file door en een stuk door Den Haag heen (terug)gespot: een BMW met MF-sticker en topkoffer(tje), kenteken M*-X*-2*, berijder met oranje fluovestje en zilvergrijze Schuberth S1. Het is me in Den Haag helaas niet meer gelukt om naast je komen rijden om naar je nick te vragen.

die wist je al ... ten minste ik herkende je wel O-)

BMW GS :?
Grote kans dan dat het Omega was.
:^

Eergisteren gespot (denk ik): 203MPH, op zijn nieuwe Triumph (zonder sticker). Op de Donau in het Forepark.

Vanmorgen gespot vanuit de bus: Ohjajoh, op de Utrechtse Baan onder de Haagse Poort rond een uur of 8

Kijk eens aan !! Ik wacht nu nog op degene die mij heeft gespot toen ik vanochtend werd aangehouden op de A10.. er reden zat motorrijders voorbij.

Ik kreeg een boete omdat ik te hard tussen de langzaamrijdende autos doorreed.. En de agent matste me nog.. want ik reed 80 waar je 50 mocht.. Maar hij kon mij alleen maar meten op 70 gemiddeld..

Kato in z'n race wagen gespot!
niet zo hard brullen met dat ding he?! ;)

Kijk eens aan !! Ik wacht nu nog op degene die mij heeft gespot toen ik vanochtend werd aangehouden op de A10.. er reden zat motorrijders voorbij.

Ik kreeg een boete omdat ik te hard tussen de langzaamrijdende autos doorreed.. En de agent matste me nog.. want ik reed 80 waar je 50 mocht.. Maar hij kon mij alleen maar meten op 70 gemiddeld..

Kreeg vorig jaar een veel leukere.....reed ook (flink) te hard, maar dat vond ie toch nie zo heel erg.
Alleen het 'slalommen over de banen' vond hij wat minder :X
Dus moest daarvoor maar boete krijgen. Ach...kan hem geen ongelijk geven O-)

Zojuist (20 minuten geleden) voor het Radboud Ziekenhuis in Nijmegen een grijze/zilveren Honda CB (s?!) en de berijder had een grijze helm met ik geloof een zwart vizier.

Ik reed op de fiets, en probeerde je nog voorbij te fietsen maar toen je naar de linkerbaan wisselde was ik je kwijt!

Waar: Haarlemmerweg, Amsterdam richting Seineweg.
Hoelaat: 11.00
Wat: Suzuki Bandit of Honda Cb (ofzo).
Kleur: Zwart, bestuurder zwarte jas en spijkerbroek.

Vandaag +/- 15:30 een MF spot.
In Den Haag op de Waldorpstraat t.h.v. het oude PTT hoofdkantoor.
Een groene Kawazaki ZXR ......???

Je zal mij niet gezien hebben.
Ik was wel op mijn bike, een Gazelle :P

Tot de volgede spot

vandaag tussen 9.30 en 12.00
waar Hoge school van Amsterdam afd Leeuwenburg

iemand had een brieffie achter mn schijfremslot gedouwd.

naam= FR@NKILL

neem ff contact op zit bij MV flevoland forum

Welke MF-er stond er om ongeveer 16.30 zo netjes in die ellenlange file tussen Zeist en Driebergen te wachten op z'n groene Ninja, terwijl ik op m'n motor een perfecte imitatie deed van een streekbus :X O-) ???

zojuist rond 17:10 in Den Haag op de Neherkade een zwarte VFR gespot die de hoek omkwam, berijder had een zwarte systeemhelm. Ik heb nog braaf naar je gezwaaid, ik stond vooraan bij het stoplicht :P

vanmiddag om en uur of 4 in de file op de A12 een rode Z750 gespot.
het was tussen zoetermeer en bleiswijk.
je hebt fluoricherende rimstriping.

Vanmiddag, net een half uurtje geleden in Den Haag.

Daar waar je bij het provinciehuis de A12 op kan, zit ook een ventweg langs het malieveld. Aan het einde, bij het stoplicht naar rechts richting CS stond een MFer. Ik zag het te laat, kan geen kenmerken noemen, maar probeerde nog even te zwaaien.

GESPOT :W

Vanmiddag, net een half uurtje geleden in Den Haag.

Daar waar je bij het provinciehuis de A12 op kan, zit ook een ventweg langs het malieveld. Aan het einde, bij het stoplicht naar rechts richting CS stond een MFer. Ik zag het te laat, kan geen kenmerken noemen, maar probeerde nog even te zwaaien.

GESPOT :W

Hey dat was ik *D

Hmm.. ik dacht dat ik net ook post geplaatst had, maar blijkbaar iets fout gegaan B|

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan