[Centraal] MF'er gespot! Deel 24

Status
Niet open voor verdere reacties.
was hem bijna vergeten...
woensdag 3 april
10.15u
A13 richting rotterdam
groene kawa ninja

met een enigzins anders gekleurde onderkuip aan de rechterzijde

ik in koekblik :W

full

Gespot Franzy van topic haarlem en omstreken.
Leuk dat je even langs kwam en mooie motor:)

Gespot...

zwart Honda VFR... in Emmen / Nieuw Amsterdam...
vanaf Nw. A'dam achter je gereden... na het 50km stuk voor Emmen hek je ingehaald... O-)

*D

Laatst bewerkt:
Net op de Hogeweg in Amersfoort een blauwe supersport. Geen idee wat het was, ik zag hem vanaf mijn keukenraam op 6 hoog :P

Noordwijk Rond 1 uur dacht ik. Een groene kawasaki.
Deed het een gebaar van gespot. Maar volgens mij begreep je het niet helemaal. Dus denk ga voor je rijden zie je mijn sticker. Maar heb je toen niet meer gezien.

Ben je gestopt om de motor te checken?????

grtjes.

vandaag even rondje wezen rijden en stickertje gezien.

Waar ik denk dat het lekkerkerk was en anders een plaatstje daar in de buurt.
Weet alleen niet wat voor motor et was :?
Zo en zo het was een wat ouderre motor hij was Rood met Zilver. ( denk bouwjaar rond 1988 ofzo )

Jullie waren aan het knutsellen/schoonmaken?

Ik kwam langs rijden en keek in me spiegel en zag je sticker. Dus kneep even koppeling in en even gas geven toen keken jullie op.

Wanneer : Gisteren (vanmorgen) 1:30u .

Waar : Helmond op `t Havenplein.

Wat: Yamaha met Mallboro stickers op de kuip.

Wie ?.......................

Zojuist vanaf een terrasje en vanachter een groot glas witbier een aantal MF-ers tegelijk gespot: de begeleiders van de Bata444-race! Jullie waren te snel bij je motoren weg om nog aangesproken te worden, dus bij deze. GESPOT!! :W *O*

Vanmiddag omstreeks 3 uur op de A9 bij Castricum een Suzuki Srad zwart/goud ik zwaaide nog naar je :W en ging er af bij het bezinestation.

was hem bijna vergeten...
woensdag 3 april
10.15u
A13 richting rotterdam
groene kawa ninja

met een enigzins anders gekleurde onderkuip aan de rechterzijde

ik in koekblik :W

[afbeelding]

Als de persoon op deze Kawa vandaag nog bij Martijns Motorkleding in Rotterdam is geweest, heb ik hem waarschijnlijk ook gespot. Edit: Laat maar.. lees nu dat je die woensdag gespot heb |( /Edit:

Genoeg spots vandaag.... op de A16 richting Rotterdam, bij Martijns Motorkleding en bij de Safe in Rotterdam. Heb niet bijgehouden welke motoren het allemaal waren :)

Laatst bewerkt:
2 spotjes vandaag bij Huybers Motoren in schijndel:

kawagroene motor (streetfigher) met kenteken MH-NG-XX, berijder ook in het groen, stond net buiten de poort
antraciet?? motor (niet goed gekeken maar kon type ook niet thuisbrengen, volgens mij naked met ruitje), mr-vd-xx,kwam net aanrijden toen ik wegging (ikke blauwe bandit met schoenendoos achterop, oranje jack)

gespot om uurtje of 1 op de A1 thv muiden rode r6/r1 met rugzak en oranje/rode helm....

daarna om kwart over 5 op de A1 wachtend voor de brug bij nuiden en zwarte ss en een rode blade?

Waar: heemskerk bij het europaplein
Wat: 3 x supersports waarvan 2 met duo en sticker
tijd: rond 17:00

gespot :W

Vanmiddag (rond 13.00 ofzo?) op de A4 richting den haag voor de schipholtunnel: Twee motoren met sticker.
Ik toeterde even kort vanuit de rode opel astra, jullie hadden het door :)

Een wit/blauw suzuki (600?) en een yamaha, beide sportief model. (modellen ben ik niet in thuis)

Bij deze, gespot! :W

Yes, dat waren m'n vriendje R1enzo en ik! Hij op een blauwe R1, ik op een Gixxer, een 600 inderdaad. Had eerst niet door waarom je toeterde, tot ik je stickert achterop zag. ;-)
We waren ff op weg naar Bruggeman en Goedhart, ff kwijlen bij al dat moois daar.

Bij deze teruggespot! :W

Net een MF-fer gespot in Helmond

Je ging bij het stopverkeerslicht linksaf langs het nieuwe kanaal, ik kon nog net gespot zeggen voor het groen werd en je ging de eerstvolgende gelegenheid Helmond weer in.

Wat voor motor? - weet ik niet :+ Ging te rap
Weet wel dat je een duopassagiere had.

Vanmiddag bij Lemstra Motoren in Alkmaar.
Een zwart grijze 2005 R1.

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst :W

vandaag bij Huybers Motoren in schijndel:
antraciet?? motor (niet goed gekeken maar kon type ook niet thuisbrengen, volgens mij naked met ruitje), mr-vd-xx,kwam net aanrijden toen ik wegging (ikke blauwe bandit met schoenendoos achterop, oranje jack)

kenteken klopt wel, maar antraciet...
wel: goudkleurig frame, rood met wit plastic, en blauwe velgen. :?

wat: Blauwe naked (een Hornet? Nessy misschien?), berijder had een grijzig leren pak;
waar: Zaandam, kruispunt bij het AH hoofdkantoor;
hoe laat: 15:00 - 15:30

en nog een waarvan ik niet zeker weet of er nou een stickertje achterop zat of niet, maar toch maar ff neerpleuren.
wat: een SS, berijder met grijs leertje groette me nog.
waar: In het centrum van Zaandam, op de Wilhelminabrug
hoe laat: iets voor drieeen

Laatst bewerkt:
zojuist bij de molen in wijk bij duurstede, een donker groene honda met sticker, ik kwam je tegemoet op een zwarte yamaha thunderace. gespot! :W

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan