[centraal] MF-er gespot post het hier deel 53

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor de Maastunnel in Rotterdam, 1745uur, een BMW allroad met pech. Via een gevaarlijke actie nog gestopt om te vragen of hulp nodig was. :W
 
Dat ben ik een ZZR600 van me vriendin ( mag ik af en toe op rijden) :)

Eerste keer dat iemand reageert op een spot van mij :o :o :o

Ik heb daar nog niet eerder een motor gezien met een sticker, ben je daar vaker met die motor (of een andere met sticker) dan? :P
Niet dat ik er elke dag ben, 1 tot 2 dagen per week, dus ik zie het ook niet altijd. Maar toch!
 
Laatst bewerkt:
Dat was ik :W Sinds kort zijn we met werk naar Pand Noord verhuist, dus hij staat daar nu elke doordeweekse dag.
K zag m van de week ook al staan inderdaad, maar elke keer vergeten te spotten _O-

Denk dat ik wel weet waar je werkt dan :9
 
Vanochtend bij de oprit N201->A2 bij Vinkeveen een ongeval met een legergroene Yamaha XR(?), zag nu net thuis pas op een lokale nieuwssite de blauwe MF sticker op de foto's. Berijder met nekletsel naar het ziekenhuis, hopelijk viel het mee en gaat het goed!
 
Zo rond 17.20 voor de Maastunnel... zoals hierboven al reeds gemeld....
Zag je helaas te laat en zat ook op de meest linker baan... wel gezwaaid.
Hoop dat het toch nog snel opgelost is?
 
Spotje van afgelopen woensdag rond 12:15. Op de coolsingel in Rotterdam een gele Suzuki SV. Naast de ingang van new fork.
 
Tweede poging:

KTM duke 125
Bijna elke dag in de fietsenstalling op Oudenoord 700. Mooie powerparts zitten er op!
 
Vanmorgen even na 8-en,
A1 vlak voor de splitsing naar A10-Oost en -Noord.
Volgens mij een zwarte motor, bestuurder met rugzak (zwart met grijs).

Je reed langs de file naar -Oost, maar ik kon niet zien of je uiteindelijk
er tussen ging of naar -Noord ging.

Ik was ingeblikt vandaag.

Ik reed daar rond die tijd wel langs de file (heb rugzak zwart met grijs), maar reed op een blauwe Yamaha R6 en droeg een rode helm...
 
En eindelijk eens de handen vrij om een foto'tje te maken.

Gespot, zwarte motorscooter.. tussen Rotterdam en Dort ( A16 volgens mij? kom daar nooit.. )

ycmc.jpg


9jr6.jpg
 
ML GN 12 (BLUDGE) Zojuist gespot a50 thv kruising A1 / A50


Richting Arnhem.


Jij mij weer niet gezien -O-
:W
 
Laatst bewerkt:
Woensdag in de Torenstraat te Den Haag om 18.05 uur, gele (Suzuki SV?) motor, je reed richting de kerk bij de Groenmarkt. Zat te eten bij Shabu Shabu en zag je kentekenplaat echt op het allerlaatste moment, daarom deze vage beschrijving, je droeg een rugzak, gespot! :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan