[centraal] MF-er gespot post het hier deel 53

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag rond de middag op het Californiëplein in Schalkwijk, Haarlem een motorrijd(st?)er in een leren beige motorpak en volgens mij op een Magna maar dat weet ik niet zeker.

Ik was aan het werk en zag door het raam de motor en toen ik deze nakeek viel mij de sticker op.
 
Vanmiddag in Barendrecht een (van de vele) rode duc. Ik dacht een ST4, kenteken 90-MH-XX. Ik kwam bij Ikea vandaan jij bij motoport denk ik. Heb nog een poosje achter je gereden de A29 op. En oh ja, je had een wit met zwarte Sharkhelm op... :W
 
GESPOT

Eind van de middag bij MotoPlaza Groningen...
.. oud modelletje CBR600F met sticker. :W

Jij was op pad met een ongestickerde collega. B|
 
Gespot: vanmiddag om 15:00 op de N11 ri. Bodegraven bij het laatste stoplicht voor het viaduct. Een aan de kleur van de helm te zien (roze) een vrouwelijke motorrijdster. Kenteken eindigde met 77.
Ik zat in een witte anonieme bus.

:W
 
Vanmiddag rond half 4 in Hoog Soeren bij Apeldoorn een blauwe Yamaha.
Je reed langs en toen zag ik een MF-sticker

Ik zat op een grijs/zilveren Thundercat met m'n mobiel in m'n hand :P
 
Gisteren in Hilversum, Langestraat, deze tomaatrode Zed gespot.

full
 
Gisteren een blauw witte GSX-R 600 k4/5 gespot in Veenendaal.
Hij stond om de hoek bij het Bruïneplein.

Kenteken ML-**-75

:W
 
Laatst bewerkt:
Gistermiddag reden wij met een groepje van 4 richting amsteldijk, jij stond voor ons te wachten op groen, meagrim trok je aandacht en ik geloof dat je zei dat je bertv heette?!?!
Anyway, gespot!
Hoe laat het was weet ik niet meer.. je reed iig met een scooter en er reed een ander zonder sticker met een oldttimer :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan