[centraal] MF-er gespot post het hier deel 53

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij 101 motoren gespot: een motor zonder tank, zadel, en van alles. Maar wel met een MF sticker. Hij was in goede handen.
 
vanmiddag iets na 4-en in barendrecht richting de snelweg.
je kwam naast me staan en deed een spot gebaar (voor zover daar een gebaar voor was)
ik in een hyundai accent jij op een fireblade
 
Volgens mij heb ik 'm ruim een uur later ook gespot :)

[afbeelding]

Rond 8.30 vanmorgen in de Weesperstraat te Amsterdam. MP-JV-21
Maargoed, geen reageerdert dus.

Herstel: is idd niet de zelfde motor/bestuurder... was afgeleid door de witte helm/zwarte kleding en rugzak |(

Zal ik het grote mysterie dan maar uit de wereld helpen? :)

Dat ben ik! Op weg naar het werk iets verderop bij de HVA. Rijd er wel vaker! :)

Jullie hebben verder ook gelijk. Het gaat om een Kawa ER-6F uit 2006.

Dank voor de spot en tot wederspots! :W
 
Vandaag rond 17:30 net Nijmegen uit over die nieuwe brug.
Jij dook Lent in op je blauwe Yamaha.

IMG_20140328_173350_1.jpg


Ik hoop dat de foto duidelijk genoeg is weet voor de rest geen opvallende dingen op de MF sticker na ;)
 
Laatst bewerkt:
Rond een uur of 4 a 5 in wateringen op de weg waar motorport aan grenst. Een ninja ik riep nog gespot naar je :W :]

:W
Ik dacht eerst he wat hoor ik nou, toen zag ik je stickertje :)
Kom je uit de buurt?

Leuke fiets heb je trouwens, wees er maar zuinig op.
 
Laatst bewerkt:
Vanochtend rond 08:30 A9 in de file gespot: knal oranje motor. Enige wat ik weet dat je een diamantvormige koplamp had en het kenteken begint met de letter M :+. Je had de vaart er nogal in *O*

waar ergens op de A9? Zou ik evt. geweest kunnen zijn, kenteken begint alleen niet met een M (zit er wel in) ;)
 
Vandaag rond ~16:50 op de A10 zuid richting A10 west
BEEEEP FLASH FLASH

Zat een Z in het nummerplaatje met een rode motor, ik zat in een polo bluemotion.
 
Ergens vroeg in de middag, een zwarte CBR (bj midden 90?!?)
Op de Abraham van Rijckevorsel, richting de Brienernoord.

Zat in blik, op weg om goodies voor de TC op te halen..
 
Gespot
Wanneer: Vandaag rond 16:45
Waar: A1 Amsterdam > Amersfoort thv Diemen
Wat: Zwarte Naked (ik gok een Z750?) bestuurder met een witte helm
Hoe: Met een super geil geluid uit de pijp! *O* , was iig even genieten toen je langs me open raam langs reed _O-


Sorry!! Veuls te laat! Half jaar later zie ik je spot :X

Dat was ik onderweg naar de eerste college van het nieuwe schooljaar!

edit: thanks voor de spot btw :W
 
Laatst bewerkt:
Zojuist gespot: 2 motoren op de Lambooybrug in Den Bosch. Een was wit zonder de ander groen met sticker.. Jullie zwaaiden nog naar een toerbuffel. Ik zat op de MTB aan jullie rechterkant en naast me mij zusje met krantentassen op haar fiets. Gespot!
 
Zojuist dijkje richting Durgerdam, 2 motoren waarvan 1 met sticker, rode CBF als ik me niet vergis. Ik was de vrouw met roze leren jack en blauwe bmw gs.

vanmiddag rond 1 uur rode motor geparkeerd in Purmerend Centru.. straat heet geloof ik grote where ofzoiets :) .
 
Zojuist dijkje richting Durgerdam, 2 motoren waarvan 1 met sticker, rode CBF als ik me niet vergis. Ik was de vrouw met roze leren jack en blauwe bmw gs.

vanmiddag rond 1 uur rode motor geparkeerd in Purmerend Centru.. straat heet geloof ik grote where ofzoiets :) .

cbr 600 F rood/wit ?

Zal Simon4all wel zijn :Y
 
Vanmiddag een Honda CBR gespot bij TT Motoren die daar geparkeerd stond en in Deventer nog nog een Kawasaki Z750. Ik zat samen met nog iemand achter de auto's te wachten en jullie reden door over de suggestiestrook.

Ik zat op een mooie groene Honda NTV als je me nog gezien hebt. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan