(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

routes.....altijd leuk...

ik doe (deed) heel vaak: Scheveningen, S200 -> N440 -> N14 -> N44 -> A44 -> A4 -> N201 en vv.
(ook varianten daarop over A12/A4 of door de geestgronden, Lisse, Wassenaar DHg...)

ook vaak: S200 -> A12 -> A4 -> A13 -> S113 -> S100 (of varianten daarop, A4/A20...)

en af en toe: DHg - Apeldoorn, DHg - Arnhem en DHg - Eindhoven, via allerlei routes.
en familiebezoek richting Walcheren (er zijn wel 3 hele varianten om Zld in te rijden...)

( en praat me niet van die intelligente lockdown, en de ontwenningverschijnselen..)

Sinds 19 Feb dus 7000km gereden, en ... ben niet gespot en heb niets gespot...
=> Meer Stickers!
 
Als je nou vanavond ff naar brug 2 rijdt dan wil ik je wel ff spotten hoor. :+
hah.
vanavond heb ik "een date"... ja, dat kan nog tegenwoordig.

en die brug.. ik gebruik af en toe die taal... maar die omgeving kom ik niet vaak.
Ligt niet op 1 van mijn doorgaande routes...
 
Zojuist in het centrum van alphen a/d rijn een mf-er gespot. Volgens mij een oude cbr ofzo? Hopelijk geen prent voor je op de deurmat omdat je daar niet mag komen en er camera handhaving is.
 
Ik hoor erbij!!! XD
15866079723976780827715501627987.jpg
 
A20 Gouda > Hoek van Holland bij het Gouwe Aquaduct vandaag om 18:00 een wit-rode Suzuki GS 500.
Bestuurder met felgele helm. Gespot! :W Ik ging in het koekblik (rood-witte Mini Cooper) de A12 op daar.
 
Vanmiddag rond 17:15 een rode bandit op de A27 bij Oosterhout/Breda
Als ik het goed onthouden heb was het kenteken MH-GT-49 *GESPOT*

Ik was op de blauwe Suzuki Gsx-s 750 (met Kawasaki jas 😬) zonder sticker.

Ik haalde je in want ik had haast, moest eigenlijk om half zes thuis zijn....

Lang geleden dat ik iemand gespot heb, misschien toch ook maar weer eens een sticker bestellen!
 
Ik rijd trouwens regelmatig de A73/A50/A15 vv, klein stukje van 25km dat weet ik, maar wel met een www.motor-forum.nl sticker op mijn zwarte Schubert C3 BasicPro.
 
Terwijl ik de vanaf de A15 de A4 opdraaide rond 07:10 werd ik ingehaald door een zilvergrijze mb-32-**, zwart-groene helm
 
Vanmiddag rond 14 uur een rode sportmotor op de A15 richting Rotterdam, dacht in de snelheid een Aprilia te herkennen. Je reedt de Botlekbrug op, ik zag je omhoog rijden toen ik de tunnel in reedt.
 
Buiten "Coronatijden" rijd ik daar ook dagelijks, ook met een rode Bandit. Maar dan een uur eerder en in tegenovergestelde richting, vandaar dat er een belletje ging rinkelen ;)
 
Vanmiddag rond 17:15 een rode bandit op de A27 bij Oosterhout/Breda
Als ik het goed onthouden heb was het kenteken MH-GT-49 *GESPOT*

Ik was op de blauwe Suzuki Gsx-s 750 (met Kawasaki jas 😬) zonder sticker.

Ik haalde je in want ik had haast, moest eigenlijk om half zes thuis zijn....

Lang geleden dat ik iemand gespot heb, misschien toch ook maar weer eens een sticker bestellen!

Dat was ik! Dankje voor de spot *O* Dacht al dat je een beetje haast had haha. Ik rij dat stuk meerdere malen per week, dus hou me inmiddels meestal wel aan de snelheid. Zou die sticker gewoon lekker plakken joh ;)
 
Beetje laat, maar afgelopen zondagmiddag een fireblade op leeftijd (mid 90's) op het Hugo de grootplein in Amsterdam. Tijd geleden dat ik een stickertje zag!
 
Woensdagmiddag omstreeks 13:30 in Rucphen op het troittoir bij het schuurtje waar wel vaken motoren staan, net voor de bocht bij de Jeu de Boules baan. (sjezus, hoe schrijf je dat) Een sportmotor met veel geel in de kuip. Met sticker, uiteraard.
 
Vanmiddag rond een uur of 3 bij de brug van West-Knollendam een groene Street (of Speed?) Triple gespot met sticker, je stond zelf naast je motor.
Ik reed langs op een blauwe TDM en zag toevallig in mn ooghoek je sticker zitten :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan