[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (11)

Status
Niet open voor verdere reacties.
toevallig een zilver grijze kawasaki zx6r onder het gouwe aquaduct O-)

nou... volgens mij niet... leek mee meer een suzuki sv achtige motor, wel met topkuip maar geen onderkuip... sorry, meer kan ik er ook niet van maken ;(

wanneer: gistermiddag in de zon 8-)
wat: cagiva raptor
waar: hartje van Schiedam, na de rotonde richting stoplichten.

vermoeden dat dit oppie was :?

:Y klopt
reed ik achter jou :?

Vanmiddag overigens in Spijkenisse rond 13:15 een CBR RR ???
Paars/rood.
U is gespot :Y maar dat had je volgens mij wel begrepen ;)

Laatst bewerkt:
nou... volgens mij niet... leek mee meer een suzuki sv achtige motor, wel met topkuip maar geen onderkuip... sorry, meer kan ik er ook niet van maken ;(
ik reed iig ook rond dat tijdstip daar.
miss tot een volgende keer ;)

Paars/rood.

Nope..je kwam de rotonde af en je ging richting centrum
Ik ging de rotonde op met een TNT ford transit :Y
was aan het werk 8-)

Paars/rood.

MWha ja zekers ,ik zag jullie al staan en toen zag ik in een flits een mf sticker :)
Het is een 600rr :) ,leuk om je gespot te hebben of gespot te zijn.Zit trouwens een fijngeluidje in je bike en die aprillia mocht er ok wel wezen :)

Gespot :P

Niels in z'n auto toen die stopte omdat die dacht dat ik pech had en ik net vanaf de middenberm van de autosnelweg (motor stond op vluchtstrook :P ) weer terugrende naar de vluchtstrook , ik moest even een verloren onderdeel oprapen :Y

Gespot, geen idee wat voor motor wit met roze of rood d8 ik, je reed nog ff achter mij, ik in rooie polo met motor stickers op de achterkant + mf stickers.
Je had een textiel pak aan en een zilverkleurige helm op je bol, was rond 14:00 uur op de Nollenweg in Alkmaar.

Vanmiddag rond kwart voor vier in Berkel&Roodenrijs: Blauw-witte sportfiets met bestuurder in dito pak die ons (ik en drie niet-MFérs met een Zwarte BMW K75-RT, een zwarte CBR1000F, een groene NTV met volle kuip en ik op m'n XV-Brik. De CBR en de XV reden met duo) inhaalde (en even doortrok) op het moment dat we net een parkeerplaatsje opdraaiden voor een pauze. Volgens mij had je de stickert bij mij ook gezien want volgens mij toeterde je even.

De grote vraag: Wie was het??

Laatst bewerkt:
Misschien Base gespot in Den Helder ongeveer 1,5 uur geleden. Bij het centraal station hoorde ik een 2 cilinder aankomen en aan de zwarte motor en de contouren van rijden en motor dacht ik hem te zien. Kan em ook niet zijn, maar wel een heeeeeel vet geluid :}

nope wasn't me. :)

Vanochtend bij de mac kadoelen 21 verzopen horneteers gespot :P en 4 andere motoren, later op een terras in Hoorn 25 zon aanbiddende m-f ers gespot

:W

daarstraks rond 16:50 in Ommen in de julianastraat 2 m-f'ers gespot, ik was die idioot die jullie inhaalde/naast jullie kwam rijden en keihard "JE BENT GESPOT" schreeuwde *O*

wie o wie waren dit?

Zondagmiddag om 16:30 in Achterveld, een zwarte TLR 1000 met sticker, samen met een andere motor zonder sticker. Jullie sloegen af richting Terschuur, wij kwamen net vanaf de andere kant aanrijden.

Zaterdagmiddag, Forepark Leidschendam: Arckira *D

Hé dat was ik. Ben sinds lange tijd weer ff wezen rijden en heb het hele eind weer met een grote grijns gereden *D Het was trouwens een zx-6r (mischien nog een keer kijken voor een ander jasje, rood en groen gaat toch niet echt helemaal samen ;) )

Is trouwens de eerste keer dat ik op de openbare weg ben gespot :+

Nou, uhmm gefeliciteerd dan maar *O* :+

daarstraks rond 16:50 in Ommen in de julianastraat 2 m-f'ers gespot, ik was die idioot die jullie inhaalde/naast jullie kwam rijden en keihard "JE BENT GESPOT" schreeuwde *O*

wie o wie waren dit?

Jaaaah! Dit waren wij! Ik op de cbr 600F en G_U_U_S op de cbr 1100XX superblackbird

Bij deze teruggespot!!

wie o wie waren dit?
Dat was ik samen met Piet Zahut

:P

[edit]Piet wasterook al[/edit]

Spot 1: een toerbuffel, model Valkyrie :? , gespot met sticker bij 't MotorKledingCenter te Zoeterwoude.

Spot 2:
Vanmiddag gespot op 't Langevelderslag te Noordwijk aan Zee enkele MF'ers. Waaronder een zwarte R6 2006, een Suzuki en nog een paar andere motoren met en zonder stickers.

Wij reden langs met een rode R6 (2001), een blauwe R6 (2005) en mijn Kawa.

Gespot... Kato, BlackBeauty, en nog 1 op een honda :9 alledrie bij de mcdonalds sloten

Vandaag gespott!!! afslag Apeldoorn -zuid om 18.10
een zwart/oranje fzr/yzf , en nog een yzf volgens mij...donkere kleur..beetje vaag, maar wel allebei met stickers!!dus bij deze gespot! :] :]
volgens mij gingen jullie naar de Mac. :X

Spot 2:
Vanmiddag gespot op 't Langevelderslag te Noordwijk aan Zee enkele MF'ers. Waaronder een zwarte R6 2006, een Suzuki en nog een paar andere motoren met en zonder stickers.

Wij reden langs met een rode R6 (2001), een blauwe R6 (2005) en mijn Kawa.

Inderdaad zijn we daar vanmiddag geweest!
FF een ritje met de MFA! Maar het was geen R6 maar een R1, dat zal MR. Marf niet leuk vinden _O-

2X cbr 600 zwart: Xtreme+Viris(Viris waar blijft je sticker?)
1X Zwarte Fireblade:Insane+MRND-X
1x suuz gsx 750:Capoerist
1X blauwe R1: R1co
1x Zwarte VFR: VFRr
1X CB450: suephafly

Inderdaad zijn we daar vanmiddag geweest!
FF een ritje met de MFA! Maar het was geen R6 maar een R1, dat zal MR. Marf niet leuk vinden _O-

2X cbr 600 zwart: Xtreme+Viris(Viris waar blijft je sticker?)
1X Zwarte Fireblade:Insane+MRND-X
1x suuz gsx 750:Capoerist
1X blauwe R1: R1co
1x Zwarte VFR: VFRr
1X CB450: suephafly

MF Amsterdam neem ik aan :? Aardig stukje van huis ;)

Op zich waren jullie daar goed gaan zitten, op de boulevard in het centrum was het niet zo'n vrolijk aangezicht: 2 bar/dancings afgebrand daar vannacht.

Hebben jullie ons nog voorbij zien rijden :? Wij gingen alleen ff voor de bochtjes daar ;) :]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan