[Centraal] MF'er gespot! Deel 24

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W
That's me *D
Was op weg naar Assen, ff SBK training kijken :P

Op de terugweg ook nog 2 Spotjes

Op de A28 rond 17.30 / 18.00uur
Een Blauw/witte GSX-R 600/750
En een Bandit met Kuip als ik het goed zag
Jullie reden een tijdje bij elkaar maar hoorde dat volgens mij nie :?

iig jullie zijn Gespot :W

:o Het was een GSX-R 1000 vriend :( :+

Bedoelde jij die zwarte Suzuki V-Strom?
Dat is mn vader, en die hoorde dus bij mij ;)

Als je die andere motorrijder (geen idee wat voor motor dat was) bedoelde, die
hoorde idd niet bij ons :)

Laatst bewerkt:
Een verse spot! Zo´n 5 minuten geleden in de bruisende stad Winkel. Een blauwe Alfa Romeo 146 met een kentekenplaat stickertje :Y .

Bij het winkelcentrum gaf je heel harteloos geen voorrang aan ons :+ .
Ik zat in de gele Renault twee auto´s achter je... :W

Laatst bewerkt:
vandaag zag ik staan bij Kalsbeek Motoren in Zwolle een Honda Fireblade met stickertje.... :W

:o Het was een GSX-R 1000 vriend :( :+

Bedoelde jij die zwarte Suzuki V-Strom?
Dat is mn vader, en die hoorde dus bij mij ;)

Aah toch een 1000 my bad :+ Ik twijfelde tijdens et tikken al ;)
En bedoelde idd de V-Strom :Y

Spot vanuit koekblik :W Tijd: 18:40 Kenteken: MP-D*-92 Reed stuk achter je in Gouda op de Burgemeester van Reenensingel. Je ging linksaf de Ridder van Catsweg op.

En daarnet Doelwit gespot :W bij de Mitsubiti dealert in Waddinxveen. Je was ff je achterband aan het misbruiken rondom het coencoop terein. Nadat je al een aantal keren was langsgereden en gezwaaid had kwam je ff langs bij me. Nog ff praatje gemaakt waarna je verder ging met je achterband slopen _O-

Aah toch een 1000 my bad :+ Ik twijfelde tijdens et tikken al ;)
En bedoelde idd de V-Strom :Y

Ik zag nogal laat dat jij een MF'er was... eigenlijk zag ik het pas
toen jij het gas erop zette :P

Mn pa weigert het stickertje eraf te halen, de Strom is mijn ouwe fiets namelijk :+

Zat jij trouwens aan het eind van de middag ook op de GT tribune? mn pa dacht
je namelijk te herkennen aan je pak.

Laatst bewerkt:
Vandaag gezien bij Bandimex in Rotterdam een Kawa ZX-*R 99 serie volgens mij, groen met wit.
Stond binnen op de paddockstand, ik kwam rond een uur of 2 een collega afzetten voor de zilveren Transporter.

@ MF'ers rond 16:45 tussen de file door vanaf Utrecht richting Gorinchem ter hoogte van het Esso station vlak voor klaverblad/knooppunt Gorinchem. De 2e rijder was meen ik een Kawasaki. Beide bestuurders droegen een geel hestje.

ok, een beetje vage spot:
Rond 17.45 op het kruispunt van de Alkemadelaan naar de Laan van noi (je ging rechtdoor :P )
Ik stond vooraan op de N44 richting wassenaar.
Ehm, het was een zwarte of donkere motor....zag het stickertje pas toen je al over de kruising was....
Ik gok dat ik dat ben geweest :) :W

om 18:15 bij schueler in nijkerk stond er ééntje, zag alleen het kenteken, de rest zat verscholen achter de pomp :P

en deze op assen

full

goed he... is een nieuwe moderne interpretatie... :Y

Kan wel merken dat daar het bolwerk van het Calvinsme is ;)

Alleen het laatste gedeelte van mijn naam is blijven hangen....

Ow jah, piccie (das dus kort Engels voor plaatje ;) )

LILANIE_250408.jpg

Laatst bewerkt:
Ollee gespot op Scheveningen vandaag *O* en nog een MF-er? :+

Laatst bewerkt:
22:30 in amsterdam centrum langs de amstel... donkere transalp geloof ik in ieder geval een all-road gespot. ik fietsde en riep nog GESPOT!! maar ik weet niet of je het hebt gehoord :p

Ben het type motor vergeten maar in ieder geval iemand met bijrijder, rond half 9 's avonds op de steynlaan in Zeist, ik stond bij bezorgrestaurant An-Tong te bellen.

Kan wel merken dat daar het bolwerk van het Calvinsme is ;)

Alleen het laatste gedeelte van mijn naam is blijven hangen....

Ow jah, piccie (das dus kort Engels voor plaatje ;) )

[afbeelding]

ik zei toch al dat ik het ff gewoon niet door had... had eerder zoiets van 'wat doet die vent moeilijk, er zijn nog 3 pompen vrij.. ik ben zo weg hoor'

maar ik vond het wel heel leuk... ;) en dat je een foto nam is me niet eens opgevallen... _O-

wanneer: net ca 10 minuten geleden
waar: Amsterdam, hoek Spaarndammerstraat/Tasmanstraat
wat: geen idee, kon alleen nog zien dat ie blauw was. leek op iets van een honda hornet...

je stond eind van de spaarndammerstraat voor het stoplicht en ging rechtsaf de tasmanstraat op richting centraal station. ik liep(!) daar op de stoep :9

GESPOT :W

dat was ik dan :W tnx voor de spot ;)

om 18:15 bij schueler in nijkerk stond er ééntje, zag alleen het kenteken, de rest zat verscholen achter de pomp :P

en deze op assen

[afbeelding]

Hé da's de mijne. Tnx voor de spot. Ben er nog twee dagen, dus wie weet nog een keer? :W

Maar ehh als jij daar liep, was jij dan met de auto?????

Groeten,

F J Erretje

Hé da's de mijne. Tnx voor de spot. Ben er nog twee dagen, dus wie weet nog een keer? :W

Maar ehh als jij daar liep, was jij dan met de auto?????

Groeten,

F J Erretje

ssst... nie door vertellen he :$

maar vandaag met de motor hoor! *O* zet ik um wel naast de jouwe! :9

Gisteravond, rond kwart voor 8. Ik zat in mijn koekblikkie, kwam twee motoren tegen waarvan in elk geval de achterste een sticker had. Beide racers dacht ik zwart, die met sticker vermoed ik een R1? Had het een beetje te laat door :z
Waar: Twello, burg. v.d. Feltzweg in de richting Deventer. Vlak voordat jullie achter op de file reden.

Gisteravond, rond kwart voor 8. Ik zat in mijn koekblikkie, kwam twee motoren tegen waarvan in elk geval de achterste een sticker had. Beide racers dacht ik zwart, die met sticker vermoed ik een R1? Had het een beetje te laat door :z
Waar: Twello, burg. v.d. Feltzweg in de richting Deventer. Vlak voordat jullie achter op de file reden.

:W :W waren ik en KPL O-)

vandaag bij Zelhem: Ivo & Henrieke op de ZX12 ;) :W

Laatst bewerkt:
Vanmiddag (rond 13.00 ofzo?) op de A4 richting den haag voor de schipholtunnel: Twee motoren met sticker.
Ik toeterde even kort vanuit de rode opel astra, jullie hadden het door :)

Een wit/blauw suzuki (600?) en een yamaha, beide sportief model. (modellen ben ik niet in thuis)

Bij deze, gespot! :W

He, 300 km afgelegd.. door zoeterwoude-rijndijk, amsterdam, almere, weet ik veel waar allemaal .. geen spot.

Wel een politiewagen of twee die om een gecrashde motor stonden, zo'n 100 meter van m'n huis.. zag er uit als een Gele fazer uit 2001 oid. Overal olie en benzine :/

En op de terugweg naar Almere.. ik zag de traumahelicopter al over de A4 boven me vliegen.. en toen was het filerijden.. aan het eind van de file, 5 politiebusjes :o

(en toen ging de brug bij woudenberg open.. en natuurlijk als eerste weg.. lege A1 voor me!).

Maar geen spot :N

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan