(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

Zojuist op de dijk bij Zalk een zilver gele Honda 👋 Ik was aan het grasmaaien in de tuin 😅
 
In Gouda - wie?

DSCF7524.jpg


DSCF7525.jpg
 
Die stond er in ieder geval niet meer om 14:00. Nog een rondje over de parkeerplaats gelopen en even bakkie gedaan.
Was nog relatief druk ook al zeg ik het zelf.
 
Gisteren rond 13:50 op de kruising bij Heenvliet.
BMW met stickert, je reed samen met een Triumph(?) 900 zonder stickert.
1000032577.jpg

Reed nog een stuk achter jullie, op de brug bij Brielle waar ik richting Maasvlakte moest, reden jullie richting Rozenburg. Reed in een dikke zilvergrijze Cuore, tuuterde nog, maar zag geen reactie. In ieder geval nog gespot :W
 
Gisteren rond 13:50 op de kruising bij Heenvliet.
BMW met stickert, je reed samen met een Triumph(?) 900 zonder stickert.
Bekijk bijlage 1990843
Reed nog een stuk achter jullie, op de brug bij Brielle waar ik richting Maasvlakte moest, reden jullie richting Rozenburg. Reed in een dikke zilvergrijze Cuore, tuuterde nog, maar zag geen reactie. In ieder geval nog gespot :W
Apart dat 9.1 geen licht geeft?
 
Why Do LED Lights Flicker? LED drivers not only operate as a system that manages current but also as a protection pad. Defective drives can cause LED flickering because they will be more susceptible to heat over time. Loose wiring or loose bulbs can cause the blinking LED lights.

Uuuuh oke…

Toch raar verhaal. Draad zit los of lamp zit los en toch knippert hij.. Hmm
 
En hoe vaker het LED knippert, hoe feller het lijkt te branden. Op filmpjes van auto's/motoren met LED verlichting kun je dit ook goed zien.
 
En hoe vaker het LED knippert, hoe feller het lijkt te branden. Op filmpjes van auto's/motoren met LED verlichting kun je dit ook goed zien.
Nee toch? Hij maakt er geen gemiddelde spanning van. Hoogte van de spanning bepaald de felheid. Puls bedoel ik aan / uit. Niet in hoogte 50%
 
Toch wel

Pulse Width Modulation (PWM):PWM is a popular technique used for dimming LED lights. It works by rapidly switching the LED on and off at varying intervals. The longer the LED is on, the brighter it appears, and vice versa.
 
Jeetje ik leer weer een hoop vandaag

It's the forward current that determines the brightness of an LED, not the voltage. In the case of an LED current vs luminous intensity is pretty linear, that is to say 2x the current 2x the brightness. If you want to control the brightness of a LED, you need to control the current flowing through it.

Dan zou je denken dat je dit kan doen met een regelbare weerstand? Maar dat kan dus ook weer niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan