Hengel
MF veteraan
- 7 jan 2005
- 4.269
- 0
toevallig een zilver grijze kawasaki zx6r onder het gouwe aquaduct21.30 net voor reeuwijk op de A12 een grijze ??? geen idee, kon het niet 123 zien...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
toevallig een zilver grijze kawasaki zx6r onder het gouwe aquaduct21.30 net voor reeuwijk op de A12 een grijze ??? geen idee, kon het niet 123 zien...
toevallig een zilver grijze kawasaki zx6r onder het gouwe aquaduct
wanneer: gistermiddag in de zon
wat: cagiva raptor
waar: hartje van Schiedam, na de rotonde richting stoplichten.
vermoeden dat dit oppie was
ik reed iig ook rond dat tijdstip daar.nou... volgens mij niet... leek mee meer een suzuki sv achtige motor, wel met topkuip maar geen onderkuip... sorry, meer kan ik er ook niet van maken
klopt
reed ik achter jou
Vanmiddag overigens in Spijkenisse rond 13:15 een CBR RR ???
Paars/rood.
U is gespot maar dat had je volgens mij wel begrepen
klopt
reed ik achter jou
Vanmiddag overigens in Spijkenisse rond 13:15 een CBR RR ???
Paars/rood.
U is gespot maar dat had je volgens mij wel begrepen
Misschien Base gespot in Den Helder ongeveer 1,5 uur geleden. Bij het centraal station hoorde ik een 2 cilinder aankomen en aan de zwarte motor en de contouren van rijden en motor dacht ik hem te zien. Kan em ook niet zijn, maar wel een heeeeeel vet geluid
Hé dat was ik. Ben sinds lange tijd weer ff wezen rijden en heb het hele eind weer met een grote grijns gereden Het was trouwens een zx-6r (mischien nog een keer kijken voor een ander jasje, rood en groen gaat toch niet echt helemaal samen )
Is trouwens de eerste keer dat ik op de openbare weg ben gespot
daarstraks rond 16:50 in Ommen in de julianastraat 2 m-f'ers gespot, ik was die idioot die jullie inhaalde/naast jullie kwam rijden en keihard "JE BENT GESPOT" schreeuwde
wie o wie waren dit?
Dat was ik samen met Piet Zahutdaarstraks rond 16:50 in Ommen in de julianastraat 2 m-f'ers gespot, ik was die idioot die jullie inhaalde/naast jullie kwam rijden en keihard "JE BENT GESPOT" schreeuwde
wie o wie waren dit?
Spot 2:
Vanmiddag gespot op 't Langevelderslag te Noordwijk aan Zee enkele MF'ers. Waaronder een zwarte R6 2006, een Suzuki en nog een paar andere motoren met en zonder stickers.
Wij reden langs met een rode R6 (2001), een blauwe R6 (2005) en mijn Kawa.
Inderdaad zijn we daar vanmiddag geweest!
FF een ritje met de MFA! Maar het was geen R6 maar een R1, dat zal MR. Marf niet leuk vinden
2X cbr 600 zwart: Xtreme+Viris(Viris waar blijft je sticker?)
1X Zwarte Fireblade:Insane+MRND-X
1x suuz gsx 750:Capoerist
1X blauwe R1: R1co
1x Zwarte VFR: VFRr
1X CB450: suephafly