[centraal] MF-er gespot post het hier deel 53

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik spot wel vaker mf-rijders naar Schiphol alleen de auto is te traag haha
als ik op de motor ga dan parkeer ik bij Sheraton en jij? Dus gewoon sticker plakken.

Bij de security aan het hoofd van de B-pier.
Op de routre naar mijn werk word ik toch nooit gespot. Op de mooiweer motor blijft hij wel zitten hoor.
 
En ik had je vorige week donderdag (20 maart) ook nog gespot bij MZ, dus dat is nummer 4. ;)

Verder stond ik vorige week donderdag rond een uur of 5 ofzo pal achter een MF'er bij de Stadschouwburg in Utrecht. Je groette mij nog en ik groette terug. :)

Je probeerde aardig door het verkeer heen te drukken. Had je haast? Ik wilde nog proberen om voor je te komen zodat je mijn sticker ook nog zou zien, maar dat lukte niet. Kenteken was XX-01-ZS. :)

Gespot! :W

4 keer in één week *O* Alleen jammer dat ze niet rijdend zijn..
 
Zonet op de A2, je nam afslag Vught en ging bij Den Bosch de rondweg op (ik ging naar links). Kenteken 37-MB-FT, rood met witte CBR 600f. :W

Oh ja je mag je kenteken wel eens wassen :Y
 
vanochtend om 06:45 op de grootambacht weg in R'dam een GSA met koffers. Stond voor een drukkert. Ik moest bij de buren zijn.
 
"Gespot hé"

zeker gespot... hier een fotospot terug :o

0igJwaE.jpg


Lens lijkt viez :/ morgen schoonmaken :+
 
Laatst bewerkt:
1e spotje

Wat: Oranje kawa z10000
Kenteken: ML-**-79
Waar; bij Scarpa

2e spotje

Wat: zwarte motor :-)
Waar: brug over de noord richting Zwijndrecht.
Tijd: 17:40uur
Bijzh; we was druk naar je tegenliggers aan het kijken die in de file stonden.
 
A28 bij Amersfoort tussen afrit 5 en 6, 21.15, ik toeterde 4x. Lastig duidelijk te maken in het donker maar gespot :+ (grijze peugeot partner)
 
Laatst bewerkt:
YXl1nih.jpg


Zilverkleurige Yamaha Fazer.
Cliqview/Irondata in Hoofddorp
MZ-05-**

Wist niet dat ik onder hetzelfde dak werkte als een mede-MF'er :W
Ik kom ook af en toe op de fiets, maar aangezien mijn kenteken een nare 1 in de hoek heeft staan, past er geen MF-sticker meer bij :X
 
Gisterenmiddag rond half 6: A27 richting Alemere, bij de afrit Ring Utrecht. Ik stond op de hoofdrijbaan te chillen in de file, jij reed er langs op de afrit. Werd nog getoeterd en gezwaaid, dus denk dat mijn sticker ook wel is gespot :W
 
Het vorige filmpje dat je van me maakte was een stuk spectaculairder... O-)
(Kreeg ik allemaal commentaar op. _O- )

hahaha idd ik reed ook wat langer achter je. Als je even door geeft wanneer je waar rijd dan rij ik wel achter je om je te filmen ;) en dan kan je het zo spectaculair maken als jij zelf wil
 
Laatst bewerkt:
Eerder vandaag werd op de Slotlaan in Zeist een FZ8 gesignaleerd, voozien van een MF-sticker.
De berijder ervan droeg een rugzak en had wenkbrauwen.

:W
 
Eerder vandaag werd op de Slotlaan in Zeist een FZ8 gesignaleerd, voozien van een MF-sticker.
De berijder ervan droeg een rugzak en had wenkbrauwen.

:W

Dat was ik! Bedankt voor de spot :W
Ennehh, tijd om te epileren, begrijp ik?
 
Haha! Ik vermoedde al dat het wederom deze fiets betrof.
En epileren is geenszins nodig, want alle mannen die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met brauwen zijn.

En wie wil dat nu niet?

:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan